2024. November 26. Kedd - Virág
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda Skyactiv-G. A benzines.
Közvetlen befecskendezés.
MOTOROLAJ 5-10.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Mazda Takeri, az új Mazda6.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm
Tengelytávolság: 2665 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 88 / 89 mm
Sűrítési viszony: 11,0:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 6 automata
Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3): 6496
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min): 660/ 6500
Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3
Végsebesség: 337 km/h
Összesen 350 darab készült.
Több autó
jaqi | 2008-10-04 17:34 Oszi részére
És Bp-n nincs más megbízható hely? Sajnos Békéscsaba nekem messze van.. de ha nem is érné el benzinköltséggel a 30e ft-ot akkor is rámegy 1 napom. Xenonnal akkor járjak vissza ide fehérvárra vagy vihetem máshova is? Mert akkor ha elviszem futóművezni valahova akkor egyúttal jó lennne ha ránéznének a xenonra is. Hátha ott ügyesebbek.. Mondjuk ha mind2 dolgot megtudná oldani a Mazda-auto akkor talán már megéri lemenni. De ha netán nekik se menne elsőre, akkor nemtudok oda visszajárni.. :)
Oszi | 2008-10-04 16:44
Sajnos eleg rosszak a facelift elotti 6 os xenonvezerloi es sokat is cserletk garanciaban az ilyen hibak miatt,konnyen elofordulhat,hogy most is a vezerlo a rossz.
viszont addig amig egyertelmuen be nem hal addig nem is lesz egyertzelmu hibakod mivel kitoroles utan kell egy par alkalom a hibakod ujboli megjelenesehez :) nalam ezt ugy oldotak meg,hogy hibakod torles,tanitas es egy het mulva ujbol hibakod kereses aztan megint es a 3. alkalom utan csereltek a vezerlot.
Oszi | 2008-10-04 16:40 jaqi részére
Minden inditasnal kell szinteznie kell.
Az hogy lent marad tipikusan vezerlo gond.Az,hogy nem gyujt be minden egyes kapcsolasnal inkabb trafo gond ami szinten a vezerloben van benne :) Mirai elvegzi a futomufeszitest es allitast,de mint irtam 15000Ft/ora a munka dijuk es te irtad,hogy nem szeretnel draga helyet :) bar csak a feszitest talan megcsinaljak 1ora munkadijert ,de szerintem futomuallitassal egybekotve es ugy mar kozel jarsz a 25-30eFt hoz :)
Ha a vezerlo csere sem oldota meg a gondodat es meg mindig nem jo akkor a cserelt alkatreszre 1ev garancia van ,tehat 1even belul cserelhetik akarhanyaszor :) valoszinuleg moist is van hibakod a xenon rendszerben mivel jegyzi ha ha valamelyik nem gyujt be.
Mazda autoeknal a futomuallitas kb 10000Ft-bol megvan.
jaqi | 2008-10-04 14:09 Oszi részére
Itt fehérváron a szervízben cserélték az izzót. Nemtudom milyet tettek bele, de mikor frissen cserélték (vezérlővel együtt) akkor 2 hétig jól működött és utána megint előjött a probléma. Ekkor visszavittem és megint kicserélték a vezérlőt. Majd újraírták a programját, mert azt írta a hibaolvasó hogy kompatibilitási probléma. Ekkor megint jó volt 1-2hétig. Majd most megint visszavittem, mert megint jelentkezett a probléma és most nem írt semmit a gép és mondták, hogy így már nincs több ötletük. Oda vinném ahol értenek hozzá, mivel frissen van cserélve a vezérlő és izzó, így valszeg nem ezzel van a baj és még1x nem fizetném ki :P
Nem tudom, hogy csatlakozót, kábeleket megnézték-e. Magasságot majd megnézem, hogy állít-e.. minden indításnál kötelezően kéne forgassa? vagy csak ha úgy érzi, hogy nem egyenesen áll a kocsi? Juteszembe régen csinálta azt, hogy nem állította be magát és full lefelé világított a lámpa (kb orromig nem láttam így vele). Ekkor megálltam úgy a kocsival, hogy az orra kicsit felfelé álljon, leaállítottam a motort majd ujraindítottam és ekkor általában beállt rendesen a lámpa.. lehet, hogy itt kezdődött az egész? (kicsit elfajult..)
Miraihoz szerinted vihetem a futóműgondal?Megbízhatóak, rendesek? Sajnos Békéscsaba nekem pöppet messze van..Telepíthetnének egy szervízt pestre is :)
köszi a gyors választ és a segítséget! :)
Oszi | 2008-10-04 13:47 jaqi részére
Jobbra huzas orvoslasaban sokat tud segiteni egy "futomu feszites" pontosan majd mazda-auto,de nagyabol leirom,hogy mirol szol:) kitekerik az egyik iranyba a kormanyt fellazitott szilentekkel es utanna kitekert kormanynal ujra meghuzzak ezzel egypicit mashogy fog feszulni a futomu es ha valaki tudja a modjat akkor ellentettesen mint amerre huz az auto es ezrt ezzel a modszerrel lehet csokkenteni az erzest :) miert huz jobbra? tul erzekeny a futomuve es az ut lejteseinek konnyen enged :)Az ,hogy uj gumi van az auton nem jelenti azt,hogy biztos nem lehet nemi gyartas hiba a gumiban ami mas autonal mondjuk azert nem jon elo mert nem annyira erzekeny a fotumu :) csereljetek meg a gumikat elso hatra ,hatso elore persze az oldal az marad!Bal a balra es jobbat a jobbra elkerulendo a szalszakadas veszelyet :)
Xenon : milyen izzot tetetek bele ? valoszinoleg xenon vezerlovel van problema,bar nem kerdeztem a magassagot allitja rendesen? csatlakozo allapota?
nekem is volt ilyen gondom (2003 136Le dizel) xenon vezerlo es izzo csere utan elmult.Sajnso a vezerlo darabja 50eFt korul van ha jol emlekszem :)
Sajnso a Bp-i szervizek nem eppen az olcsosagukrol ismertek :) 12-15eFt / ora ,futomu allitas 18-20eFt.
Az,hogy hibakod torles utan rogton nem volt hibakod azon nem csodalkozom,de mikor 2.-3. kapxcsolasra sem kapcsol fel akkor biztos hogy ujra lesz hibakod a vezerlotol vagy a trafotol :)
jaqi | 2008-10-04 11:43
Sziasztok! Két problémám lenne a kocsival (2003 mazda 6 136le diesel)! Egyik az hogy sajnos jobbra húz. Bár hallottam, hogy ez "típushiba" mégis örülnék ha vki tudna valamilyen ötletet adni, hogy hova vigyem a kocsit ahol korrektül és nem aranyárban meg tudják csinálni. (+ pontosan miért is húz jobbra?) Most új Bridgestone gumik vannak szóval nem hiszem hogy gumiprobléma lenne!
A másik gondom a xenon! A balos alig akar felgyulladni. Már cserélve lett az izzó, vezérlő és még a programot is újraírták benne, de sajnos 1-2 hét után mindíg előjön a hiba, hogy csak 2-3-4.-ikre gyullad fel. De van hogy 10 percig hiába kapcsolgatom. Székesfehérvári vagyok. Itt a Mazda-fehérvárhoz vittem. Sajnos futóműpadjuk nincs így a jobbrahúzással nemtudnak foglalkozni, a xenonnal meg már fealdták a harcot mert mostmár a gép se ír ki semmit (a cserét meg stb ők végezték).
Ha valaki tud tanácsot adni, hogy hova érdemes vinnem ahol nagy eséllyel megtudják csinálni és nem kerül vagyonba akkor légyszi segítsen!
Köszi!
üdv: Norbi
Digvid | 2008-10-04 08:26 Oszi részére
Hát majd megnézüük,de a képeket megköszönöm,ugy csak csak sikerül!!!
Csabesz | 2008-10-03 23:28
Sziasztok! Mazda 323 turbós autó ECU kiosztásával kapcsolatos dokumentumokra lenne szükségem. Motorcsere után, nem akar beindulni az új motor a kocsiban, mert valószínűleg nem pont ugyanazok a bekötései. Le kellene ellenőrizni mindent és rendesen bekötni, de picit mindenkinek bonyolult. Ha valaki tudna segíteni, azt megköszönném.
Oszi | 2008-10-03 17:13 Digvid részére
Nem bonyolult ha valaki tudja,hogy melyik csavart es hol kell keresni illetve tudja a szivargyujto aljzat kiszerelesi trukjet (konyen el lehet torni! )
Izzo-bol csak a gyarit tudod berakni,bar voltak,vannak akik mast barkacsoltak be toredek aron,de ezt nem javaslom!
ha adsz egy mail cimet akkor tudok kuldeni kepes anyagot a szetszereleshez :)
oszvalcsek5@gmail.com
Digvid | 2008-10-03 16:13 Oszi részére
Nagyon bonyolult szétszedni a müszerfalat,vigyem be egy szervizbe vagy ez autohifissel is megtudjuk esetleg csinálni ha van izzó!!
A mélynyomot meg nem veszem meg mert akkor jobb a kalaptartós ezek szerint!!köszönöm ez érveket!!