2025. Január 12. - Ernő

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


derik | 2014-05-27 21:39

Helló!

 

Meg tudná mondani valaki, honnan tudom meg azt, hogy az autómban van-e részecskeszűrő?

zzr | 2014-05-26 20:57

 Köszönöm mindenkinek!

 

A hibakódot kiolvasás után törölte a szerelő és a mai ingázásom alatt nem jött vissza a hibajelenség, de azért lehet, hogy biztos ami biztos alapon csinálunk egy MAP szenzor tisztítást.

zzr | 2014-05-26 20:57

 Köszönöm mindenkinek!

 

A hibakódot kiolvasás után törölte a szerelő és a mai ingázásom alatt nem jött vissza a hibajelenség, de azért lehet, hogy biztos ami biztos alapon csinálunk egy MAP szenzor tisztítást.

Doktorkotász | 2014-05-26 15:27 zzr részére

 Szia! Az én 2003 év végi dízelemben is csinálta, EGR szeleptisztítás és egy repedt vezeték cseréje megoldotta  (munkadíjjal sem volt több 12 ezer forintnál). Kaptam sok   tanácsot itt anno én is, a hibakód nálam az EGR-t mutatta, szerencsére a tisztítás és a vezeték csere megoldotta, az kb. másfél hónapja volt, azóta OK. (kopp-kopp-kopp)

 

 

kollnor | 2014-05-26 12:08 zzr részére

 

Próbáld meg ezt, ha nem segít akkor szervíz:
Nagyon nagy gázt nem okoz a hibája, de hosszú távon nem jó így hagyni.

 

https://www.youtube.com/watch?v=kDKgQ2wsWD8

zzr | 2014-05-26 09:47 kollnor részére

 Sziasztok!

 

P0106 kódú hiba. Valami légtömegmérő MAP szenzor hibát jelent elvileg.

Ez mennyire komoly? Siessek cseréltetni? Mennyibe kerülhet egy ilyennek a javítása / cseréje?

 

Előre is köszi!

kollnor | 2014-05-25 23:13 zzr részére

Sokaknak volt már ilyen, aggodalomra semmi ok! Olvastasd ki a hibát, ez nem sokba kerül.  Nekem pl. P2009 -es kódu hiba volt. Egy működést nem befolyásoló (solenoid) szelep hibája. Környezetvédelmi szerepe azért van! Saját magam megoldottam, kb. 2 éve nem jelentkezett újra.

Ha neked is ez a hiba, nyugodtan járhatsz vele amíg nem cserélteted, vagy javítod meg a szelepet, vagy a szelep vezérlését okozó hibát.

 

 

zzr | 2014-05-25 21:59

 Sziasztok!

 

Tegnap délután motorindítás után égve maradt a műszerfal jobb oldalán a sárga motorblokk alakú visszajelző és bal oldalt pedig a "TCS" valamint a "TCS OFF" felirat.

Egy 2005-ös dízel MPV esetében ez mit jelenthet?

(A kézifék melletti TCS OFF gombot hiába nyomom, nem történik semmi.)

Mivel 120 km-re voltunk otthontól, ezért muszáj voltunk így is menni vele, de szerencsére semmi nem történt. Ma ismét ráadtam a gyújtást, de továbbra is világítanak.

Kérem a hozzáértők segítségét!

Előre is köszi!

derik | 2014-05-23 22:06

Üdv mindenkinek!

 

Kérdésem lenne, hogy, a fűtéssel volt-e valakinek problémája, és ha igen hogyan oldódott meg? Mi volt a hiba?

mazda-auto.hu | 2014-05-21 08:29 Kispek részére

 A digitális szerviz nyilvántartásra áttérés az MPV-k esetében csak 2008 után lett lehetséges. Ezért nincs a legtöbb autó esetében.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó