2025. Április 27. - Zita

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Erdei | 2008-06-27 16:21 mazda-auto.hu részére

Nem akarom megkérdőjelezni, de az 1,5-ös BA 323-ba több váltóolaj kell...

mazda-auto.hu | 2008-06-27 15:29 Erdei részére

Elvileg 1,7 liter megy a váltóba és 1,2 a differenciálműbe.

Erdei | 2008-06-27 14:01

Mazda 929 Coupe 1986 2.0i GLX-be mennyi váltó és difi olajat kell tölteni?
köszönöm:E

mazda-auto.hu | 2008-06-27 10:34 dgaboo részére

A Xedos 6 V6 hibakódok a hengersorok lambda szondáira utalnak. Egy műszeres teszt kimutathatja, hogy mi a gond a légzsák körön.

mazda-auto.hu | 2008-06-27 08:12 samu12 részére

Valószínűleg azért kap annyi üzemanyagot, mert a motorhőmérséklet jeladó szenzor rossz, és állandóan hidegnek veszi a motort.

samu12 | 2008-06-26 20:46

Jelenleg túl sok üzemanyagot kap.Csak az nem derült még ki, miért kap annyi üzemanyagot. Kérem segítségeteket a válaszokat előre is köszönöm.

dgaboo | 2008-06-26 17:08

Hát ennyi idős autólnál nem is reméltem hogy műxik még benne a légzsák, főleg a biztosítós múlt miatt is. (bár nem látszik karosszériás szerint sem hogy nagyobb koccanás lett volna).Ki lehet iktatni a sípolást vagy a villogást valami úton módon?, vagy kössek be egy megfelelő értékű ellenállást az izzó helyére?(ez lenne a végső gondolatom)
Más: a 17, és a 24es hibakód mire utal?

mazda-auto.hu | 2008-06-26 08:05 dgaboo részére

Amennyiben használtan vetted az autt, akkor erős a gyanú, hogy egy költségesebb légzsák szenzor, vagy alkatrész cseréje helyett a visszajelző izzó kiszerelése mellett döntöttek. A baj az, hogy így a légzsák üzemképtelen.

dgaboo | 2008-06-25 16:55

az áramtalanítás már megtörtént, még mindig sípol. Esetleg a hibakódok nem erre utalnak?

mazda-auto.hu | 2008-06-25 16:21

Amennyiben eddig még nem történt meg, áramtalanítani kellene az autót.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó