2024. December 22. - Zéno
Mazdák tuningja. Te hogyan csinálod?
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
shaba75 | 2007-01-15 19:54
T. herbaboy. Én tudok neked segíteni MX-3-as fényszóró ügyben, a gyári árnál lényegesen olcsóbban. Írj mailt a shaba@75freemail.hu-ra
mazda-auto.hu | 2007-01-11 12:01
Bizony. Téved, aki leírja a wankel rendszerû motor jövõjét. : )
tsutsi | 2007-01-11 11:55
:((((
pedig érdekes lenne, nem? dupla rotor, dupla turbó...
lehet hogy lepipálna sok "év motorja"-t
mazda-auto.hu | 2007-01-11 10:35
Voltak már rá példák, legutóbb 2005-ben egy kísérleti amerikai kémrepülõgépben használtak dizel wankelt. Ez a motor háromszoros teljesítményt nyújtott a "hagyományos", hasonló térfogatú motorokhoz képest, és vibrációmentesen mûködik, éppen ezért felelt meg a kémrepülõgépnek. Alkalmazásáról, szériagyártmányú autókban semmi hír nincs.
tsutsi | 2007-01-11 00:09
Hülye kérdés: wankel tdi? :DDD érdekes gondolat :)
de nem valószínû hogy kivitelezhetõ... :((
mazda-auto.hu | 2007-01-10 13:12
Mi jelenleg csak gyári újat tudunk, az kedvezményesen 82000Ft/db.
herbaboy | 2007-01-10 10:33
Mazda mx-3 elsõ fényszórókra lenne szükségem. Tud valaki segíteni?
mazda-auto.hu | 2007-01-10 08:18
Akkor ezt nevezhetjük, egy jól sikerült tuningnak. : )
peaceful | 2007-01-09 19:57
Nem rég vettem egy 3 éves 136 lovas M6-ost. Nem mondom hogy gyenge lett volna, de nem tudtam ellenállni és beneveztem egy chiptuningra. Mértünk adatokat elõtte és utána. Elõtte: 151 LE 3740-es fordulatnál és 374 Nm 2350 ford/percnél. Utána 177 LE 3730 ford/percnél és 428 Nm 2450 ford/percnél. Nyilván a különbség számít, nem hiszem hogy az adatok kalibráltak lennének.
Padlógáznál nem füstöl jobban mint eddig, viszont egy közveszélyes állat lett. :-)))
MrSpock | 2006-10-27 12:01
Rendszámtáblatartót az E-bayen, és a Corksport (mazda spec)oldalán láttam.
A generátorinfót meg köszi.