2024. December 23. Hétfő - Viktória

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2015-07-30 14:22 mrkisalfoldi részére

Valószínűleg a turbó geometria szabályzásához tartozó szolenoid szelep a rossz.

mrkisalfoldi | 2015-07-29 19:26

Sziasztok. P2010 es hibaval mit lehet kezdeni? Talalkozott mar ilyennel valaki? 2003 as m6 2.0 , 121 le. Előre is köszönöm.

MP_Tomi | 2015-07-18 23:05

Tisztelt Szakértő!

Mitől lehet, hogy benzin szagú a pár hete lecserélt motorolaj?

Premacy, 74kW.

 

Köszönettel

mazda-auto.hu2 | 2015-07-14 13:04 grederes részére

 Feltehetően az esedékes szerviz miatt villog a DPF lámpa, majd az olajcserénél nullázzák.

Valószínű komolyabb gond viszont az olajfogyasztás egy DPF-es autónál, ahol nőni kellene az olajszintnek, nem fogyni.

Úgy felhígulhat a motorolaj, hogy a megfelelő kenés hiánya miatt, akár tönkre is mehet a motor.

A rázkódáshoz és a hanghoz mindenképpen látni kellene az autót.

mazda-auto.hu2 | 2015-07-14 13:00 grederes részére

 Feltehetően az esedékes szerviz miatt villog a DPF lámpa, majd az olajcserénél nullázzák.

Valószínű komolyabb gond viszont az olajfogyasztás egy DPF-es autónál, ahol nőni kellene az olajszintnek, nem fogyni.

Úgy felhígulhat a motorolaj, hogy a megfelelő kenés hiánya miatt, akár tönkre is mehet a motor.

A rázkódáshoz és a hanghoz mindenképpen látni kellene az autót.

mazda-auto.hu2 | 2015-07-14 12:52 grederes részére

 Feltehetően az esedékes szerviz miatt villog a DPF lámpa, majd az olajcserénél nullázzák.

Valószínű komolyabb gond viszont az olajfogyasztás egy DPF-es autónál, ahol nőni kellene az olajszintne, nem fogyni.

Úgy felhígulhat a motorolaj, hogy a megfelelő kenés hiánya miatt, akár tönkre is mehet a motor.

A rázkódáshoz és a hanghoz mindenképpen látni kellene az autót.

grederes | 2015-07-13 20:28

Tisztelt Szakértő!

Van egy 2006-os 1,9 TD-s Mazda 6 autóm, az a problémám, hogy egy hete elkezdett villogni a DPF visszajelző lámpa, és érdekes módon a munkahelyemig fél óra a menetidő és ez idő alatt legalább 2500-3000-es fordulaton hajtottam az autót, ugyszintén hazafelé is így jártam el.sőt a következő napokban is így hajtottam. Ennek ellenére a lámpa továbbra is villog, a motorolaj cseréje aktuális, most fog rá sor kerülni a hétvégén. Befolyásolhatja-e a részecskeszúrő tisztítását az esedékes olajcsere? A motornak van némi olajfolyása, ami egy hosszabb parkolás után foltot hagy maga után, az előző olajcsere óta kétszer fél litert kellet utántöltenem, hogy a megadott szint maradjon. Azonkivül parkolóból kiálláskor nagyon lassu menetben csak balra egy morgó, kormánykerékre is enyhe rázkódás észlelhető. Azonkívül egyenesmenetben kb. 100-as tempónál a kormánykererék enyhe  jobbra mozdításánál, ami még nem jár irányváltással enyhe csapágyhanghoz hasonló hang hallható. Lehet esetleg a szervó hibája?

Segítségét  előre is köszönöm!

mazda-auto.hu2 | 2015-07-13 14:42 zolika72 részére

 Javaslom a XADO 75W-90  (XADO 20118) olajat, és a XADO revitalizálót hozzá.

(XADO 11030)

Több alkalommal is bizonyított.

zolika72 | 2015-07-13 10:52 mazda-auto.hu részére

 Tisztelt szakértő !

Visszatérve a Mazda Premacy fordulatszám függő féltengely felöli hangra. A következőket tudtuk kiszűrni. Némi szerelgetés uttán ,a váltóra szükült a gyanú. Szerelők szerint probáljak olajat cserélni benne. Némej tipusnál segíteni szokot.

Kérdésem, hogy milyen típusú olajat tegyek belle , ha csökkenteni akarom ezt a jelenséget ? Valamint zaj csökkentő adalékot alkalmazak e?

 

Előre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2015-07-01 15:40 feketepe részére

 Nem érintett.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó