2025. Január 16. Csütörtök - Gusztáv

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


szapy | 2012-08-13 10:40 klizso részére

Köszönöm a segítséget. Nyaralás miatt nem tudtam reagálni, illetve meg is oldottam a problémát. A nyíregyházi japán bontóból vettem 4ezer forintért egy mazda 626 hátsó ajtó kp zár elektronikát, ebben a motor megegyezik az enyémmel. A motort vásárlás előtt engedték kiszerelni, azt is szétnyitottam és láttam, hogy a bronzkefe állapota jó, így magamnak beszereltem. Ennek a bontósnak a polcán volt egy zsáknyi ebből az alkatrészből, tehát, ha gondom lesz, van megoldás. Mindenesetre tényleg ott tartottam, hogy mostmár mindegy mennyiért, de kell az alkatrész.

mazda-auto.hu | 2012-08-13 09:39 elza részére

Jó lenne hallani, hogy valóban gyújtási probléma van-e, illetve érdemes lenne lefuttatni egy diagnosztikát. Az előbbi esetében akár kopogásszenzor hiba is lehet. Nem feltétlen rossz, csak pl. a meghúzási nyomatéka nem megfelelő, ha hozzányúltak az utóbbi időben. Persze akár gyújtógyertya hiba is lehet..stb..

elza | 2012-08-12 23:21

Sziasztok!Új tag vagyok.Segítségre lenne szükségem.2000évj 2.0i 122le MPVm elkezdett csörögni.Gyertyacsere,98s,EVO tankolása megtörtént.A csörgés 2000-2500 frdsznál jelentkezik.Magasabb frdsznál nem.Várom a javaslatokat.Érdemes e hibát olvastatni?

klizso | 2012-08-03 07:18 szapy részére

Kedves szapy, erre a tolóajtó problémára sajnos bizton számíthat minden kedves márka- és típustárs. Sajnos a jobboldali után a baloldalinál is jelentkezni fog a hiba (a motort a feladatához képest a alulméretezték). Én több megoldást is tudok, de ezek a között a bontott cseredarab keresése nem szerepel, mivel az jó eséllyel vagy már rossz vagy hamarosan az lesz. A két megoldás: 1.) házi megoldás, kiszeded és keresel egy hasonló méretű, univerzális motort, majd kicseréled (van egy márkatárs, akinek ez működött, 2012. május 23-i bejegyzés). 2.) Én elmentem egy szintén márkatárs (jó ez a fórum) által ajánlott bontóba, a Xedoscar Kft-hez. Ez amúgy egy rendes csapat, kiszerelik helyben, a javítás idejére zárhatóvá teszik (nálam ez ugyan nem sikerült, mert ez a 2002-es "régebbi" típus, így dönthettem, hogy fixen zárva lesz egy hétig vagy fixen nyitva), majd kb. egy hét múlva telefonálnak, hogy kész és visszaszerelik. Nekem ez darabonként 20 e Ft volt, most jól működik, három hónap garanciát is adnak rá (én mindkét oldalit megcsináltattam velük). Itt a számuk: 06309667130. Bp-en, a reptérnél vannak (Üllői út 817/b.sz.). Szia, klizso

szapy | 2012-08-02 20:57

Üdv! Ki tudna segíteni nekem? A jobb hátsó ajtó(tehát nem a vezető ülés mögötti) központi zár motorja megadta magát. Nincs-e valakinek egy ilyen a polcon feleslegbe. Ha nincs ilyen, akkor esetleg valaki akinek hasonló gondja volt már, milyen megoldást talált. Eddig bontóban nem találtam.

ep-son | 2012-08-01 22:25

Csere után nekem is nulla az olajfogyasztásom.

andras.76 | 2012-08-01 21:34 eszk részére

Szia üdv a fórumon. Nekem pesten kb.2honapja 25-30ezer között volt.De ök adtak mindent. Azota 0,0 az olajfogyasztásom!!!!!!!!!!

eszk | 2012-08-01 13:47 mazda-auto.hu részére

Köszönöm szépen a gyors választ, akkor a 200 ezres szervíz keretén belül megpróbálkozom a gázolajszűrő/porlasztótömítés cserével is. S még egy kérdés: ennek így együtt kb. mennyi lenne a reális ára egy hozzáértő szerzízben? Eszk

Geri Katalin | 2012-08-01 09:27 sandrabee részére

Ez a bizonyos tűzkarika a porlasztó alatt van vagy a kipufigó és motor csőcsatlakozásánál? Köszi! KA.

mazda-auto.hu | 2012-07-31 10:01 eszk részére

Üdvözlünk a fórumban! 1. Fagyálló, sebességváltó olaj, szükséges lehet szervó folyadék, fékfolyadék csere, illetve a hosszanti bordás ékszíj cseréje is. 2. Tudnunk kellene, mi a gyengülés oka. Nem valószínű, hogy turbó, inkább lehet tömítetlenség, befecskendezés, gázolajszűrő. 3. Tömítetlenséget, olajfogyasztást, sok lerakódást okoz, ha nem tömít. 4. Lásd 3. pont!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó