2025. Január 8. Szerda - Gyöngyvér

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Xedos81 | 2011-05-02 15:40

Üdv!
Újabb problémám lenne,vagyis még mindig fenn áll.Cseréltem gyújtókábel készletet,ngk gyertya került bele amit a kézikönyv ír,került bele új olaj benzinszűrő injektortisztító adalék,és a hiba még mindig fenn áll:Ahogy bemelegszik a kocsi,annál jobban szaggatózva gyorsul főleg 1-2ben,van hogy úgy megtorpann hogy hiába nyomom a gázt semmi nem történik 1-2mp-ig,utána hirtelen megránt.Leállítom ujraindítom utána eleinte megint minden jó utána megint kezdi.Lehetséges hogy gyújtásbeállítás kéne,vagy légtömegmérő,mi lehet a gond?

att1la | 2011-04-27 18:18 mazda-auto.hu részére

Koszonom a valaszt!

mazda-auto.hu | 2011-04-27 08:55 att1la részére

Valószínűleg a légtömegmérővel van gond.

att1la | 2011-04-27 01:48

Sziasztok!
1.6-os,elso szerias xedos 6-osom van,egy olyan problema jott el rajta,hogy gyorsitasnal,ugy 1800-as fordulat korul elkezd rangatni,de nagyon,mintha nem kapna levegot a motor,majd 200 felett ez elmulik,es alapvetoen jol is megy,a fogyasztas is rendben,olajat kb.3 dl-t eszik 1000 km-en. Olvastam mar valahol,(talan pont itt)hogy ez lehet a vakuumcso meghibasodasa.A kerdesem az lenne,hogy hogyna tudom ezt ellenorizni?
Koszi

atter | 2011-04-26 22:22 Zolika67 részére

Nekem is úgy tűnne logikusnak,hogy a vezérlés irányából nézve van a jobb/bal oldal de ki tudja :) ha nem túl nagy szívás akkor meg kéne cserélni legalább a vezetékeket rajta és úgy megnézni melyik oldalra jelez hibát

atter | 2011-04-26 22:22 Zolika67 részére

Nekem is úgy tűnne logikusnak,hogy a vezérlés irányából nézve van a jobb/bal oldal de ki tudja :) ha nem túl nagy szívás akkor meg kéne cserélni legalább a vezetékeket rajta és úgy megnézni melyik oldalra jelez hibát

tarcsajana | 2011-04-26 10:38

Sziasztok!
Zolinakmár irtam hogy megoldodott az ablak kérdés, másnap teljesen szét kellett szednem a kárpitot és a gombot, megfeszegettem meg kis kontakt spray és jó. érdekes mert szinte sohasem használom a gombot mégis magától megadta magát.mondjuk az is furcsa hgy alapesetben zár és akkor nyit ha aktiv...biztos könnyebb volt igy megoldani a tervezést...összeforrasztom ha tovább vacakol...köszi mégegyszer a gors reagálást!

Zolika67 | 2011-04-25 22:06 atter részére

Szia!
Szomorú vagyok,mert csak nem maradt ezen a Barcikai úton hiba nélkül a szekér:(
23/24-es hibakód...Jobb oldali lambda szonda.Pedig még itthon jól meg is gyepáltam,akkor nem írt semmi hibát.Ezen az úton meg úgy bántam vele mint a hímes tojással (mégis csak Húsvét van).A jobb oldali hengersort,én a hűtő felől értelmezem/amit cseréltem/,de lehet,hogy rosszul gondolom.

atter | 2011-04-23 23:36 tarcsajana részére

Csatlakoznék Zolihoz,a lock gombot kell csesztetni,még esetleg olyan lehet,hogy beragad valamelyik benyomott állásban és vissza kell kattintani mert akkor ugyanez a jelenségnálam a jobb első gomb akad így be néha, egyébként fel tudod húzni ha más nem marad kárpitok le akksiról vagy töltőről kábellel direktben müködnie kell

Zolika67 | 2011-04-23 22:31 tarcsajana részére

Szia!
Erről egyedül az a kapcsoló/gomb/tehet amivel le tudod zárni az ablakokat.Esetleg ha olyan riasztó van benne,ami modulokon keresztül záráskor ablakot is felhúz,akkor még az is bele szólhat.Szerintem az előbbi kapcsolót kellene eröltetni!Próbáld meg:ha nyomva tartot,akkor világítanak-e a többi ablak gombjai?!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó