2025. Március 1. Szombat - Albin

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-09-23 14:03 BZ részére

 Sajnos a gyári cikkszámokhoz nem tartozik méretadat, így ebben nem tudok segíteni.

mazda-auto.hu | 2013-09-23 14:02 micoo részére

 Egyetlen digitálisan rögzített szervizalkalom van, mégpedig 2010.01.06-án, 217 047 km-nél.

BZ | 2013-09-23 13:59 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm, így már teljesen érthető.

 

Lenne még egy kérdésem: a vezérlés oldali főtengely és vezérműtengely szimeringjeit kellene cserélnem, viszont a szimeringek méretei kicsit zavarosak voltak számomra néhány netes alkatrészbolt kínálata alapján. Oda jutottam hogy az alábbiak a helyes méretek, meg tudnád erősíteni ezeket?

 

vezérműtengely: 30 x 44 x 7mm
főtengely: 51.5 x 64 x 6mm

micoo | 2013-09-23 13:28

Egy kórlapot szeretnék kérni az MPV-m ről. Köszönöm.

JMZLW19R240302869

mazda-auto.hu | 2013-09-23 08:50 parevi részére

 Ausztriában, Marz-ban volt egy szervize, 2009.01.14-én, 233447 km-óra állással.

 

mazda-auto.hu | 2013-09-23 08:44 BZ részére

 Valójában minden esetben (hideg-meleg, fordulatszám alacsony-magas) jóval több gázolajat szív a nagynyomású pumpa, mint amire a motornak szüksége van. A felesleg visszakerül a tankba. Ezért melegedhet fel akár 60-70C fokra is az üzemanyagtankban a gázolaj.

micoo | 2013-09-22 23:18

Üdv! Ma reggel beindult a kiegészítő fűtés. Idén nyáron vettem az MPV-m, ígyhát eddig nem volt még hozzá szerencsém. Kérdésem volna, hogy hogyan működik? Az autó hőmérője 14 fokot mutatott, és ez reálisnak is tűnt. Rövid utat mentem és amikor megálltam, leállítottam a motort, akkor még kb egy percig duruzsolt. Később délután 21 fok volt és beindítottam a verdát, kiváncsiságból pár másodperc múlva leállítottam, és ment a fűtés. 21 fokban normális ez? Aztán elmentem egy 10-15 km-t, addigra üzemi hőm. lett a motor, ekkor már leálláskor nem pöfögött a webasto. A hőfokot figyeli? Esetleg naptárral megy? Vagy mi alapján kapcsol? Máskor is volt már 14 fok, akkor miért nem kapcsolt be???

parevi | 2013-09-20 19:24

 Kedves mazda-auto!

Megtudnék nézni, hogy mit lehet tudni az alábbi alvázszámú MPV-kről?

JMZLW69R250308183

VF32A8HXF43301801

Köszönöm

BZ | 2013-09-20 16:20 mazda-auto.hu részére

 A logikám inkább az volt, hogy hidegindításkor jóval nagyobb az üzemanyagfogyasztás, és ez a nagyobb mennyiség jut át nehezebben az esetlegesen eltömődött szűrőn.

mazda-auto.hu | 2013-09-20 13:41 BZ részére

 A gázolaj viszonylag lassan melegszik fel, ha esetleg abban vélnénk megtalálni a rációt, hogy melegen könnyebben átjut a szűrőn. Ebből kifolyólag inkább a nyomás/hozam szabályzó szelep hőmérséklete játszhat szerepet a leállásokban. Viszont egy gázolajszűrő-csere jóval olcsóbb, és egyébként sem árt, így a logika ellenére érdemes azzal kezdeni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó