2025. Április 22. Kedd - Csilla
Mazda Xedos 6, Xedos 9
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Tisztább égés, kisebb fogyasztás, kevesebb korom, és lerakódás. ECO-TAK.
Mazda 3 Sport 2.0i
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
pinterc | 2011-07-01 23:43
Sziasztok! a minap elhagytam az egyik felnimről azt a fedőtárcsát, ami a kerékcsavarokat takarja
(kép: [url=http://kepfeltoltes.hu/view/110701/kerektarcsa_www.kepfeltoltes.hu_.png][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/110701/kerektarcsa_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img][/url] )
Azt szeretném kérdezni, hogy vajon honnan lehet ilyet beszerezni?
Ha van valakinek eladó, akkor megveszem. Köszi előre is!
Fred | 2011-07-01 14:01 atter részére
Levettem a tárcsát és a féknyerget, nem találtam különösebb koszolódást. A betétek felületét is megnézem, de még nem tudtam kivenni. Arra is gondoltam, érdemes lenne megnézni, mozog-e könnyen a féknyereg két fele. Jól gondolom, hogy az egyik csapnál kell a csavart kiszedni, utána már szét lehet venni az egészet?
atter | 2011-06-30 09:01 mazda-auto.hu részére
Igaz,valóban lehet ettől is :)
Fred | 2011-06-30 08:54 mazda-auto.hu részére
Jól hangzik ez a lehetőség. Ezek szerint ha leveszem a féknyerget és a tárcsát, máris többet látok.
Fred | 2011-06-30 08:52 atter részére
Néha használom a kéziféket, úgy tűnt, hogy működik rendesen. Este nem került sor a féknyereg leszerelésére, akkor értem haza, amikor írtad a levelet, és már nem éreztem annyira sürgősnek a dolgot.
mazda-auto.hu | 2011-06-30 08:08 atter részére
Én azért nem gondolok a fékre, mert Fred leírása alapján ha a kerék nincs a helyén, akkor könnyen forog a tárcsa. Elképzelhető, hogy a tárcsa és az agy közé szennyeződés került, és a kerék meghúzása után a féktárcsa nem egyenletesen fekszik fel az agyra, így oldalirányban üt.
atter | 2011-06-30 00:00 Fred részére
Úgy hangzik mintha szorulna a a nyerged, szoktad használni a kéziféket? pont ezt csinálja mikor berohad vagy szorul a kézifék rész a nyeregben és nem rendesen enged vissza vagy B verzióként a nyereg vezetők szorulnak
Fred | 2011-06-29 15:55 mazda-auto.hu részére
Nem egészen folyamatos, de nem is csak egy ponton akad. Kb. negyed fordulaton súrol utána negyed fordulaton jól forog. Mintha a fékbetét fogná, megpróbálom, leveszem a féknyerget.
mazda-auto.hu | 2011-06-29 11:58 mazda-auto.hu részére
Az első mondat kérdés lett volna.
mazda-auto.hu | 2011-06-29 11:58 Fred részére
Folymatosan szorul ha forgatod körbe, vagy csak egy-egy ponton. Gyakran a rossz helyre ragasztott kerék centrír súly akad meg a féknyeregben.