2024. November 21. Csütörtök - Olivér
Mazdák tuningja. Te hogyan csinálod?
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda Skyactiv-G. A benzines.
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Sorozatgyártású Mazda wankel motorok II.
MAZDA RX-8 turbósítás.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó
Dexx33 | 2012-06-03 19:36
Fecó | 2009-09-07 20:44
Üdv.
Én nem hosszú útakra használom a járgányt.Eddig nem panaszkohatom,A teljesítménye mint boxal,mint nélküle teljessen jó,változás CSAK ANNYI VOLT hogy boxal jobban megy,sem a hangja nem más,sem a befecskedezőket nem károsítja,sőt jobb a fogyi(áprilisban volt 2 éve hogy benne van,kivéve szerviz,de gari lejárta után ott-se)de véleményem szerint semmien káros hatással NINCS,nemm egy durva tuning,agyon modosított autó igy,nem semmiért tesz rá csak minimálissat,de azt a 60Nm,15-20 Le biztossan ráteszi,ennyi türést ez az autó biztos tud,és erre alapozom hogy nem teszi tönkre,még 100000-120000 ezer km alatt se,bár hallottam néhány ellen véleményt.Egy dolog de az se káros,sürübben fog égetni,oszt ennyi.Mint írtam én nagyon rövid távon haználom,de ismerek olyat akinek ebben a DPF-es M6-ban is ez van,de főleg dupla annyi km ment,és semmi baja,de végre az ővé se/ez se megy többet.az ővé 2007-es plusline,közel 50000km,az enyém,2006,31300km,box pedig Kuebler V-cr.
daksz | 2009-09-07 14:21 Fecó részére
Üdv, először is köszönöm mindenkinek a tanácsát. Másrészt dehogy akarok én turbót cserélni,ez az autó ezzel a teljesítménnyel is bődületesen megy és jó. Pont ezért kérdeztem, mert csak egy kicsi teljesítmény plusszban gondolkoztam, ami semmiféle komolyabb átalakítást nem igényel és az autóra sincs káros hatással. Tehát akkor Te meg vagy elégedve a Tbox működésével.
Fecó | 2009-09-01 21:10 daksz részére
Üdv Mazdások.
Ha kisebb teljesítmény emelésen gondolkodsz,és hosszútávra vetted járgány,akkor pont elég a T-box/azzal a kis plusszal,(egyébként ,jó néhány,F/L-s,DPF-s,díesel M6,M5-ben van doboz).Az enyém is ez,csak 2006 szeptemberi,DPF M6,boxal,eddig teljessen oke,(kop-kop).És nem biztos hogy ebből M6-ból ki akarnék,IC,vagy turbó cserével többet hozni,(ez az autó igy jó,vagy MPS-t kell venni).
mazda-auto.hu | 2009-08-31 09:11 daksz részére
A dízel esetében a kipufogó, sportlégszűrő biztosan nem hoz érezhető változást. Önmagában egy jobb hatásfokú intercooler is csak néhány üzemeltetési körülmény esetén lenne esetleg érezhető.
Sokan elégedettek viszont az ún. chip-tuninggal, néhányan pedig nem.
Bálint66 | 2009-08-28 21:19 daksz részére
Én annyit tudnék tanácsolni ide, hogy Inter Coolert Turboval együtt érdemes. Chip az én véleményem szerint idővel hazavágja a motort. Sportlégszűrőm nekem is van, de alig van változás. Kicsi torok hangja van, de nem vettem észre sok változást. Sport dobom is van, na attól érezhetően jobban gyorsul és a hangja is szép. Nekem 97-es Xedos 6-om van egyébként. Ha esetleg valamiben nem lenne igazam, akkor elnézést kérek :-) A leírtak csak az én véleményem..
daksz | 2009-08-28 20:58
Tisztelt mazda autó, tuningügyben kérném a tanácsukat. M6 2007.143Le DPF-es autómnál gondolkodom egy kisebb teljesítmény emelésen. Mindenképpen olyat szeretnék, ami az autómra semmiféle káros hatással nincs. Véleményük szerint van ilyen lehetőség? Chip, Tbox vagy esetleg IC és sportlégszűrő csere lehetőségek közül melyik jöhetne így szóba?
Válaszukat előre is köszönöm.
mazda-auto.hu | 2009-03-23 10:12 IanSnail részére
A dízel Mazda6 esetében tulajdonképpen nincs fojtószelep, így gázelvételnél nem is tudja blokkolni a tehetetlensége folytán tovább pörgő turbó által szállított levegő útját. Ebből kifolyólag nem alkalmazható lefúvószelep.
mazda-auto.hu | 2009-03-23 08:51 mazda-auto.hu részére
Szóval nem megy, maximum törölni tudom, de majd oldalváltáskor úgyis helyreáll a kép.
Oszi | 2009-03-21 11:46
mazda auto: kicsit megint szetzilalta a link a forum-ot,ha tudod tord meg a linket