2024. December 22. - Zéno

Mazda gázüzemmel

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


pista | 2011-09-23 10:43 HunokCsillaga részére

Szia,
én Mazda6 MPS gázositását akartam, de nincs jelenleg nincs megfelelő gázrendszer hozza.
A CX7-hez ellenben van. A holland Prins-nél a tegnap került fel a listára a 2008-as CX7. Ez a VSD-DI rendszer már egy jó megoldás de nem a legjobb mivel 10% benzin is kell a szelepek hűtéséhez.
A legjobb a Direct LiquiMax ami teljesen a gyári benzines rendszert használja és folyékony állapotban kerül a porlasztókba. Igy simán gázzal is elindul az autó.
Sajnos ez a Direct LiquiMax csak az uj 2.0 DISI motorhoz érhető el és még csak Angliában.

mazda-auto.hu | 2011-02-15 07:50 HunokCsillaga részére

A mi ügyfeleink 10-13L közötti fogyasztással járnak. Van egy autónk ami 300000km-mél tart.
A gázhoz érdemlegeset nem tudok hozzáfűzni.

HunokCsillaga | 2011-02-14 18:37

Sziasztok!
Erősen gondolkodom, hogy vegyek egy cx7-et, de sokat fogyaszt. Egy pár német honlapon már olvastam,hogy át lehet alakítani gázosra. (mivel direkt befecskendezéses, ezért problémás)
Van már Mo-on is rá lehetőség, tud róla valaki valamit?
Köszi

mazda-auto.hu | 2011-01-03 11:38 Anonymous részére

Az előző én voltam.

lacke1 | 2011-01-01 15:49 lacke1 részére

Erősen foglalkoztat a gondolat, hogy hozzak egy 323 BJ 1.6-ot Németországból, és átalakítassam gázüzemre, de egyenlőre sehonnan sem lehet egyértelmű válaszokat kapni,nyilván mindennek megvan a miértje.
Jelen tudásom szerint, ha a plusszolajzó be van építve, és rendesen van a szelephézag ellenőrizve, illetve nem max-on jár a motor, akkor nem lehet baj.
Az állandó magas fordulatszám azért gond, mivel az lpg égéshője magasabb, minta benziné, extrém sebességnél ez hatványozottan igaz.
Egyenlőre még csak tájékozódom a témában, ha valakit érdekel tapasztalatom, szívesen megosztom vele.

lacke1 | 2011-01-01 15:44

Ha nem gond tennék én is észrevételt.
Legjobb tudomásom szerint a 2002 után gyártott Mazda-k egyike sem rendelkezik erősebb szelepekkel.Ez azt jelenti, hogy egy bizonyos km után fog majd jelentkezni a probléma, mikor összeégnek a szelepek.
Ezt főként két dologgal lehet orvosolni, egyrészt a gyakori szelephézag ellenőrzés, illetve a flaslube nevű szerkezet beépítése, mely megfelelő kenést biztosít a szelepek számára lpg menet közben is speciális olaj használatával.

mazda-auto.hu | 2009-08-03 15:26 Élõati részére

Az első generációs Hatosból volt 2,3 literes szívó motoros 4x4-es kombi.

Élõati | 2009-08-02 21:24 jigsaw részére

Szia! Érdeklödnék hogy az MPS tipusú 260 LE-s mazdád van? Más négykerekest nem ismerek, automata váltos? Hol építetted át?
Köszi Élőati

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó