2025. Február 7. Péntek - Tódor

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Bálint66 | 2011-09-15 22:34 Xedosplatinum részére

Tudom én hogy mi a dörgés, jómagam karosszériás vagyok, azért konyítok valamennyit a dolgokhoz. Amit nem muszáj úgyse bízom szerelőre. De ezen a kijelentésén én is meglepődtem! Majd megnézem a km óra állását a saját "szervíz könyvemben" az olajcserét illetően. Most lesz 2 hét múlva műszakis, azért is gondoltam hogy kicseréltetem. A szíjra még annyit mondott hogy nagy valószínűséggel mindegyikkel ciceregni fog. Kérdés a régivel miért nem? Ez az új szíj már tavaly tél óta benne van, azóta pedig több 1000 km-t tettem meg vele.

Xedosplatinum | 2011-09-15 22:06 Bálint66 részére

Szia Bálint66!
A szerelődnek van szakértelme lehet,de realitása semmi.Ahogy minden ember elégeti és felhasználja a bevitt táplálék forrást így a váltód is használja a nagy igénybevétel miatt az olaj viszkozitását.kvázi elhasználódik.A lényeges kérdés nem az,hogy mikor is volt cserélve(nyilván az olaj is ülepedik)hanem az,hogy hány Km-t tettél bele?A sima Bárdi autónál kapható 75W90-es olaj kiváló bele semmi mással ne próbálkozz,mert csökkentheti az élettartamát a váltónak.Gyárilag a szíjnak MAZDA a márkája amit be is lehet szerezni,nyilván borsosabb áron mint akár egy tökéletesen megfelelő Bárdisnak.Itt a fórumon soxor halottam már én is "cicergő hang"titkáról be kell kopnia,de igazából Attert tudnám ajánlani 1.6-os ügyben:)szép estét.

Bálint66 | 2011-09-15 19:34

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy az 1.6-os X6-ba pontosan gyárilag milyen váltóolaj kell? Azt tudom, hogy 75W90-es... A szerelőm szerint idézem: "Sosem kell váltóolajat cserélni" :D No comment, na mindegy, most már 2 éves az olaj benne, szerintem ideje volna cserélni. Még azt szeretném megkérdezni, hogy gyárilag a generátor szíjnak mi a márkája? Sajnos még mindig cicergő hangot ad a szíj, hiába húztak rajta, és fújtak rá szilikont. Az előző szíjjal ezt nem csinálta, biztos vagyok benne, hogy az új is már hozzá kopott annyira stb stb, de akkor is zavaró a hangja.

Válaszotokat segítségeteket előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2011-09-14 10:21 tarcsajana részére

A lengéscsillapító egyforma, csak a rugóban van különbség. A 2,0-ás rugójával nagyon csúnyán áll egy 1,6-os Xedos.

tarcsajana | 2011-09-13 16:00

Sziasztok!

Surgos segitseget szeretnek kerni..találtam bontott gólyalábat de 2.0 motor van a kocsiban az enyém pedig 1.6 az evjarat ugyanaz..slvileg stimmel???mert sztem a 2.0 es motor nehezebb...
koszi

dene | 2011-09-09 08:48 Xedosplatinum részére

Nincs sajnos. Pedig tudnám szeretni. :)

tarcsajana | 2011-09-08 10:26

Sziasztok!
Nagy szükségem lenne egy 94-es Xedos 6 1.6-os első bontott gólyalábakra...(rugó+telo egyben) ha csak jobbos akkor is érdekel. Előre is köszönöm!

Szép napot!

Xedosplatinum | 2011-09-06 21:27 dene részére

Gyári pót féklámpád nincs véletlen?

Xedosplatinum | 2011-09-06 21:26 Polgi részére

Szia.Amint időm engedi a napokban egy kisebb portfoliót készítek és küldem is az e-mailedre:)

Xedosplatinum | 2011-09-06 21:24 dene részére

Xedos klubnak még nem álltam neki,de ki tudja:)Hát igen igen a jobb kormányosok világa nem a mi világunk:)A Magyarok tudnak élni:)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó