2025. Január 10. Péntek - Melánia

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


zselyigy | 2015-08-12 16:24 HamonSerrano részére

Kedves HamonSerrano! 2015.07.01-én írtam a 2.0 l-es benzines (FS) motorral kapcsolatos tapasztalataimról. Üdvözlettel: István

mazda-auto.hu2 | 2015-08-12 11:20 adory69 részére

Nálunk jelenleg akciós, szerkezet+tárcsa+kinyomó csapág+kettőstömegű lendkerék+munkadíj bruttó 298.000.-Ft. Csak az alkatrészek bruttó 238.000.-Ft + postaköltség.

HamonSerrano | 2015-08-12 11:12

Sziasztok! Mazda MPV vásárlás előtt állok. Nem mennék sokat évente az autóval, 10-15 ezer km között, ezért inkább a benzines változatban gondolkodom. Van valakinek tapasztalata a 2.0 illetve a 2.3-as benzines motorokról? (pl. fogyasztás, jellemző hibák, alkatrészárak) Ez mindkettő szívós, nem turbós, ugye? Sajnos kevés információt találtam róla a neten, szinte csak a dízelekről írtak teszteket. A 2004-es változat a külső formai jegyeken kívül miben különbözik a 2003-as modelltől? Segítségeteket előre is köszönöm!

adory69 | 2015-08-11 18:24

Sziasztok! 1hónapja vásárolt 2005-ös MPVémhez keresem a legolcsóbb kuplung szettet és kettőtömegű lendkereket. Tud valaki segíteni pesti vagyok, de az országban bárhol jó lehet, érte tudok menni. Esetleg tud valaki működő navigácós rádiót ebbe a típusba vagy szerelőt ehez, mert persze nem működik a CD lejátszó és NAVI-CD sincs hozzá.? Előre is köszi mindenkinek.

mazda-auto.hu2 | 2015-08-11 10:58 matyas.telegdy részére

Nem írtam, de a bruttó árakat írtam.

mazda-auto.hu2 | 2015-08-11 10:57 matyas.telegdy részére

Kézifékkötél gyári 29.138.-Ft/oldal. Kézifék pofa gyári 24.562.-Ft/garn. utángyártott 28.990.-Ft/garn. Fékbetét hátsó gyári 34.510.-Ft/garn. utángyártott 11.985.-Ft/garn. Várhatóan 2 órás a javítás, ha nincs összerohadva semmi.

mazdarobi | 2015-08-09 12:22 Angol Beteg részére

Én megsüttetem a betétet,s teljesen jó lett.Pár ezer Ft.De azért köszi az infot. Az enyémben CX7 pofák vannak.

mazdarobi | 2015-08-09 12:20 matyas.telegdy részére

A bal első olajfolyás a töltőlevegő hűtő repedése miatt van.Az olajfogyasztás pedig első körben a porlasztó alatti tömítő gyűrű hibája miatt van. Az intercoolert bontottra kell cserélni,kb 25-30000 Ft,a tömítés csere szervíztől függő,s a lényeg!,hogy kijön-e a befecskendező szelep a hengerfejből.Ha nem,akkor a költség akár 100000 Ft is lehet.De az esetek többségében ki lehet szedni. :)

Angol Beteg | 2015-08-08 23:54 zsul86 részére

Udv! En kb. 3 honapja csereltem a hatso fektarcsakat, fekbeteteket es a kezifekpofakat. En angliaban elek es autosboltban dolgozom de itt is feladta a fekpofa a lecket a kollegaknak, ugyanis szinte kivetel nelkul a dobfekes 2003 elotti valtozatokhoz hozza a katalogus a fekpofat ( mert azok egyebkent is meg dobfekkel voltak szerelve) Szetszedes utan lattam hogy a kezifekpofa nem egy hagyomanyos oldalankent 2 darabos hanem egy darab van oldalankent ami majdnem egy kor alaku! az alabbi oldalon lathatod a 49-390- es abran: http://japancars.ru/index.php?route=catalog/mazda&grp_id=W1&cat=AELV05&blk_id=4400 A gyari szama : LEY4-44-39Z Ezekbe a tipusokba szereltek: FORD Edge 2007-2010 LINCOLN MKX 2007-2010 MAZDA CX-7 2007-2012 MAZDA CX-9 2007-2013 MAZDA MPV 2004-2006 Valamint Ssangyong Korrando, Musso, Rexton Actyon-ok is ezzel vannak szerelve! Ezt vegul is ebay-en vettem meg Ssangyonghoz mert egyreszt nem jelolik a katalogusok az MPV-hez de en a cikkszamokat addig forgattam, kerestem amig ratalatam hogy az ugyanaz, masreszt ez volt a legolcsobb. :) Egyebkent nekem amit elkuldtek az Mintex gyartmany volt ( MFR697 asszem) A hatso fekbetet gyari cikkszama: LEY4-26-48Z A kezifekkotelet en nem csereltem. Remelem segitettem valamenyire...

matyas.telegdy | 2015-08-08 13:10

Kedves Szakértő ill. fórumtársak! Mazda MPV (2005) vásárlás előtt állok, erről lenne egy két kérdésem. A Bécsben (magánembernél) megtekintett autó tetszik ugyan, de van 1-2 problémája. Ebből az egyik, hogy csepeg belőle némi olaj az autó vezető oldal felőli első sarkánál, egész pontosan közvetlenül a bal első kerék előtt. Az eladó állítja, hogy azóta van ez így, amióta egyszer elütött egy kutyát, és az szervo olaj. Lehetséges ez egyáltalán? Sajnos annyira le van burkolva ott minden, hogy én semmit sem láttam. A másik, hogy van motorolaj fogyasztása is az autónak, így a kérdésem az lenne, hogy van-e esetleg ismert típushiba, ahol szivároghat és érdemes megnézni, vagy inkább kopott motorra utalhat a fogyás. Az eladó azt mondja, hogy kopott turbó miatt, de szerintem ez hülyeség. Amúgy 240e km van az autóban a turbo remekül működik, a motor szépen jár, erő is van benne. A futás reálisnak tűnik az ülés, beltér és kasztni alapján. A motor adatai: 2.0 TD, 100kW, 136 le. Nagyon köszönöm előre is a segítséget! Szerk.: most olvastam itt a fórumon az ún.tűzgyűrűk cseréjéről. Ezek mik pontosan? Milyen szervízköltséggel bír ezek cseréje? Köszönöm mégegyszer előre is!:)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó