2025. Január 13. Hétfő - Veronika
Mazda MPV
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Mazda2 Show autók.
Mazda 3 MPS KW futómű tuning.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm
Tengelytávolság: 2665 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 88 / 89 mm
Sűrítési viszony: 11,0:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 6 automata
Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3): 6496
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min): 660/ 6500
Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3
Végsebesség: 337 km/h
Összesen 350 darab készült.
Több autó
BZ | 2013-10-14 09:05 Angol Beteg részére
Bocs, a távirányítós kérdésedre kimaradt a válasz:
http://mazdampv.blog.hu/2011/10/08/taviranyito_hozzaadasa
BZ | 2013-10-13 09:15 Angol Beteg részére
Szia,
én is nehezen kereshetőnek éreztem a fórumot (valamiért még a google-n keresztül is), úgyhogy lementettem az egészet egy doksiba, azóta rögtön megtalálok mindent amiről rémlik, hogy korábban már olvastam róla. :) Ha érdekel, dobj egy emailt a zbagyon -kukac- guglimailes címre és elküldöm.
A kulcs az immo ügyében egyébként kis ügyeskedéssel megbontható, és kiszedhető belőle a chip, de ahol autóskulcs másolását vállalnak, ott az immo-s kódot is meg tudják 'tanítani' az új kulcsnak.
Angol Beteg | 2013-10-12 23:20
Udv minden MPV tulajdonosnak!
Uj fiu vagyok az MPVs-ek taboraban egy 2005-os 2.0 dieselel. A jarmu talan gyari hibas lehet, ugyanis jobbkormanyos..
Ha a "duborgo gazdasag" nem az angol szigetre vet akkor lehet sosem tudom meg milyen auto a csaladi mindenes.A harom kerdesem lenne a mazda-auto-hoz.
Van e lehetoseg ellenorizni az alv.szam alapjan az en automat is itt angliaban? JMZLW19R200305095 . (Megvan a szervizkonyve egyebkent) A masodik kerdesem, az elozo gazdi elhagyta a potkulcsot es taviranyitot, ha veszek egy hasznalt taviranyitot akkor azt at lehet tanitani az en automhoz? valamint az immobilazer a kulcsban talalhato? mert az nem szetpattinthato. A harmadik egy epito jellegu kritika lenne. A forumon nem lehetne egy idorendi beallitas ablakot eszkozolni? Ugyanis nagyon nehez elosszor a valaszt olvasni es utanna a kerdest megkeresni hozza. Konnyebb lenne visszakeresni is kulonbozo temakat. Az autoban 62000 merfold van /kb.99200km/ egyszer mar csereltek rajta turbot az elozo gazdinal.
Allitolag nem ellenoriztek az olajszintet es a turbo latta a karat. Olvasva a hozzaszolasokat valobban 4db porlasztocsucs /injektor/ tuzkarika orvosolna az olajfogyasztast?
Elore is koszonom a valaszt
BZ | 2013-10-10 21:51 Durián részére
Erősen javasolt márkaszervízben, vagy legalább némi tipusismerettel rendelkező szakszervízben átvizsgáltatni. Ragaszkodj hozzá hogy végig jelen lehess a vizsgálat alatt, és bármi gyanúsat látsz, kérdezz. A szépség nem minden, de ha már itt tartunk: ne felejtsd el, hogy az autónak alja is van, és ha az nem szép, akkor vár még a zsebedre némi meglepetés, aminek egy részét akkor már jobb belealkudni a vételárba.
Durián | 2013-10-10 17:06
Tisztelt Fórum Társak!
Nyugtassatok meg,hogy nem vétek nagy hibát,hogyha 9 éves MPV-t vásárolok!Szépnek tűnik....
mazda-auto.hu | 2013-10-09 12:10 BZ részére
Tapasztalataink alapján a 3-4 perc hidegindítás után soknak tűnik. Sajnos ez a terület sötét folt a műszaki tájékoztatók sorában, melynek oka valószínűleg az, hogy kevés országba szállították Webasto kályhával a Mazda típusokat. Érdemes lenne kivenni, és átnézni, kitakarítani a káyhát.
BZ | 2013-10-08 08:59
micoo | 2013-09-22 23:18 hozzászólásához kapcsolódóan lenne kérdésem, a kiegészítő fűtés működésével kapcsolatban, én is hasonlókat tapasztalok ugyanis.
Az itt olvasott információk alapján azt vártam, hogy ha a műszerfali hőmérsékletjelző kb. 7 fok alatti értéket mutat, akkor hidegindításkor rögtön bekapcsol a fűtés, és egészen az üzemi hőfok eléréséig működik is - vagyis hogy a cél, hogy minél gyorsabban meglegyen az üzemi hőfok. Ehhez képest a tapasztalat nálam az, hogy 3-4 perccel a hidegindítás után indul csak be (vagyis indítás után ennyi ideig magára van utalva a kis veszteséghős motor hogy bemelegedjen), majd ha még aznap, de kicsit később, lényegesen melegebb időben használom az autót (ami azóta persze visszahült), kb. 18 fokos külső hőmérsékletnél is bekapcsol még egyszer, szintén a motor indulását követő 3.-4. percben, és megy még pár percig.
A fentiek beleférnek még a normál működésbe, vagy vizsgáltassam ki az ügyet? A műszerfali külső hőmérséklet visszajelző teljesen reális értékeket szokott mutatni, bár nem tudom hogy az általa mért értékek alapján történik-e egyáltalán a kieg. fűtés vezérlése.
mazda-auto.hu | 2013-10-08 08:25 parevi részére
Az ezen a linken keresztül elérhető Mazda6 karbantartás az MPV-re is vonatkozik:
http://www.mazda-auto.hu/modell-mazda6-bemutato-auto-expanzio-mazda.html
mazda-auto.hu | 2013-10-08 08:24 Atisz részére
A befecskendezők fellzultak, és azok mozogtak le fel. A fellazulásuk miatt pedig alacsony a kompressziós végnyomás a hengerekben, így gyenge az autó. Jobb esetben csak a befecskendező leszorító villák, és a befecskendezők alatti tömítést kell cserélni, illetve leszerelni az olajteknőt, és megtakarítani az olajszivattyú szita szűrőjét.
Nem tudom mennyi olaj fogyott el, mert ha sok, az komolyabb károkat is okozhatott.
mazda-auto.hu | 2013-10-08 08:21 FL részére
Nem tértek át digitális szervizkönyv nyilvántartásra. Nincs nyoma lendkerék cserének. Egyéb bejegyzett utolsó adat: 2008.05.02. 92051 km