2025. Január 23. Csütörtök - Zelma

Mazda DPF részecske szûrõ

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mcgoat | 2012-04-29 21:22 csonkasz részére

És, hogyan mondom meg neki, hogy ne csinálja? Ha lenne erre lehetőség akkor kevésbé lennék morcos. Nem is értem, hogy miért nem jön ki egy felirat. Miszerint aktuális önnek most a regenerálás. Igen/nem Vagy regenerálás 1 perc múlva és akkor egy elhalaszt gomb

Jakab Tamás | 2012-04-29 20:21

Tsztelt Mazda-autó! Szeretnék dpf hiba után érdeklődni. Autónkon a minap világított a kipörgés visszajelző és a motor kontroll lámpa. A szerelő ki ütötte belőle azt mondta csak valami pillanatnyi zavar lehetett. A kipufogó gáz visszavezetést írta hibának. Pár nap eltelte után elkezdett villogni a dpf lámpa. Rögtön néztem az olaj szintet az x-nél van. A gondom csak az hogy a tütün 5000 km-el ezelőtt volt olaj csere. Kérdésem találkoztak -e már ilyen hibával. A másik kérdés mivel sokat használjuk a tütüt városban is, a neten olvastam hogy a dpf-et el lehet távolítani szoftveresen is. Van -e ennek akadálya ill. Önök egy ilyen mutatványt vállalnak-é.

csonkasz | 2012-04-29 18:16 mcgoat részére

ha tudod, hogy másnap úgyis mész városon kívül, akkor nem érdemes a regenerálást azonnal megcsinálni. Én legalábbis meghagyom másnapra. Amúgy igen. Ez a fajta regenerálás egy beteg elme szüleménye lehet. Nem is értem, hogy egy ilyen cégnek csak egy ilyen f.s megoldásra fussa.

mcgoat | 2012-04-29 17:52

Na most kb 180 km volt csak a legutóbbi ( Pesti) regenerálás között Kicsit nagyon bosszantó, mert vagy leállítom a célba érve, vagy autózóm vele a városba feleselgessen, úgy, hogy tudom, hogy holnap megyek a kocsival 400km-t autópályán. Magyarul ez az autó rossz. Alakítsunk egy pertársaságot és pereljük be a Mazdát.

mcgoat | 2012-04-28 12:04 csonkasz részére

Nekem is sűrűbben szokott szerintem, csak most az autópálya miatt bírhatta tovább. habár lehet, hogy ott végig dolgozott:) Kicsit sokallottam 130-nál 6.,-ban a pillanatnyi fogyasztást :)

csonkasz | 2012-04-28 11:30 mcgoat részére

Nekem átlagban 180 km-enként szokott regenerálni. MOndjuk én 70-80%-ban városban használom a kocsit. Örülnék, ha 240 lenne nálam.

mcgoat | 2012-04-28 09:26

kb milyen időközönként szokott tisztítani a részecskeszűrő? Én egy kicsit sűrűnek találom, pláne úgy, hogy városban nem nagyon használom a kocsit. most kb 240 km volt a két tisztítás között. És volt benne 100km autópálya, de a nyavalyás szerintem csak Pesten kezdett a tisztitatáshoz.

mazda-auto.hu | 2012-04-27 13:51 Atesz77 részére

Igen, a szűrő megegyezik a GG-s alvázszámú típusok esetében. Sajnos nincs bontott szűrőnk, és nem tudok utángyártottról sem. Mi tértént az eredetivel?

Taltos01 | 2012-04-26 20:22

Tisztelt mazda-auto. Nekem 2007év 2ezres 105kw os dizel autóm van.Hány fokos motor alatt nem indit tisztitást a PDF ha van ijen,ha van és nem éri el azt a höfokot akkor soha nem is tisztít automatikusan?,és hol jut be a motorolajba a gázolaj??

Atesz77 | 2012-04-25 20:30

Tisztelt mazda-auto! Mindegyik Mazda 6-ban a motor teljesítményétöl függetlenül ugyanaz a dpf szűrő van?Esetleg Önöknél van-e utángyártott vagy bontott dpf szűrő? Ha van,mennyibe kerülne? 2006-os Mazda6 CDH TE Sport 143LE Alvázszám:JMZGG14R671652271 Motorkód:990968 Előre is köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó