2025. Január 12. - Ernő

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mhaszi | 2014-05-15 11:02

 off

Bocsánat!

Kérdésemet rossz topicba írtam, áthelyeztem a Mazda 6 topicba...

beti | 2014-05-15 10:50

Tisztelt Szakértő! Most voltam zöldkártyát csináltatni és a fordulat ingadozott 4-5000 között, nem állt be állandó értékre! Mi lehet ennek az oka? Tisztelettel: Peti

szili10 | 2014-05-14 21:43

 Tisztelt szakértő úr és fórumtársak!2003-as diesel Mpv-be utólagosan beszerelhető tempomatot szeretnék!Milyen lehetőségeim vannak?Kinek van tapasztalata ebben a témában?Köszönettel:Tolnai Szilárd

magyarib | 2014-05-14 20:49 fieldee részére

 Hello!

A kinyomó csapágy is most lett cserélve

fieldee | 2014-05-14 20:43 magyarib részére

 Nem akarom a szakértő kenyerét elvenni, de nekem egy offtopic autómnál a kuplung kinyomó csapágy törése előtt zajlott ez le szóról szóra amit leírtál.

magyarib | 2014-05-14 20:13 mazda-auto.hu részére

 Tisztelt Szakértő!

Köszönöm válaszát, de úgy néz ki, hogy nem a váltó a ludas.

Szeretném a segítségét kérni a hiba megállapításában, ami a következő:

Kb. 1000 km óta lassan erősödő kopogást hallani az autóból.

A jelenség 1500-2000 fordulaton hallható leginkább üresbe kapcsolt váltónál álló helyzetben, ami a kuplung teljes benyomásával erősödik. 

Menet közben sebesség váltásnál a kuplung benyomásakor is hangosan hallható, frekvenciája a fordulat szám csökkenésével csökken, majd felkapcsolva kuplung elengedésekor elhalkul. Kuplung pedált félig benyomva enyhe lüktetés érezhető rajta. Kuplung szerkezet, tárcsa, csapág, kettőstömegű kizárva, ugyanis azt kicserélték (új LUK gyártmány az összes). A szerelő tegnap még váltó nyelestengely hibára gyanakodott, de ma leszerelték a váltót és az állítólag jó. Amit még gyanítanak az a támcsapágy ugyanis a főtengelynek kb. 1-1,5 mm kottyanása van tengelyirányba. Ez normális??

Olyan rémhírt is hallottam, hogy volt akinek a főtengelye volt eltőrve, ami hasonlót produkált. Az autó teljesítményén nem érezni semmi csökkenést, alapjárat egyenletes, ugyanolyan dinamikusan gyorsul, mint előtte, ezért nem hinném, hogy a főtengely lenne törött.

Kérem, ha esetleg van valami ötlete, hogy mit kellene még megvizsgálni írja meg, mert egyelőre tanácstalanok vagyunk. Természetesen közben tovább keresik a hibát, de minden ötlet jól jönne.

 

Segítségét előre is köszönöm!

Üdvözlettel: Barna

beti | 2014-05-14 15:39 derik részére

https://www.google.hu/searchq=webasto+thermo+top+c&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=AnJzU_DuI9OWyQOCnYGwBA&ved=0CCsQsAQ&biw=1366&bih=608 Webasto thermo top C típúsú

derik | 2014-05-14 14:46 beti részére

 Köszi! Sajnos még kezdő vagyok!

beti | 2014-05-14 13:55 derik részére

A Webasto feliratos Kütyü, egy 300 ezres kályha (állófűtés), ami 8 fok alatt indul el és kb. 2,5 km alatt üzemi hőfokra felfűti a motort.... van, hogy 10 foknál (külső hőmérséklet) is beindul. Ha leállítod rövid távon az autót, ne ijedj meg, ha valami még duruzsol benne! Nagyon jó dolog szerintem... persze ha működik!

daddy | 2014-05-14 13:16

Tisztelt Szakértő!

 

MPV vásárlás előtt állok és szeretnék segítséget kérni egy autó előéletéről.

JMZLW19R240303167

Az eladó szerint végig szervízelt az autó(szervíz könyvben sok a pecsét : MAZDA garage Jean Ries ,schifflange-Feetz , tel.575858 -ettől a cégtől)

Nem tudta megmondani,hogy volt e vezérlés csere az autóban(jelenleg 207000Km-t mutat az óra)illetve hogyan lehet ezt leelenőrizni.

 

Válaszát előre is köszönöm.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó