2025. Január 22. Szerda - Vince
Mazda gázüzemmel
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda - Ötcsillagos show Genfben
MAZDA dízelmotor, MZR-CD.
Új Mazda6 MPS?
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
pista | 2011-09-23 10:45
http://www.prinsautogas.com/articles/en-corporate-2008/vsi_di.html
http://www.prinsautogas.com/articles/en-corporate-2008/mazda_uk_3.html
pista | 2011-09-23 10:43 HunokCsillaga részére
Szia,
én Mazda6 MPS gázositását akartam, de nincs jelenleg nincs megfelelő gázrendszer hozza.
A CX7-hez ellenben van. A holland Prins-nél a tegnap került fel a listára a 2008-as CX7. Ez a VSD-DI rendszer már egy jó megoldás de nem a legjobb mivel 10% benzin is kell a szelepek hűtéséhez.
A legjobb a Direct LiquiMax ami teljesen a gyári benzines rendszert használja és folyékony állapotban kerül a porlasztókba. Igy simán gázzal is elindul az autó.
Sajnos ez a Direct LiquiMax csak az uj 2.0 DISI motorhoz érhető el és még csak Angliában.
mazda-auto.hu | 2011-02-15 07:50 HunokCsillaga részére
A mi ügyfeleink 10-13L közötti fogyasztással járnak. Van egy autónk ami 300000km-mél tart.
A gázhoz érdemlegeset nem tudok hozzáfűzni.
HunokCsillaga | 2011-02-14 18:37
Sziasztok!
Erősen gondolkodom, hogy vegyek egy cx7-et, de sokat fogyaszt. Egy pár német honlapon már olvastam,hogy át lehet alakítani gázosra. (mivel direkt befecskendezéses, ezért problémás)
Van már Mo-on is rá lehetőség, tud róla valaki valamit?
Köszi
mazda-auto.hu | 2011-01-03 11:38 Anonymous részére
Az előző én voltam.
Anonymous | 2011-01-03 09:27 Hozzászólás szerkesztése
lacke1 | 2011-01-01 15:49 lacke1 részére
Erősen foglalkoztat a gondolat, hogy hozzak egy 323 BJ 1.6-ot Németországból, és átalakítassam gázüzemre, de egyenlőre sehonnan sem lehet egyértelmű válaszokat kapni,nyilván mindennek megvan a miértje.
Jelen tudásom szerint, ha a plusszolajzó be van építve, és rendesen van a szelephézag ellenőrizve, illetve nem max-on jár a motor, akkor nem lehet baj.
Az állandó magas fordulatszám azért gond, mivel az lpg égéshője magasabb, minta benziné, extrém sebességnél ez hatványozottan igaz.
Egyenlőre még csak tájékozódom a témában, ha valakit érdekel tapasztalatom, szívesen megosztom vele.
lacke1 | 2011-01-01 15:44
Ha nem gond tennék én is észrevételt.
Legjobb tudomásom szerint a 2002 után gyártott Mazda-k egyike sem rendelkezik erősebb szelepekkel.Ez azt jelenti, hogy egy bizonyos km után fog majd jelentkezni a probléma, mikor összeégnek a szelepek.
Ezt főként két dologgal lehet orvosolni, egyrészt a gyakori szelephézag ellenőrzés, illetve a flaslube nevű szerkezet beépítése, mely megfelelő kenést biztosít a szelepek számára lpg menet közben is speciális olaj használatával.
mazda-auto.hu | 2009-08-03 15:26 Élõati részére
Az első generációs Hatosból volt 2,3 literes szívó motoros 4x4-es kombi.
Élõati | 2009-08-02 21:24 jigsaw részére
Szia! Érdeklödnék hogy az MPS tipusú 260 LE-s mazdád van? Más négykerekest nem ismerek, automata váltos? Hol építetted át?
Köszi Élőati