2025. Január 10. Péntek - Melánia

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


kissjanos1980 | 2015-07-01 00:54

Kedves Mazda-bajtársak!

 

A véleményeteket szeretném kikérni. Bővül a család egy újabb lurkóval, és a megbízható Premacynkat sajnos le kell cserélnem valami nyagyobbra. Mi más lenne mint a nagy-tesó MPV. Benzinesben gondolkodok mivel keveset furikázok évente. A kérdésem, hogy elég-e ekkora kasznihoz a 2 literes motor, vagy inkább 2.3-t nézzek? Fogyasztásban mennyire számottevő a különbség? Válaszotokat előre is köszönöm!

nagydann | 2015-06-30 22:58

 Sajnos ez a távirányító programozás nem mindig elegendő. Ezt inkább nevezhetjük riasztó programozásnak, ami ugyebár mint tudjuk, nem gyári a magyarországi MPV-kben. Mindegyikben a "libacomb" alakú távirányítós riasztó került és utólag. A gyári Mazda kőzponti zár nyitáshoz sok köze nincs csak megteszi ha össze vannak hangolva. Ha viszont nincsenek, akkor hiába minden (amúgy hasznos lépés (és köszi a részeletes leírást ezúton is!)), itt a megoldás:
A zárt autóhoz táv-közelbe kell kerülni, majd:
mindkét gombot lenyomva kell tartani a libacombon, néha fél perc is eltelhet, addig amíg gyorsan el nem kezd villogni a rajta lévő piros led. Na akkor programozódott össze a gyári Mazda rendszerrel és utána lehet megcsinálni az ajtónyitogatós dolgot. (ha elsőre nem sikerült, akkor elem ki majd újra be és akkor az egészet elölről)

maddriver | 2015-06-27 08:15

Kedves márkatársak!

 

Tegnap velem is előfordult, hogy a központi zár távirányítója nem reagált a gombokra. Én is mint a legtöbben először az elemre gyanakodtam, bár megvolt benne a feszkó, azért kicseréltem biztos ami biztos alapon. De sajnos nem történt semmi változás, pedig a nyomógombokat is kimértem és azok is rendben voltak, és forrasztási hibát sem találtam a távirányító panelen. Végül hosszas keresgélés után találtam két leírást amely kis különbséggel nagyjából ugyanazt tartamazta. A pontosabb leírást amely végül sikerre vezetett idemásolom, hátha másnak is szüksége lesz rá. Ha már esetlegesen szerepel a leírás itt az oldalon akkor elnézést kérek érte, én nem találtam, pedig minden problémára először itt keresem a megoldást

 

"Távirányító hozzáadása, programozása

 

1. beülsz az autóba, kulcs a kézben, minden ajtó zárva

2. vezetőoldali ajtót kinyitod3. kulcsot a gyújtáskapcsolóba, gyújtást 3-szor rá (RUN pozícióba, indítózni nem kell) és vissza, végül a LOCK helyzetben állsz meg, mindezt 10 másodpercen belül 

 

FONTOS BETARTANI AZ IDŐT, KÜLÖNBEN NEM MŰKÖDIK!!

 

4. vezetőoldali ajtót 3-szor becsukod és kinyitod, a végén nyitva áll

5. ha elég gyors voltál, a központi zár be- és kikapcsol, hogy jelezze, felkészült a programozásra. ha nem ez történik, pár perc múlva próbáld elölről.

6. az első távirány bármelyik gombját nyomd meg 2-szer - a zárak megint be- és kikapcsolnak, ezzel a távirányító kódját megjegyezte a kocsi

7. további távirányítókhoz ismételd meg az előző lépést - összesen 3-at tud megjegyezni, és valahol azt olvastam, hogy érdemes feltölteni mindhárom helyet akkor is, ha csak 1 vagy 2 távirány van (ilyenkor duplán vagy triplán meg lehet adni ugyanazt), bár én ezt nem tettem meg, csak 2-t és működött.

8. a kulcs kihúzásakor további zárcsattogással jelzi, hogy kész 

Az biztos, hogy a programozáskor az összes használni kívánt távirányt meg kell tanítani, mert a korábban használtakat elfelejti. "

 

Sok sikert mindenkinek hozzá.

BZ | 2015-06-25 08:03

Kedves mazda-auto, fórumtársak,

 

engem is utolért az, amiről korábban páran már írtak a fórumon: a váltó (2003, dízel MPV) egyre nagyobb kedvvel dobálja ki az ötödik fokozatot, főleg terhelésnövekedésre (pl. előzéshez készüléskor)

 

Volt aki ennek kapcsán váltócserét / csak az 5. fokozat felújítását írta, mint megoldást, más meg egy egyszerű olajcserét, de ezeket több évvel korábbi kommentekben olvastam.  Azóta van-e valamilyen tapasztalatotok ennek az  -úgy látszik, viszonylag gyakori- hibajelenségnek a megoldásával kapcsolatban?

 

üdv,

BZ

mazda-auto.hu | 2015-06-19 14:16 hami777 részére

 3,5 liter szükséges, különösebb viszkozitási megkötés nélkül. 0w-30, 5w-30, 0w-40, 5w-40

mazda-auto.hu | 2015-06-19 09:33 picitom részére

 138702,-Ft a vákuumpumpa

beti | 2015-06-17 21:16

Sziasztok!

Kinek milyen véleménye van a XADO adalékoról?

picitom | 2015-06-17 17:00

Tisztelt Szakértő és Mindenki, Úgy tűnik cserére érett a kocsim (2004-es 2 literes dízel, RF motorkód) vákumpumpája. Szeretném kérdezni, hogy hol és mennyiért lehet kapni egy új vákumpumpát. Válaszokat előre is köszönöm.

hami777 | 2015-06-11 15:18

 Tisztelt szakértő!

 

Érdeklődnék hogy L3 motorkódú MPV-be (2002-es 2.3 benzines) milyen viszkozitasú motorolajat javasol? (240.000 km van az autóban) illetve mennyi kellene bele, mert azt nem találom.

 

hami777 | 2015-06-11 14:50 baksiole Hami 777 részére részére

 Szia!

semmi akadálya, bár még én is sokminden re keresem a választ ;)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó