2024. November 26. Kedd - Virág
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda Skyactiv-G. A benzines.
Közvetlen befecskendezés.
MOTOROLAJ 5-10.
Grammok, grammok, kilogrammok...
MAZDA HAKAZE
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó
Csabi626 | 2010-01-22 08:48 mazda-auto.hu részére
Az mit takar pontosan hogy "gyári cikkszám"?
Megtudhatom e akkor ezeket a cikkszámokat?
Az 5F-es gyertya miben különbözik a 6F-től, lehet e valamilyen hátránya ha a 6-osat teszem bele?
Köszi!
mazda-auto.hu | 2010-01-22 08:39 Csabi626 részére
Jó ez a gyertya, de a ZFR5F-11 talán jobb lenne. Egy-egy oxigén szenzor van hengersoronként. A kettőnek különbözik a cikkszáma, a vezeték hossza miatt. Csak gyári cikkszám van.
Csabi626 | 2010-01-21 16:30 mazda-auto.hu részére
Mire nekiálltam hogy kiderítem, honnan jön a sípolás, ugyanolyan váratlanul megszűnt, mint ahogy jött...
Hátha nem is jelentkezik többé :)
Más kérdések:
NGK 4291 ZFR6F-11 gyertya jó e a 93-as 2.5/v6-osomba?
Illetve lehet hogy régebben már kérdeztem (akkor bocs), pontosan milyen lambda szonda való bele és hány darab?
Azt tudom hogy kettő van a két hengersor után, de egy mazdás szerelő ismerősöm szerint lenni kellene benne még egynek, amit furcsálottam, de gondoltam megkérdezem.
Nagy valószínűséggel nálam az egyik nem tökéletes, mert kissé magas a lambda érték, de más tünetet nem okoz...
Tudnátok e pontos típus és cikkszámokat mondani esetleg?
Köszi!
mazda-auto.hu | 2010-01-21 08:28 man200 részére
nem beszélhetünk problémáról, nagy hőmérsékleti különbségek esetén nem rendellenes a fényszórók átmeneti belső párásodása. Saját szellőzője is van a lámpatesteknek, hogy csak átmeneti legyen a pára megjelenése.
man200 | 2010-01-20 16:51
Tisztelt Mazda-Auto.
Mazda 6 EVO II autómon xenon lámpáim párásodnak. Nem vízcseppesek olyan mintha hideg felületre lehelnék,a 2 lámpatest alsó 1/3-a, a távolsági fényszórótól az irányjelzőig. Ha a motor kihül kb 2 óra múlva eltűnik a pára. Szintelen szilikonnal a lámpbúránál letömítve + a lámpatest szerelőburkolatban a tömítést megfordítottam. Oldalsó gumiszellőzők rendben vannak. Lámpa alsó részén van 2db csonk ami nincs semmi.Szabadon vannak.Esetleg innét hiányzik valami cső vagy gumidugó? Gariban az előző tulajnál cserélve lett a 2 elsőlámpa.Mi lehet a hiba? Válaszát köszönöm. Üdv: Man200
mazda-auto.hu | 2010-01-20 09:30 KGabó részére
Ki kell méni, meg kell vizsgálni, hogy az "olyan mintha" valójában mit takar. Gyújtáskapcsoló, üzemanyag, adagoló, izzítórelé...
KGabó | 2010-01-20 00:25
Az alábbiakban kérek segítséget, amennyiben valaki találkozott már hasonló hibával.
2001-es évjáratú 2.0 DITD autóm kb. 2 hete kiszámíthatatlanul indul vagy nem.
A probléma napokig nem jelentkezik, de az is előfordul, hogy egész nap nem lehet beindítani.
Akkumulátor, izzítógyertyák jók. A szerelő szerint olyan mintha nem kapna üzemanyagot. A promléma nem hőmérséklet és motorhőfok függvénye. Ha indul, minden erőlködés nélkül azzonal életre kel.
Válaszotokat előre is köszönöm
mazda-auto.hu | 2010-01-19 14:57 Csabi626 részére
Valami illékony, és nem síkosító szerrel, pl féktisztító. A lényeg itt még nem a probléma tartós megszűntetése, hanem a hangváltozás előidézése.
Csabi626 | 2010-01-19 10:40 mazda-auto.hu részére
Ja, még annyit, hogy milyen "szerrel" fújjam be WD40-el pl.? Az nem árt neki, nem fog csúszni utána?
Csabi626 | 2010-01-18 18:03 mazda-auto.hu részére
Ma már többször hallatszott, meleg motornál is, és amit érdekesnek találok, a hangmagasság nemigazán van összefüggésben a fordulatszámmal...
Na kedden megpróbálom jobban körüljárni