2024. November 21. Csütörtök - Olivér

Mazdák tuningja. Te hogyan csinálod?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Dexx33 | 2012-06-03 19:36

Sziasztok, en tudok boxos autorol is es chippesrol is. Az van hogy a box akkor jo ha rovid idejig szeretned a tobbet. A soft remap pedig ha tartosan gondolkodsz de azt is a jozan hatzarokon belul. Amig a box csak atveri a kocsit addig a chipp atneveli es a learn by doing mod meg javit es szemelyreszabja jobba az autot! Nekem box soha nem volt es nem is akartam hogy legyen. A chip dragabb de hidjetek el ha jol van megcsinalva nem lessz fust sem egyebek. A tBoxn-nal ez nincs jizarva es a porlaszto elegge draga. Amit ez az auto nem bir az a motor illetve a dugattyu tulmelegedese es itt torni van kedve! Utanna lehet keresni az uj motort. Tehat ha szavanom kellene akkor chip! A tobbi dolgot mint a sportszuro, IC nem tennem! NEm erre van az auto kifejlesztve, draga es nincs kivant hatasa-majdnem semmijen sincs!

Fecó | 2009-09-07 20:44

Üdv.
Én nem hosszú útakra használom a járgányt.Eddig nem panaszkohatom,A teljesítménye mint boxal,mint nélküle teljessen jó,változás CSAK ANNYI VOLT hogy boxal jobban megy,sem a hangja nem más,sem a befecskedezőket nem károsítja,sőt jobb a fogyi(áprilisban volt 2 éve hogy benne van,kivéve szerviz,de gari lejárta után ott-se)de véleményem szerint semmien káros hatással NINCS,nemm egy durva tuning,agyon modosított autó igy,nem semmiért tesz rá csak minimálissat,de azt a 60Nm,15-20 Le biztossan ráteszi,ennyi türést ez az autó biztos tud,és erre alapozom hogy nem teszi tönkre,még 100000-120000 ezer km alatt se,bár hallottam néhány ellen véleményt.Egy dolog de az se káros,sürübben fog égetni,oszt ennyi.Mint írtam én nagyon rövid távon haználom,de ismerek olyat akinek ebben a DPF-es M6-ban is ez van,de főleg dupla annyi km ment,és semmi baja,de végre az ővé se/ez se megy többet.az ővé 2007-es plusline,közel 50000km,az enyém,2006,31300km,box pedig Kuebler V-cr.

daksz | 2009-09-07 14:21 Fecó részére

Üdv, először is köszönöm mindenkinek a tanácsát. Másrészt dehogy akarok én turbót cserélni,ez az autó ezzel a teljesítménnyel is bődületesen megy és jó. Pont ezért kérdeztem, mert csak egy kicsi teljesítmény plusszban gondolkoztam, ami semmiféle komolyabb átalakítást nem igényel és az autóra sincs káros hatással. Tehát akkor Te meg vagy elégedve a Tbox működésével.

Fecó | 2009-09-01 21:10 daksz részére

Üdv Mazdások.
Ha kisebb teljesítmény emelésen gondolkodsz,és hosszútávra vetted járgány,akkor pont elég a T-box/azzal a kis plusszal,(egyébként ,jó néhány,F/L-s,DPF-s,díesel M6,M5-ben van doboz).Az enyém is ez,csak 2006 szeptemberi,DPF M6,boxal,eddig teljessen oke,(kop-kop).És nem biztos hogy ebből M6-ból ki akarnék,IC,vagy turbó cserével többet hozni,(ez az autó igy jó,vagy MPS-t kell venni).

mazda-auto.hu | 2009-08-31 09:11 daksz részére

A dízel esetében a kipufogó, sportlégszűrő biztosan nem hoz érezhető változást. Önmagában egy jobb hatásfokú intercooler is csak néhány üzemeltetési körülmény esetén lenne esetleg érezhető.

Sokan elégedettek viszont az ún. chip-tuninggal, néhányan pedig nem.

Bálint66 | 2009-08-28 21:19 daksz részére

Én annyit tudnék tanácsolni ide, hogy Inter Coolert Turboval együtt érdemes. Chip az én véleményem szerint idővel hazavágja a motort. Sportlégszűrőm nekem is van, de alig van változás. Kicsi torok hangja van, de nem vettem észre sok változást. Sport dobom is van, na attól érezhetően jobban gyorsul és a hangja is szép. Nekem 97-es Xedos 6-om van egyébként. Ha esetleg valamiben nem lenne igazam, akkor elnézést kérek :-) A leírtak csak az én véleményem..

daksz | 2009-08-28 20:58

Tisztelt mazda autó, tuningügyben kérném a tanácsukat. M6 2007.143Le DPF-es autómnál gondolkodom egy kisebb teljesítmény emelésen. Mindenképpen olyat szeretnék, ami az autómra semmiféle káros hatással nincs. Véleményük szerint van ilyen lehetőség? Chip, Tbox vagy esetleg IC és sportlégszűrő csere lehetőségek közül melyik jöhetne így szóba?

Válaszukat előre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2009-03-23 10:12 IanSnail részére

A dízel Mazda6 esetében tulajdonképpen nincs fojtószelep, így gázelvételnél nem is tudja blokkolni a tehetetlensége folytán tovább pörgő turbó által szállított levegő útját. Ebből kifolyólag nem alkalmazható lefúvószelep.

mazda-auto.hu | 2009-03-23 08:51 mazda-auto.hu részére

Szóval nem megy, maximum törölni tudom, de majd oldalváltáskor úgyis helyreáll a kép.

Oszi | 2009-03-21 11:46

mazda auto: kicsit megint szetzilalta a link a forum-ot,ha tudod tord meg a linket

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó