2025. Január 12. - Ernő

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


BZ | 2014-03-03 21:39 galilei részére

Szia,

engem érdekelne a műszaki megvalósítás, legalább nagy vonalakban. Hogyan csatlakozol az ECU-ra a három eltérő felhasználói-vezérlési módnál (meglevő kapcsoló, illetve telefonról usb / bluetooth)?

kollnor | 2014-03-03 21:36 galilei részére

 Kedves Galilei!  Grat! Már látom a feléd irányuló rohamot!
Szerintem már most találj ki egy helyet és időpontot, amikor az érdeklődők számára bemutatót, tartasz, dokumentációt nyújtasz át, esetleg gyártói kapacitásodat is előre bővítheted, beszerelhető kit-et gyárthatnál, mindezt és a know-how -t, természetesen honorálná neked a társaság. Pénzben, lisztben, tojásban, borban, vagy amit választasz.
HOL VOLTÁL EDDIG???  Ez itt a fórumon a legnagyobb kérdés!!!   Júniusban megyek külföldre nyaralni, akkor már a Galilie-féle home-made tempomattal szeretnék utazni. (elég a háromgombos változat)
Kérlek ne felejtkezz el rólam (sem) a meeting szervezésekor!
üdv: kolnor
kolnor@mtapi.hu

 

BZ | 2014-03-03 21:31 RC51 részére

copy/paste, oldalanként, és időnként frissítem az elmúlt hónapok termésével.

Szöszölős munka volt, de megoldotta a keresési problémákat. :)

RC51 | 2014-03-03 21:15 galilei részére

 Hát ezt úgy tűnik elég fullosan megoldottad. Grat.

RC51 | 2014-03-03 21:11 BZ részére

Köszi, megy a mail.

És hogy csináltad? Egyenként kischmittelted az oldalakat? Gondolom akkor ez időben valahol véges, vagy folyamatosan frissíted?

galilei | 2014-03-03 19:57 RC51 részére

 Én sem tudtam :(  pedig megpróbáltam mindent :(
Pedig a fórum nem sokat ér, ha nem tudok rákeresni egy adott témával kapcsolatos bejegyzésekre!!
:(
 

galilei | 2014-03-03 19:39

Sziasztok!  Van egy MPV CDH TE 2004-esem, nem volt benne gyárilag tempomat, ezért elhatároztam, hogy teszek bele egyet. Nem találtam nekem megfelelőt, és mivel villamosmérnök vagyok fejlesztettem bele egyet :)
Már 3 éve használom és folyamatosan bővítgetem a tudását. Már mindent tud amit egy utólag is beépíthető cucc tud sőt!
Először 1 gombbal kezeltem, az volt a bekapcsoló. Azután már nem csak bekapcsolni hanem növelni-csökkenteni is lehetett a sebességet ugyancsak egy gombbal. Ez lehet egy külön gomb vagy akár a tökör állító joystick egyik gombja is. Azután kalakult a 3 külön gombos verzió is (Be + -)

Most meg csináltam két illesztő modult Android telefonokra, és így vagy USB-n keresztül vagy bluetoothon keresztül is tudom vezérelni a tempomatot. Valójában a képernyőn csak hatalmas gombok vannak, azokkal tudom irányítani a működést ha kell, persze ezzel párhuzamosan a régi gombok is élnek. Ha már ilyen sok gombom lett akoor bekerültek sebesség memória gomgok is (MR, 50,90,130) No meg ha USB kábelen vezérlem akkor persze közben tölti is a telefont.

Ha esetleg valakit érdekel, szóljatok!Tempomat vezérlés android telefonon lévő gombokkal

BZ | 2014-03-03 19:31 RC51 részére

Én -pont a kereshetőség miatt- lementettem az MPV-s topikot egy szimpla doksiba. Küldj egy mailt a zbagyon -kukac- gmail-es címre, és átküldöm neked.

RC51 | 2014-03-03 18:51 Angol Beteg részére

Köszönöm, és köszönöm.

Emlékszem a kamera szereléssel kapcsolatban írt anyagodra, de az előző gondom itt is él, nem tudom visszakeresni. Egyesével lépegetni vissza a lapokon halálos...

Gratula a transzeurópai grand tourhoz, ezzel szinte azt is el tudod érni, hogy olajat gyakrabban kell cserélned, mint ablakmosó folyadékot utántölteni :)

RC51 | 2014-03-03 18:46 mazda-auto.hu részére

Köszönöm.

Szívesen vennék valamilyen ötletet a hozzászólásokban való keresésel kapcsolatban is, mert nálam ez egyáltalán nem működik. Nem tudok visszakereseni a topikban.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó