2025. Január 10. Péntek - Melánia
Mazda MPV
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda2 Show autók.
Mazda 3 MPS KW futómű tuning.
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
MOTOROLAJ 5-10.
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
kissjanos1980 | 2015-07-01 00:54
Kedves Mazda-bajtársak!
A véleményeteket szeretném kikérni. Bővül a család egy újabb lurkóval, és a megbízható Premacynkat sajnos le kell cserélnem valami nyagyobbra. Mi más lenne mint a nagy-tesó MPV. Benzinesben gondolkodok mivel keveset furikázok évente. A kérdésem, hogy elég-e ekkora kasznihoz a 2 literes motor, vagy inkább 2.3-t nézzek? Fogyasztásban mennyire számottevő a különbség? Válaszotokat előre is köszönöm!
nagydann | 2015-06-30 22:58
Sajnos ez a távirányító programozás nem mindig elegendő. Ezt inkább nevezhetjük riasztó programozásnak, ami ugyebár mint tudjuk, nem gyári a magyarországi MPV-kben. Mindegyikben a "libacomb" alakú távirányítós riasztó került és utólag. A gyári Mazda kőzponti zár nyitáshoz sok köze nincs csak megteszi ha össze vannak hangolva. Ha viszont nincsenek, akkor hiába minden (amúgy hasznos lépés (és köszi a részeletes leírást ezúton is!)), itt a megoldás:
A zárt autóhoz táv-közelbe kell kerülni, majd:
mindkét gombot lenyomva kell tartani a libacombon, néha fél perc is eltelhet, addig amíg gyorsan el nem kezd villogni a rajta lévő piros led. Na akkor programozódott össze a gyári Mazda rendszerrel és utána lehet megcsinálni az ajtónyitogatós dolgot. (ha elsőre nem sikerült, akkor elem ki majd újra be és akkor az egészet elölről)
maddriver | 2015-06-27 08:15
Kedves márkatársak!
Tegnap velem is előfordult, hogy a központi zár távirányítója nem reagált a gombokra. Én is mint a legtöbben először az elemre gyanakodtam, bár megvolt benne a feszkó, azért kicseréltem biztos ami biztos alapon. De sajnos nem történt semmi változás, pedig a nyomógombokat is kimértem és azok is rendben voltak, és forrasztási hibát sem találtam a távirányító panelen. Végül hosszas keresgélés után találtam két leírást amely kis különbséggel nagyjából ugyanazt tartamazta. A pontosabb leírást amely végül sikerre vezetett idemásolom, hátha másnak is szüksége lesz rá. Ha már esetlegesen szerepel a leírás itt az oldalon akkor elnézést kérek érte, én nem találtam, pedig minden problémára először itt keresem a megoldást
"Távirányító hozzáadása, programozása
1. beülsz az autóba, kulcs a kézben, minden ajtó zárva
2. vezetőoldali ajtót kinyitod3. kulcsot a gyújtáskapcsolóba, gyújtást 3-szor rá (RUN pozícióba, indítózni nem kell) és vissza, végül a LOCK helyzetben állsz meg, mindezt 10 másodpercen belül
FONTOS BETARTANI AZ IDŐT, KÜLÖNBEN NEM MŰKÖDIK!!
4. vezetőoldali ajtót 3-szor becsukod és kinyitod, a végén nyitva áll
5. ha elég gyors voltál, a központi zár be- és kikapcsol, hogy jelezze, felkészült a programozásra. ha nem ez történik, pár perc múlva próbáld elölről.
6. az első távirány bármelyik gombját nyomd meg 2-szer - a zárak megint be- és kikapcsolnak, ezzel a távirányító kódját megjegyezte a kocsi
7. további távirányítókhoz ismételd meg az előző lépést - összesen 3-at tud megjegyezni, és valahol azt olvastam, hogy érdemes feltölteni mindhárom helyet akkor is, ha csak 1 vagy 2 távirány van (ilyenkor duplán vagy triplán meg lehet adni ugyanazt), bár én ezt nem tettem meg, csak 2-t és működött.
8. a kulcs kihúzásakor további zárcsattogással jelzi, hogy kész
Az biztos, hogy a programozáskor az összes használni kívánt távirányt meg kell tanítani, mert a korábban használtakat elfelejti. "
Sok sikert mindenkinek hozzá.
BZ | 2015-06-25 08:03
Kedves mazda-auto, fórumtársak,
engem is utolért az, amiről korábban páran már írtak a fórumon: a váltó (2003, dízel MPV) egyre nagyobb kedvvel dobálja ki az ötödik fokozatot, főleg terhelésnövekedésre (pl. előzéshez készüléskor)
Volt aki ennek kapcsán váltócserét / csak az 5. fokozat felújítását írta, mint megoldást, más meg egy egyszerű olajcserét, de ezeket több évvel korábbi kommentekben olvastam. Azóta van-e valamilyen tapasztalatotok ennek az -úgy látszik, viszonylag gyakori- hibajelenségnek a megoldásával kapcsolatban?
üdv,
BZ
mazda-auto.hu | 2015-06-19 14:16 hami777 részére
3,5 liter szükséges, különösebb viszkozitási megkötés nélkül. 0w-30, 5w-30, 0w-40, 5w-40
mazda-auto.hu | 2015-06-19 09:33 picitom részére
138702,-Ft a vákuumpumpa
beti | 2015-06-17 21:16
Sziasztok!
Kinek milyen véleménye van a XADO adalékoról?
picitom | 2015-06-17 17:00
hami777 | 2015-06-11 15:18
Tisztelt szakértő!
Érdeklődnék hogy L3 motorkódú MPV-be (2002-es 2.3 benzines) milyen viszkozitasú motorolajat javasol? (240.000 km van az autóban) illetve mennyi kellene bele, mert azt nem találom.
hami777 | 2015-06-11 14:50 baksiole Hami 777 részére részére
Szia!
semmi akadálya, bár még én is sokminden re keresem a választ ;)