2024. December 23. Hétfő - Viktória
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda logó történelem.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
MAZDA MPV 2008.
Díjnyertes Mazda i-stop.
MOTOROLAJ 5-10.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó
dtamas01 | 2016-02-19 08:55
Kedves Mazda-Auto!
12 eves, elso szerias Mazda 3 autom van. Most telen vettem eszre, hogy beinditas utan a szellozteto ventillator nem indul el, csak nemi kesleltetessel, ami 5-15 percet jelent. Addig sem hideg sem meleg levegot nem fuj a szellozonyilasokon at az utasterbe, es a potmeterre sem reagal, a szelvedok is parasodnak. Menet kozben aztan magahoz ter.
Kb. 1 eve lett javitva a legkondicionalo hofokszabalyozo potmetere, de a ventillatorral akkor nem voltak ilyen problemak.
Tovabbi kerdesem, hogy az auto inditasakor, hideg motornal kb. 5 percig hallhato eloszor kozepesen hangos, majd egyre halkulo ciripeles mitol lehet?
Ezektol eltekintve az auto megfeleloen mukodik.
Koszonom szepen a segitseget!
Tamas
cserepcsabi | 2016-02-17 11:18
Tisztelt Mazda-Auto,
Abban szeretném a segítségeteket és tapasztalatotokat kérni, hogy mi lehet a probléma 1994-es évjáratú 1.8-as Mazda 626(GE) kocsimmal.
A tünet a következő:
Hidegindításkor a motor felpörög 1500 as fordulatra és szépen esik lefele kb 1-2 perc elteltével. Amikor a vízhőfok jelző elkezd a hideg állapotból kimozdulni akkor az alapjárat elkezd dobálni 750-1500 között. Menetközbe nem veszek észre semmit csak amikor alapjáraton jár a motor. Bemelegszik és abbamarad a jelenség és teljesen kiszámíthatatlan mikor csinálja ezt. Volt már olyan is hogy körforgalom előtt visszaváltáskor kuplung benyomásra és óvatos fékezésre a motor majdnem lefulladt de azt csak kétszer csinálta.
Gondolok itt valami vákum hibára vagy valahol falsot szívhat, vagy folytószelep vagy hőmérséklet érzékelő hibára. A kocsi sokat megy autópályán is hetente 1500km város hetente olyan 300-400 km. Gyújtógyertyák vadi újak, kábelek szintén, rotor és elosztófedél is volt cserélve.
Az autóban jelenleg 743560km van olajat nem eszi nem füstöl eddig úgy járt mint a doxa. Fogyasztásom Shell V-power 100 racingból átlag 6,2Liter.
Segítséget előre is köszönöm, várom a válaszukat.
katona.gabor1982 | 2016-02-16 12:56 mazda-auto.hu2 részére
Mindenképpen megírom a tapasztalatokat! Jövő héten kezdem a tiszítóval és eredménytől függően folytatom a revitalizálóval.
mazda-auto.hu2 | 2016-02-16 12:36 katona.gabor1982 részére
Igen ezek azok. Ha kapnánk egy visszajelzést az eredményről, megköszönnnénk.
katona.gabor1982 | 2016-02-15 20:27 mazda-auto.hu2 részére
A revitalizáló ez lenne?
http://xado.hu/webshop/revitalizalok/uezemanyag-adagolo/diesel-ua/xado-ex120-adagolo-detail
A tisztítót pedig ez lenne?
http://xado.hu/webshop/tisztitok/atomex-diesel-tisztito-detail
Köszönöm!
katona.gabor1982 | 2016-02-15 20:07
Nagyon köszönöm! Megírom majd a tapasztalatomat.
mazda-auto.hu2 | 2016-02-15 16:50 katona.gabor1982 részére
A szerelőnek teljesen igaza van, először ki kell próbálni egy dízel üzemanyagrendszer tisztítót, és ha nincs változás, még utána egy revitalizálót is ki lehet próbálni.
Mindkettőre a XADO-t ajánljuk, mert nálunk már többször bizonyított, és az ára is elfogadható. A tisztító bruttó 3.900.-Ft, a revitalizáló, 3.200.-Ft
katona.gabor1982 | 2016-02-15 15:24
Üdv!
Premacy 2003-as, dízel 101 LE. Pár napja mintha nem lenne turbó a kocsiban. Mazda szervizben a szerelőm (jó, ért hozzá) megnézte. A turbót nem szedte ki/szét, de mindent megnézett amit lehet, turbónyomás jó. Motor hangja szép, csak nem indul meg olyan jól 1900-2500 között mint eddig. Az adagolóra és az ott lévő szelepre gyanakszik, ami 200-300 ezer forintos tétel lenne, de mondta, hogy míg nem lesz rosszabb a helyzet hagyjuk így. Mondta megér egy próbát, hogy tisztító adalékanyagot tegyek bele, hátha segít. A kocsi minden évben átesik a kötelező szervizen (szűrőcserék, jó olaj stb) A kocsi hibakódmentes!
Kaptam olyan tippet is, hogy a rosszul mérő (koszos)légtömegmérő is okozhatja.
Mi a véleményük a problémáról? És milyen adalékanyagot javasolnak?
Köszönöm!
mazda-auto.hu | 2016-02-12 16:17 crow79 részére
Nem lesz jó hozzá, a Mazda3 2003-2009- ig gyártott típusokból kellene keresgélni, vagy a Mazda 6 2002-2007-ig gyártott felnijei felelnének meg. Ajánlott gyári méret 195/65R15
mazda-auto.hu | 2016-02-12 16:12 BluElite részére
22.357.- Ft bruttó darab áron tudunk rendelni, elméletileg jó lesz, de akkor derül ki, mikor nekünk is leszállítják, ami 3-4 munkanap.