2024. November 23. Szombat - Kelemen

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


BZ | 2015-02-09 14:17 Frodó részére

Gyárilag nem állófűtéssel, hanem 'kiegészítő fűtéssel' szerelik ezeket az autókat, aminek a működéséhez járó motor szükséges (nincs pl. saját víz-keringtetője, meg talán üzemanyagszivattyúja sem), és nem csak az utastér fűtése a cél, hanem a motor gyorsabb bemelegedése is, így a teljes vízkört fűtik.

Utólagos szereléssel átalakíthatók tényleges állófűtéssé is, amire te gondolsz, ez kb. 100-200e Ft-os költség, attól függően hogy programórával vagy távirányóval akarod vezérelni.

Frodó | 2015-02-09 13:23 mazda-auto.hu részére

 Rendben,de akkor ez az úgynevezett állófűtés azt a célt nem szolgálja,hogy-úgy mint mondjuk a kamionoknál-motor beindítása nélkül teljesen egyénileg csak az utasteret fűtse?

Ha igen,akkor hogyan kell üzembe helyezni motorindítás nélkül?

mazda-auto.hu | 2015-02-09 07:54 pallangi21 részére

 Egyelőre nem tudunk róla.

mazda-auto.hu | 2015-02-09 07:53 Frodó részére

 Amennyiben nincs kiegészítő vezérlő az utastérben, akkor a kályha a gyári állapotában automatikusan működik a külső hőmérséklet, és a motor hőmérséklete függvényében.

Az MPV-ben nincs még külső AUX csatlakozó. Ehhez XCarLink, vagy más hasonló eszköz beépítése szükséges.

pallangi21 | 2015-02-08 09:25

 Tisztelt Mazda-autó!Kérdésem az lenne,hogy ujabb mazda modeleknél is(2010-)jellemző a rozsdásodás?A válaszát előre is köszönöm!

Frodó | 2015-02-07 18:58

Tiszteletem Szakértő!

Segítsen nekem legyen szíves abban,hogy a nemrégen vásárolt 2002/12 havi Mpv-mben hogyan/hol kapcsoljam ki/be az állófűtést-mert folyamatosan megy-és hogyan/hol szabályozhatom a hőmérsékletét?

Illetve a rádión kívül,hogyan,milyen módon lehet zenét hallgatni,azaz cd-t sd kártyát,pendrive-ot?

Köszönöm!

Piezzo | 2015-01-30 18:44 Kanál részére

 Tisztelt Szakértő!

Nekem is ugyan ez a hibajelenségem. Nem gyorsul az autó. Tudna segíteni, hogy hol található a turbó vákumcső, hogy meg tudjam nézni repedt e. 

Köszönöm

 

mazda-auto.hu | 2015-01-28 08:15 Muerte2015 részére

 Meg kell nézni fizikailag is, talán már ki is cserélték, illetve, hogy milyen mértékű a sérülés-szakadás, egyáltalán kiszórta-e a zsírt? Ha a csukló nem sérült elég a gumiharangot cserélni.

Muerte2015 | 2015-01-28 00:19 Muerte2015 részére

 Majd el felejtettem az autoban 84e Km van valos.

Mazda latta az autot 77000Km nel es 77900 nal regisztraltak ezt a hibat a DEKRA nal.

Muerte2015 | 2015-01-28 00:17

Tisztelt Szakertö Ur,

Nemetorszagban hosszu tavu ingazasra vasaroltam egy nekem meg megfizethetö aru 2004 es Mazda 6 - ot Mazda 6 2.0i (GG).

Megtalaltam azb utolso müszaki (TÜV) leirast amiben azt irjak, hogy : Traggelenk/Führungsgelenk asche rechts Manchette beschädigt. Ha jol ertem a csuklot vedü gumi szoknya serult. A szervizkönyvben nem latom hogy kicsereltek volna , tehat feltetelezhetöleg igy autoztak a kocsival kb. 6000Km - t .

Ez esetben milyen javitasi költsegekkel lehet szamolni legrosszabb esetben?

 

Köszönöm

 

Üdvözlettel Zoltan

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó