2025. Január 4. Szombat - Titusz

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


atter | 2011-06-14 15:41

Tisztelt mazda-autó!
A xedos-6 ban merre található az RPM (ac-pumpa vezérlő) relé,mert a táblán még csak hasonló nevűt sem láttam,vagy többféle rövöditéssel is jelölhetik ?

mazda-auto.hu | 2011-06-14 10:02 Podi8 részére

Nem egyedi jelenség az időszakos szíj nyikorgás. Saját autón az új gyári szíj is ugyanezt csinálja. Egyszer nyikorog egy ideig, egyszer nem. Valószínűnek tartom, hogy a szíjtárcsa kopása miatt csökken a tapadás, így magát a tárcsát lehetne cserélni.

Podi8 | 2011-06-12 20:49 drnet részére

Nálam is elkezdett nyikorogni a generátor ékszíja, amikor le kellett venni a főtengely-jeladó cseréje miatt, pedig tized milliméter pontosságra lett visszaspanolva. Újra szét, új csapágy de továbbra is nyikorogott, majd zsírzó- kenő- tapadásnövelő spray de még rosszabb lett. Furcsa de akkor hagyta abba, mikor 7000-ig kihúzattam, azóta mint a Doxa.

atter | 2011-06-12 17:33 drnet részére

Ha csak 5-10 mp akkor az nagy valószínűséggel a generátor szíj lesz,nem tudom,hogy márkafüggő e a nyikorgás nekem most gates van rajta de ezt is többször utána kellett már húzni aztán van egy pont amitől már nem nyúlik tovább,emlékszem mikor új volt akkor én is 1-2 hetente állítgattam aztán egyszer csak megszünt a dolog,egyébként valószínüleg nem is a szíj hibája ez kimondottan hanem a generátor szerencsétlen elhelyezése miatt nem nagyon férsz hozzá semmivel ,hogy normálisan megfeszítsd plusz az alsó csavart a blokkon is érdemes meglazítani húzáskor mert különben nem mozog normálisan .
A szíjról jó eséllyel nem kopott le a felirat csak rá van égve egy csomó kosz,ha elkezded dörzsölni egy ronggyal akkor jó eséllyel olvashatóvá tudod tenni

Bálint66 | 2011-06-12 15:58 drnet részére

Nyikorog, vagy ciripelő hangot ad? Mert nekem is szíjcsere után (összes), utána egy kis idő múlva jelentkezett a hiba. Nekem folyamatosan ciripel, húztak rajta, pár hétig jó volt, majd újra hangos lett. Sprézéssel sem javult meg. :( Lehet nálam is hasonló hiba van, mint nálad!

drnet | 2011-06-11 19:29

Sziasztok!
Elérte a kocsimban az utángyártott vezérműszíj és ékszíj a 80 ekm-t, ezért kicseréltettem őket. A gondom, hogy vmelyik ékszíj nyikorog. Csak több órás állás után, és csak kb. 5-10 mp-ig. Van erre vmi házi olcsó megoldás. 100 ekm-nél amikor a gyárit cserélték le, akkor is jelenkezett a hiba, az akkori autószerelőm pár hét után kicserélte az egyik szíjat más típusra, és megszűnt a hiba. A gondom, hogy ennek a típusa már nem olvasható. Tudtok-e tippet, hogy milyen gyártmányú ékszíj nem nyikorog? Vagy vmi egyszerű megoldás? A szappanozás kilőve, nem használt. Jobban megfeszíeni meg nem merjük, mert vmelyik csapágyat csak hazavágjuk.

Fred | 2011-06-07 08:56

Köszi az infót. Így kb. 2000Ft-ból kijött, remélem, sokáig fog működni.

mazda-auto.hu | 2011-06-07 08:22 Fred részére

Köszönjük a beszámolót! A gyári flexibilis cső egyébként 7286,-Ft lett volna.

Fred | 2011-06-04 15:30 atter részére

A kuplung gumicső kicserélve, jobb mint újkorában. Végül az lett a megoldás, hogy az egyik autósbolt közvetítésével legyártották. Két-három nap alatt megvolt, azt hiszem, Kecskeméten csinálták. A csatlakozón lévő horony azért nem sikerült tökéletesre, egy kis finom köszörülés kellett még utólag. Köszönöm mindenkinek a segítséget.

oroszvp22 | 2011-06-03 11:19

Köszönöm, megtaláltam!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó