2024. December 24. Kedd - Ádám, Éva
Mazda DPF részecske szûrõ
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MAZDA MPV 2008.
Mazda logó történelem.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Új Mazda RX-7 Az esély növekszik.
12 rotoros wankel lóerőgyár.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Diablo GT 1999
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó
Fecó | 2011-11-24 16:06 m6zperx részére
mazda-auto.hu | 2011-11-24 15:38
AndreW77 | 2011-11-24 14:42 m6zperx részére
m6zperx | 2011-11-24 13:08 Fecó részére
mazda-auto.hu | 2011-11-02 10:28 csgy részére
csgy | 2011-10-31 11:19
mazda-auto.hu | 2011-10-24 08:11 mester részére
mester | 2011-10-21 17:39
Fecó | 2011-10-17 13:21 punyi részére
Nálam is hasonlóan műkxik a Hatos,és igen hasonló futással bír,betartva "valamelyest" a diseles,és DPF-hez működéshez írtakat,(kopp-kopp).
De én azt gondolom,hogy ez a lehetséges DPF "probléma",még a gyártósoron történő összeszerelésnél dőlt el,a beszállított alkatrészek különböző gyártótól,és gyártásúak.Hisz tökre elég,ha valamelyik alkatrész összetevőjétől eltér minimálisan anyagában,(ezen nüansznyi,jó de még sem jó pluszok "hibát"generálnak",és ezek összessége okozhatja az "autónkénti eltérő hibát).
punyi | 2011-10-16 19:39 mazda-auto.hu részére
Számomra is macerás a DPF-es ötösöm használata, amit nehezen tudok elfogadni, mert senki nem tájékoztatott a vásárláskor (újként vettem,a Mazda Farkasnál, a bank nemrég vitte el az összes autójukat) sem a működési elvről, sem a megfelelő használatról, szervizelésről. Azonban az első információk után gyorsan "kiműveltem magam" (a mazda-auto segítségével is) és a lent is leírt szabályok (10000 km olajcsere, vagy korábban, ha elérte az X-et, csak OMV gázolaj, 15000 km-ként olajszűrő csere, regenerálásokra odafigyelés) betartásával nem volt szükség külső beavatkozásra (kopp-kopp-kopp), pedig 4 éve napi 10-10 km munkába járásra is használom Budapesten belül és 80000-et futott eddig.