2024. November 26. Kedd - Virág
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
Digvid | 2008-09-06 15:39
Tisztel szakértö
Nekem egy gyári xenon trafo kéne mazda 6 hoz 2004 11 hvai 2.0 diesel!!Mennyibe kerül egy ilyen???Tudnék is rendelni innen,ha van??
mazda-auto.hu | 2008-09-05 11:07
A nyolcszelepesek ebből az időszakból még lehetnek megszakítós gyújtásúak.
Macsesz | 2008-09-05 10:43
z a gondom, hogy a szikra mint olyan teljesen eltünt. Az elosztót szétszedve kiderült, hogy az elektronika ment tönkre, a jeladó rész elméletileg jó. Viszont a trafó már régen villámlott felül, ezek együtt olyan 16000 Ft körül lennének minimum. Ha lenne. A Startautónál ami van is az meg 42e, a Bárdinál 35e de ez sem biztos.
Ezek után fontos lenne tudnom, hogy a 85-87 végéig gyártott 2000-es 8 szelepes Mazdához volt-e megszakítós elosztó? (A 82-es 323-ban olyan van.) Esetleg van -e ilyen eladó valakinek? Vagy bármiféle megoldás ami még kibírható árú?
Minden ötletet örömmel fogadok.
A bontóból ilyen elektronikát (osztófejet) dolgot kihagynám, mert egyrészt nem találtam, másrészt az is bármikor elhalhat ugyan így.
Autó megy szépen, leáll és nem lehet többet beindítani. Éllítólag volt amelyik csak melegen nem ment, hidegen beindult pár percre.
mazda-auto.hu | 2008-09-05 08:38 picipepe részére
Valószínűleg nem old rendesen a tengelykapcsoló. Azt kell kideríteni, hogy ez miért van. A munkahengerekkel van a gond, esetleg levegős, vagy a tengelykapcsolónál van gond.
picipepe | 2008-09-04 19:38
Tisztelt Mazda szakértő!
Egy Mazda Premacyröl lenne szó.2002-es évjárat 2.0-es turbó diesel.A problémám a váltóval van.Amikor elindulok a még hideg autóval akkor simán veszi a sebességeket,de ha megállok valahol,és meleg a motor akkor az 1-est meg a 2-est nehezen veszi,nem reccsen,de nehezen bírom betenni.A kuplung pedál lent fog.Ami még érdekes hogy ezt nem mindig csinálja,valamikor rendesen működik,simán vesz mindent,valamikor meg még a rükvercet sem akarja bevenni.Amúgy nem csúszik a tárcsa rendesen húz.Nem tudom mi lehet a gond.Előre is köszönöm a segítséget!Üdv!
mazda-auto.hu | 2008-09-04 08:08 bal700 részére
Tönkre nem teszi az alkatrészeket, de ezzel az olajjal nincs kihasználva az elérhető maximális kenési hatásfok.
bal700 | 2008-09-03 19:25
Tisztelt Mazda szakértő!
Olaj csere előtt állok, az hogy lehet hogy fejér megyében az egyik mazda szervíz 10w-40 es olajat tesz a diesel M6 okba? 2003 as az enyém és már 2x azt tettek bele 66000 ezer km van a kocsiban. Károsíthatja a turbót ha 10w-40 es olaj van benne? Köszönöm a választ! A szervízek között nincsen kommunkiáció?? Most utazzak egy olajcseréért 500 km-t?
mazda-auto.hu | 2008-09-01 08:59 vallnerjudit részére
Sajnos ilyen adatokat nem adhatunk ki. Talán a Maróti Szakkönyv kereskedésben találsz MX-3 szervízkönyvet.
mazda-auto.hu | 2008-09-01 08:58 Élõati részére
Félreértetted! Nem a teljesítményadatok voltak a kérdés tárgyai.
Élõati | 2008-08-31 12:04 vallnerjudit részére
Szia!
Tudomásom szerint:
136LE100kW/6800
nyomaték 160nm/5300