2024. December 23. Hétfő - Viktória

Mazdák tuningja. Te hogyan csinálod?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Atanen | 2005-08-30 21:28

Attól függ,mennyire tuningolod meg,és milyen minõségû a munka.Ha igényes a mester,akkor megbízható és hosszú életû is lehet.Ez dízel motor?Nem ismerem a Mazda jelöléseket.

asiaparts | 2005-08-30 16:26

Köszi,vmi javaslat?Aztsem tudom hogyan kezdejek hozzá,szeretném magam csinálni.Ami még érdekelne,hogy mennyire megbizható marad egy autó tuning után,mivel eddig(lekopogom)nem volt vele bajom.

MrSpock | 2005-08-30 12:04

És rendelõs, bármilyen kontakt cégtõl. Az az igazság kezd kifogyni a kocsiból a kiautózható teljesítménytartaék-nincs:)

És meg kéne erõsíteni....ohh vagy lecserélni egy RX-7-re.

Apropó, milyen áron lehetne egy olyat megszerezni, kondíciók részletek....lehet egyáltalán?

Naggyon naggyon kívánnék egy szép RX-7-et( feketét)

mazda-auto.hu | 2005-08-30 08:33

MrSpock - Ha rajtam múlna nem dobnánk ki semmit itt a cégnél, de akkor kicsi lenne a telephely.Sajnos nem sok esély van rá, hogy ehhez a típushoz bármi lenne "félretéve".
asiaparts - 250000km nem sok egy DiTD-nek, még koránt sem késõ elkezdeni.

asiaparts | 2005-08-29 23:10

Nekem van egy 626 ditd motoros mazdám,90 le,250 ezer km.Érdemes vele foglalkozni tuningûgyileg vagy inkább vegyek egy másikat?(fájna tõle megválni)

MrSpock | 2005-08-29 07:19

Mi van srácok, nyaral mindenki? :)

MrSpock | 2005-08-24 08:14

A turbina mindenképpenkipróbálos lesz a másik mocin is. Ezzel kapcsolatban szeretném viszont megkérdezni, hogy ha elküldöm a motorszámot utána tudnátok-e nézni olyan szinten, hogy teljesítményadatok, gyártás, típus? Ha igen akkor elküldeném, mert csütörtökön megadják elvileg.

A tervem különben az, hogy bentmarad a 8v és a 16v-t megcsinálom amíg kint van, felújít polír + amire pénzem lesz, aztán majd tavasszal beteszem. Most nézegetek UNORTHODOXRACING vezérmûkerekeket, könnyített lendkereket meg ilyen csecsebecséket. Kellenének még szelepek és szeleprugók, illetve két fasza vezérmûtengely. Ha ezekre nektek is van ötletetek, akkor szívesen látnám õket. Mindenféle gyári motyó érdekelne hozzá:)

Atanen | 2005-08-23 12:34

Sok eszem van így hajnali 3 negyed 11-kor :-P ,szóval álló helyzetben lehet hogy hallani valamit a motoron hogy a szívócsõben levõ ventillátortól hamarabb felpörög,de magas fordulaton akkora a motor légnyelése,hogy a ventillátor nem bírja (mivel általában állandó fordulatú),és akár még akadályozhatja is a "belélegzést".Amit meg nem mi hajtunk hanem maga a beszívott levegõ (és attól forog),az ellenállás a levegõ útjában akkor is ha már felpörgött (a pörgésben tartáshoz is a légáramlatból veszi azt a minimális energiát,tehát megintcsak a motort terheljük).
Szerintem.

mazda-auto.hu | 2005-08-23 12:18

A középsõ kipufogódobok egyes fajtáit nevezik gázgyorsító doboknak.A gyári dobok úgynevezett keveréses elven mûködnek, míg a gyorsítók általában spirális örvénylésre késztetik a gázokat úgy, hogy azok szinte "kimenekülnek" a dobból, csökkentve a gáznyomást a kiömlõrész és a dob között. Ez segíti a hengerek töltését, de vigyázni kell mert bizonyos ellennyomásra szükség van, hogy a motor élettartama ne nagyon rövidüljön.

mazda-auto.hu | 2005-08-23 11:44

Bizony igaz, a generátorra is gondolni kell.Sokan nem tudják, hogy a bekapcsolt világítás miatt is többet fogyasztanak az autók. Egyébként a Mazda állítólag pillanatnyilag egy elektromosan is meghajtott turbón dolgozik az RX-hez, ahogy a hidrogénesnél már megtette. Lásd:(koncepció/Megnyitotta elsõ hidrogént...)Kis fordulaton, amikor nincs gáznyomás, egy elektromos motor forgatja a turbót.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó