2025. Január 12. - Ernő

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


laller80 | 2008-07-06 20:00

Üdvözlök mindenkit!
Egy Xedos 6-os Mazdám van, az lenne a problémája, hogy ha sokat jár egyhelyben ezekben a nyári meleg időkben, akkor nagyon-nagy erővel tudom sebességi fokozatba tenni az autómat. Csodálom, hogy váltókarom nem törik már el. De ha megyek az autóval pl pár km-t akkor ujra jó! A kuplungom nem kemény. Nem tudom mi tévő legyek és, hogy mi baja. Segítséget előre is köszönöm.

Digvid | 2008-07-04 15:54

köszönöm,azt megprobáljuk,hátha segit!!!

mazda-auto.hu | 2008-07-04 15:30 Digvid részére

Nagyon ritkán előforduló probléma. Amennyiben tényleg erről van szó, és nem egyértelműen hibára utalnak a mérhető adatok, akkor célszerű lenne először egy szakszerű porlasztócsúcs tisztítást végezni, kiszerelt állapotban.

Digvid | 2008-07-04 14:46

Én irtam egy pár napja hogy hidegen nagyok kopog vmi a motornál egy 2.0 d 2004 es mazda 6 nál,és végignézettem rajta mindent és azt a választ kaptam hogy valoszinüleg a porlasztó lehet az,lehetséges hogy 110000km nél a porlasztócsere,mer takkor igen rossz befektetés ilyen autot venni!!???vagy mire lehet még gyaakodni??

mazda-auto.hu | 2008-07-04 14:08 aerokick részére

1.Egy autóban elég ritkán kell motort cserélni, miért gondolnánk ilyesmire? Amennyiben egyébként mindig jó az autó teljesítménye, akkor nagyon kicsi az esélye ,hogy a motorral van probléma. 2. Köszönjük, de csak tesszük a dolgunkat.

aerokick | 2008-07-04 11:23 mazda-auto.hu részére

Köszi!:) Szerintetek is túlzás a motorcsere? Lehet, hogy elviszem a gépet hozzátok. Sajnos elég messze vagytok, de ha profik vagytok.....:)

mazda-auto.hu | 2008-07-04 11:03

Ajánljuk magunkat! :) Mi Békéscsabán vagyunk. A KAPCSOLAT linken megtalálható a pontos címünk.

aerokick | 2008-07-04 10:34 mazda-auto.hu részére

Hová lenne érdemes elvinni az RX8-ast, mivel a miskolci Mazda szalonban már motor cseréről beszélnek. Ezt elég drasztikusnak tartom. Még egyszer előre is köszönöm a segítséget!

aerokick | 2008-07-04 09:46 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ, remélem megoldódik a probléma.

mazda-auto.hu | 2008-07-04 09:05 aerokick részére

Akár a motorhőmérséklet jeladóval is lehet probléma, de akár gyújtási probléma is lehet. Itt elsősorban a gyújtótrafókra gondolunk. Elsősorban egy hibakódolvasást kellene tartani, hátha segít a hibakeresés elindításában.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó