2024. December 22. - Zéno

MAZDA RX-8 tuning

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Laguna L. | 2008-06-11 13:47

Cika: úgy emlékszem, én külföldi oldalakon láttam már így hirdetve alkatrészeket...

mazda-auto: új RX-8 első lökárító tervezésénél van vmi, amire speciálisan ügyelni kell? Van lehetőség vmi plusz csatorna megnyitására, hogy a légszűrőhöz hidegebb levegő áramoljon? (A motorháztetőre emiatt egyelőre nem akarok nyílást vágni :))

Cika | 2008-06-10 16:27

Sziasztok! 13B RENESIS-hez keresek alkatrészeket, használtak is tökéletesek!!!Inkább kezdek megszállott őrült lenni mintsem milliomos :) Olajszivattyút és hozzá a 4db olajbefecskendezőt, a rotorházban lévő 2db üzemanyagbefecskendezőt,gyújtáshoz mindent, motortartó bakokat, váltóharangot. Komplett, nem üzemképes motor is érdekelne, ha ezek rajta vannak.Ha valaki tud ebben segíteni légyszives jelezzétek nekem a fórumon vagy a "fordmustang64@gmail.com" levélcímen. Előre is köszömöm!
Még valami: tudja valaki az üzemanyagbefecskendezők szállítási mennyiségét és gyártóját?

Laguna L. | 2008-06-02 17:44

Hm, ez jó hír - tartottam tőle, jóval drágább.
Igen, engem meg is lepett, amikor a 20B után kutattam, hogy milyen múltja van a témának személyautóknál...

mazda-auto.hu | 2008-06-02 14:36 Laguna L. részére

Reális ár. Körülbelül még ugyanennyit rá kell költeni, mire egyben lesz az autó. Egyébként a Renesis alapját képező 13B erőforrások majdnem 20 éven keresztül készültek gyárilag turbóval.

Laguna L. | 2008-06-02 13:20

Izgalmasan hangzik!
1,8m Ft,- +szállítás körül találtam neten felújított 20B motort, ez kb. reális ár?
Még érdekesebb a dolog, hogy 2m felett van egy új Renesis blokk, ha jól emléxem. Igazából a turbós/kompresszoros megoldások azért nem foglkoztattak eddig, mert szerintem ezeket a nagyobb teljesítményű motorokra 'illik' rátenni.:)
Viszont ez a 20B számomra fantáziadúsabb megoldás - még ha több részt át is kell alakítani - mint a 192 LE-s motorra turbót tenni.

mazda-auto.hu | 2008-06-02 11:25 Laguna L. részére

Tulajdonképpen hasonló az eljárás, mint bármely más autóban motort cserélni. Az RE 20B előnye, hogy elfér az RX-8 motoroterében, ráadásul úgy, hogy a legtöbb segédberendezés a helyén maradhat, mivel a motor nem sokkal nagyobb a RENESIS-nél. Ettől függetlenül sok mindent módosítani kell. Pl.: Gyújtás, üzemanyagellátás, motorvezérlés. Kicsit orrnehezebb lesz az autó, de összességében még így is sokkal kisebb a súlynövekedés, mint egy 350-450 lóerős dugattyús motorral lenne. Az akkumulátor hátra költöztetése is csökkenti az első tengely terhelését.

Laguna L. | 2008-06-02 10:12

Amiről szó volt, a RE20B motor a 'Tuning' cikkben szereplő 3 rotoros blokk, ha jól értem. Mit lehet tudni egy ilyen motor beszerzéséről/beszereléséről? (Gyakorlatban nincsenek ilyen terveim, de az elmélete érdekelne :))
Üdv!

mazda-auto.hu | 2008-05-20 08:08

A gyári képernyő használatához egy az USA-ból , vagy Japánból behozott NTSC RGB kimenetes DVD lejátszóra van szükség. A/V Kapcsolónk van raktáron, így a Navigáció is használható marad. A DVD behozatalát viszont nem tudjuk vállalni, mivel hivatalosan ezeket a termékeket nem igazán küldik Európába, mondván, hogy itt Pal rendszert használunk.

AndRush | 2008-05-19 19:25

De Végülis megoldható az hogy pl egy cd vagy dvd tartalmát kivetítsem a nagy kijelzőre és ott tudjam akár kiválasztani is a számot? Most mennyibe kerül az a képmegjelenítő amit a cikkben is olvastam?

mazda-auto.hu | 2008-05-19 08:14 AndRush részére

...vagy keress meg bennünket! Mint innen balra a tuning rovatban olvasható, mi is több gyári Navigációt "Magyarosítottunk" már. Amennyiben az adott audio egységnek van video kimenete, csak akkor van megjeleníthető informácó.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó