2024. November 21. Csütörtök - Olivér

Mazdák tuningja. Te hogyan csinálod?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2006-08-14 10:11

M6O - Egyszer egy ügyfelünknek segítettünk már ilyen jellegû tuningban, a fõvárosban végezték. Igazolható konkrét számokat nem adtak, nem mértek. Az ügyfél szerint valamivel gyorsabb az autó és nem fogyaszt többet. Egy kicsit jobban füstöl gyorsításkor.

mazda-auto.hu | 2006-08-14 10:08

49545.-Ft. Reméljük ennyi volt akkor is, amikor elõször beszéltünk. : ) Jó lesz így.

MrSpock | 2006-08-14 09:50

Uhh..az gyors volt!

Kedden vagy Szerdán elutalom a pénztet (mennyit is?)És mivel 25-én megyünk Elekre, akkor beugranék valszeg szombaton, és akkor hoznám el a cuccot..ha így megfelel.

Köszi, Üdv!

M6O | 2006-08-11 20:39

Sziasztok! A kérdésem az lenne, hogy hol és mennyiért lehetne a 6-os Mazdámra (CDH 136LE) "rendes", tehát nem power-boxos chip optimalizálást csinálni? Milyen paramétereken változtat ez? pl végsebesség, gyorsulás számokban és hogy mennyire érezhetõk. Köszi elõre is!

mazda-auto.hu | 2006-08-11 08:12

MrSpock - Megérkezett a szett!

mazda-auto.hu | 2006-08-10 08:50

..hogy simán tudod cserélni-e a motort azt nem tudjuk, de a kuplungház egyforma. : ) Ahogy mondod a komplett az igazi megoldás. Szólunk ha megvan.

MrSpock | 2006-08-10 08:36

A komplett szettre mondtad azt a fincsi kis árat, nem?/ugye? :)

Ha már szétkapom a fél autót a kuplung miatt, akkor legyen minden cserélve! És a másik: Akkor tuti hogy simán tudom cserélni a motort a 2.2-re ugye? (váltó marad)

mazda-auto.hu | 2006-08-10 08:31

Rendeljük. Csak a tárcsa, vagy a komplett szett?

MrSpock | 2006-08-10 07:29

Hello!

A jövõ héten kellene a kuplung (AISIN)! A szokásos módon csináljuk, tehát én utalok aztán ti megszerzitek?

Roland__ | 2006-08-01 23:05

ElGyurci: szvsz felesleges pop off szelepet tenni az autora, ha teljesen gyari a motor (bc, turbo, ic+csovezes); mert ugysem lesz olyan nagy a rendszernyomasod, hogy kart tegyen barmiben.

Bov-ot pedig azert felesleges, mert nincs pillango szeleped (diesel), ezert nem is tud feltorlodni a levego.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó