2024. December 22. - Zéno
MAZDA RX-8 tuning
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm
Tengelytávolság: 2548 mm
Hasmagasság:
Gumiméret elöl: 205/70-15
Gumiméret hátul: 225/70-15
Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm
Sűrítési viszony: 10,25 : 1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt, hosszában
Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok
Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)
Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 6974
Szelepvezérlés típusa:
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min): 664/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp
Végsebesség: 290 km/h
Több autó
Laguna L. | 2007-11-14 13:19
mazda-auto: hamarosan felveszik veled a kapcsolatot.
Tomi: egy tipp (szigorúan csak saját tapasztalat): 3500 rpm alatt ne nagyon válts fel. Ha így és nem a sima dugattyús motorok stílusában vezeted, sokkal jobb lesz a fogyasztás.
Tomi | 2007-11-14 11:24
Sziasztok! KB egy hónapja vettem egy RX-8 at.Az erõsebb verzió, ráadásul USA model ezért gyárilag 251 LE, amivel nincs is semmi gond kivéve a fogyasztást. A kédés az, hogy lehet-e olyan CHIP-tuningot beépíteni, vagy a gyári elektronikán módosítani, ami fogyasztáscsökkenést eredényez. Ha ez még kapcsolaható is lenne az lenne a legjobb. Az sem baj, ha ez a teljesítmény rovására is megy, mivel városban, illetve fõúton a felét sem tudom kihasznélni. A segítséget elõre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2007-11-13 16:34
Rendben. Varga István, varga@mazda-auto.hu
Laguna L. | 2007-11-13 13:31
(Megadnám az email címem: akashic@freemail.hu)
Laguna L. | 2007-11-13 13:29
Fejlemények... Miskolcon azt mondták, szeretnék veletek felvenni a kapcsolatot. Írnál valamilyen elérhetõséget és nevet, milyen számon és kit keressenek?:) Köszönöm!
Laguna L. | 2007-11-10 11:52
Rendben, akkor az lesz, hogy megkérdezem tõlük... Ha rábólintanak, jöhetnek is a kábelek, ha viszont nem vállalják, elnapolódik a dolog és majd hozzátok elviszem a kocsit. Jövõ hét elején be is nézek az itteni Mazda szervízbe.
mazda-auto.hu | 2007-11-10 09:44
Mivel nem komplett szett-rõl van szó, általában az autó "mellett", egyedi hosszúsággal, egyenként készítjük a kábeleket. Természetesen egy másik RX-en le tudjuk "modellezni" és így elkészíteni a kábeleket. Ettõl függetlenül nem tudjuk hogyan reagálnának egy másik Mazda szervízben egy ilyen jellegû beszerelésre, jobban örülnénk ha (akár késõbb), de mi szerelnénk be a kábeleket. Amennyiben elõre lebeszéled velük, akkor végül is el tudjuk küldeni a garnitúrát. Nagyjából 10000 Ft körüli összegbe kerül a szerelésre kész szett elkészítése.
Laguna L. | 2007-11-09 22:15
Ez jól hangzik!! Van arra lehetõség, hogy a miskolci szervízbe elküldjétek a kábeleket és ott felszereljék? Mert nem hinném, hogy mostanság felétek tudok kirándulni... :/ És mennyibe kerülne mindez?
mazda-auto.hu | 2007-11-09 16:12
Igen, az ellenállást, így a veszteségeket csökkenti. Ilyen alacsony feszültségek esetén ez fontos lehet. Jó példa erre, amikor egy autó Hifi erõsítõ jobb hangminõséget produkál vastagabb kábelekkel. Visszatérve az autóra, nem mérhetõ teljesítménymérõ padon a különbség, de például az úgynevezett túldúsulás miatti nem beindulás esélye is tovább csökken a stabilabb áramellátás miatt. Aranyozott csatlakozókkal bekötünk néhány plusz testkábelt, 99,999999%-os, oxigénmentes vastag rézkábeleket használva.
Laguna L. | 2007-11-09 10:07
Errõl nem sokat tudok... Az elektomos ellenállást csökkenti a testkábel csere, ha jól emlékszem ...(?) Tõletek lehet ilyen kábeleket rendelni? Mondjuk a beszerelésével Mazda szervízbe mennék, mások (mezei tuning mûhelyek...) nem hiszem, hogy sok ilyet láttak...