2024. December 22. - Zéno

Mazdák tuningja. Te hogyan csinálod?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Roland__ | 2006-08-01 23:01

Standi: a rotary-nak nem tul jo a nitro, hiszen az apexek nem birjak a hosokkot, ebbol kifolyolag, mikor raengeded a nitrot, nagyon konnyeden betorhet az eltomites.

A wankel motor vagy szana-szet portoltan, szivo kent jo vagy turbosan, hiszen sokkal jobban hajtja a turbot, mint egy dugos (tobb kipuffgaz es forrobb)

mazda-auto.hu | 2006-07-21 15:41

TÁJÉKOZTATJUK kedves fórumozóinkat, hogy legközelebb 2006.07.31-én tudunk válaszolni az esetleges kérdésekre.

mazda-auto.hu | 2006-07-05 08:29

Elvileg ezt is ki lehet cserélni egy kevésbé diszkréten mûködõ egységre, de meglehetõsen összetett a gyári szabályzó rendszer, így nem biztos, hogy optimális lenne a mûködése továbbra is.

ElGyurci | 2006-07-05 07:59

Köszi :)
A Subaru oldalán olvasgattam, hogy sipogós szelepet csak benzines motorhoz lehet szerelni, persze nekik nem is nagyon van diesel-jük, :)

mazda-auto.hu | 2006-07-04 16:00

Gyárilag is van ilyen az autóban, tehát feleslegesen nem pörög a turbinakerék élettartamot csökkentõ mértékben.

ElGyurci | 2006-07-04 14:46

Sziasztok. Kérdésem a következõ: mazda 6 td-re lehet e pop-off szelepet szerkeszteni vagy nem.
Elõre is kösz a válaszokat

paulrx7 | 2006-07-03 11:04

Mégegyszer köszönöm,megnéztem és nagyon király+ a képek is!

mazda-auto.hu | 2006-07-03 09:12

Egyenlõre csak Neela Mazda RX-8-asáról vannak jobb képeink. Három kisebb képet elküldtünk az RX-7 -rõl az email-edre. A www.veilside.com -on vannak még képek az autóról, mivel az õ szettjüket "viseli" a gép.

paulrx7 | 2006-07-01 20:02

Helló mindenkinek nemtudtam hova írni ezért ide írtam.` kérésem lenne.Gondolom sokan láttátok a Tokyo Drift-et.Van benne 1 nagyon szép rx7-es.Van valakinek errõl az autóról nagy felbontású képe vagy esetleg 1 linkje,ahol találok róla?Ha van megköszönném ha elküldené erre az e-mail címre:paulbence100@hotmail.com,vagy belinkelné ide a fórumba.Elõre is kössz.Bence

MrSpock | 2006-05-18 11:19

Ez sajna így megy....Isten hozott Magyarországon, a valóságshow-k földjén:)

Én is már pár hónapja várom a küszöbjeimet. (és még mindíg úgy gondolom hogy Gábor (XXL) teljesen korrekt, de már beszéltünk vele az okról sokszor, és az az igazság, hogy a magyar vásárlókat(cégek) egyszerüen hátraveszik, mert nem visznek nagy tételeket. Ez van... (meghátazért a patópálúr effekt)
Eddíg két helyen tapasztaltam makulátlan kiszolgálást, -az egyik egy békéscsabai mazda szalon volt:)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó