2024. December 23. Hétfő - Viktória

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


dampfl | 2017-11-23 12:27 ep-son részére

Megjöttek az izzók, kicseréltem őket mind a négy  db kapcsolóban…  de kicsit trükkös mert a lámpa magasság állítónál és a műszerfal lámpa szabályozónál sima foglalatos, de a komputer és a ködlámpa kapcsolónál teljesen szét kell szedni és panelra forrasztós. Nem volt egyszerü…  később rakok fel képet…

Üdv mindenkinek.

providence356 | 2017-11-23 10:29 ep-son részére

Szia!

Nekem volt ugyanilyen hiba. Nem kell az egész féknyerget cserélni, csak a dugattyút és a karmantyút. (kb. 8000.-) Persze csak akkor, ha a dugattyút ki lehet venni. Nálam teljesen be volt rohadva, a bal oldalon csontig koptatta a betéteket, míg a jobb oldalon még 80%-osak voltak. MPV-hez nem találtak dugattyút, de azt hiszem a 3-as mazdáé jó hozzá.

Remélem segíthettem.

ep-son | 2017-11-22 23:46

A tegnapelőtt délután a városban járkálva az autóval (2004-es diesel) éreztem, hogy szabadon futva jobban lassul, mint máskor. Gumidefekre gyanakodtam, de körbejárva nem láttam semmit. Viszont észrevettem, hogy a bal hátsó fékpofák nagyon fel vannak forrósodva. Hazamentem és másik nap az autóval járkálva semmilyen tünete nem volt az előző napi esetből. A szerelőm ma szétszedte és azt mondta, hogy a dugattyú be van szorulva, nem rúg mindig vissza és ez okozza az időlegesen fellépő problémát. Egy új alkatrészt 120.000 forint körülire becsült. Lehet-e, érdemes-e a javításával bajlódni? Hosszabb Németországi út előtt állok néhány nappal… :( Köszönöm!

wa1907 | 2017-11-21 09:19 vargzo.72 részére

Szia.

 

Én is küldtem egy emailt.

 

üdv.

ep-son | 2017-11-20 10:44 Balambeer részére

smiley na, most látom a kis mütyüröket. Köszönöm!

pcz | 2017-11-20 07:12 szacsa48 részére

Szia! Ha még aktuális a következő link alapján csináld a bontást és akkor nem kell levenni a váltót. https://mazda626.net/topic/41703-ring-job-on-fs-and-fp-engines/  Mi is ez alapján csináltuk, hengerfej felújítás és gyűrű csere megoldotta a füstölést. Leragadt gyűrű volt a probléma.

ep-son | 2017-11-19 22:41 Balambeer részére

Köszi!! Az Alis linkedet nem tudom kinyitni. Küldd légyszi másképp is!

Balambeer | 2017-11-19 22:30 ep-son részére

Sima kereszthornyos (csillag) csavarhúzó kell csak.

A műszerfalba T5 izzó kell nem olyan amit te linkeltél.Minden visszajelző mögött 1 db,a háttérvilágítás 4 vagy 5 db.A 2 digit kijelző 1-1db Összesen kb.:20db lehet benne.

Én ilyenekre cseréltem színazonosokra és a teljes zöldet lecseréltem kékre minden háttérnél és a digiteknél is:

https://www.aliexpress.com/snapshot/.html?orderId=86752804530146

 

A fűtés kezelőszerveihez is T5 kell 2 db.

A hátsó fűtés vezérlőjénél 1db kell trükközni,de oda is betehető a T5 ha elég hosszú a lába.

Természetesen ilyen sima izzó is használható: https://hamoriautosbolt.hu/termek/muszerfal-t5-halogen-izzo-feher-hdt5p/

 

A rádiót nem tudom,mert nekem nem a gyári van benne.Hiányzott az USB csatoló.

ep-son | 2017-11-19 21:51 Balambeer részére

Ohh, köszi! Házi csavarhúzókat lehet használni, nem szükséges spéci? A rádió gombjai alatti izzók is hozzáférhetők? Az alábbi linkről rendelnék, ha erre az izzóra gondoltatok:

https://www.autodiverse.ro/cumpara/bec-bord-art-t1-q4-12v-0-7w-2490 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó