2024. December 22. - Zéno
Mazda gázüzemmel
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó
pista | 2011-09-23 10:45
http://www.prinsautogas.com/articles/en-corporate-2008/vsi_di.html
http://www.prinsautogas.com/articles/en-corporate-2008/mazda_uk_3.html
pista | 2011-09-23 10:43 HunokCsillaga részére
Szia,
én Mazda6 MPS gázositását akartam, de nincs jelenleg nincs megfelelő gázrendszer hozza.
A CX7-hez ellenben van. A holland Prins-nél a tegnap került fel a listára a 2008-as CX7. Ez a VSD-DI rendszer már egy jó megoldás de nem a legjobb mivel 10% benzin is kell a szelepek hűtéséhez.
A legjobb a Direct LiquiMax ami teljesen a gyári benzines rendszert használja és folyékony állapotban kerül a porlasztókba. Igy simán gázzal is elindul az autó.
Sajnos ez a Direct LiquiMax csak az uj 2.0 DISI motorhoz érhető el és még csak Angliában.
mazda-auto.hu | 2011-02-15 07:50 HunokCsillaga részére
A mi ügyfeleink 10-13L közötti fogyasztással járnak. Van egy autónk ami 300000km-mél tart.
A gázhoz érdemlegeset nem tudok hozzáfűzni.
HunokCsillaga | 2011-02-14 18:37
Sziasztok!
Erősen gondolkodom, hogy vegyek egy cx7-et, de sokat fogyaszt. Egy pár német honlapon már olvastam,hogy át lehet alakítani gázosra. (mivel direkt befecskendezéses, ezért problémás)
Van már Mo-on is rá lehetőség, tud róla valaki valamit?
Köszi
mazda-auto.hu | 2011-01-03 11:38 Anonymous részére
Az előző én voltam.
Anonymous | 2011-01-03 09:27 Hozzászólás szerkesztése
lacke1 | 2011-01-01 15:49 lacke1 részére
Erősen foglalkoztat a gondolat, hogy hozzak egy 323 BJ 1.6-ot Németországból, és átalakítassam gázüzemre, de egyenlőre sehonnan sem lehet egyértelmű válaszokat kapni,nyilván mindennek megvan a miértje.
Jelen tudásom szerint, ha a plusszolajzó be van építve, és rendesen van a szelephézag ellenőrizve, illetve nem max-on jár a motor, akkor nem lehet baj.
Az állandó magas fordulatszám azért gond, mivel az lpg égéshője magasabb, minta benziné, extrém sebességnél ez hatványozottan igaz.
Egyenlőre még csak tájékozódom a témában, ha valakit érdekel tapasztalatom, szívesen megosztom vele.
lacke1 | 2011-01-01 15:44
Ha nem gond tennék én is észrevételt.
Legjobb tudomásom szerint a 2002 után gyártott Mazda-k egyike sem rendelkezik erősebb szelepekkel.Ez azt jelenti, hogy egy bizonyos km után fog majd jelentkezni a probléma, mikor összeégnek a szelepek.
Ezt főként két dologgal lehet orvosolni, egyrészt a gyakori szelephézag ellenőrzés, illetve a flaslube nevű szerkezet beépítése, mely megfelelő kenést biztosít a szelepek számára lpg menet közben is speciális olaj használatával.
mazda-auto.hu | 2009-08-03 15:26 Élõati részére
Az első generációs Hatosból volt 2,3 literes szívó motoros 4x4-es kombi.
Élõati | 2009-08-02 21:24 jigsaw részére
Szia! Érdeklödnék hogy az MPS tipusú 260 LE-s mazdád van? Más négykerekest nem ismerek, automata váltos? Hol építetted át?
Köszi Élőati