2025. Február 8. Szombat - Aranka

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Podi8 | 2011-04-20 15:32 iMacko részére

iMacko!
Hogyne érdekelne, tedd fel nyugodtan.

putto | 2011-04-20 13:59 Kazat részére

Szia Kazat, ha csak évi 5000 km -et mész vele akkor használd így és addig megy amíg megy. A másik lehetőség, hogy mivel az felújjítás kb annyiba kerül, mint amennyiért ezt az autót el tudnád adni vegyél hozzá egy jó motorikus állapotban lévőt, és a motor mellé lesz még egy donorod is, persze ehhez kell némi hely. Ezen kívül nézessed meg szerelővel, de ne valami ránézek aztán jóslok valamit félével, hanem olyan helyen ahol meg tudják mérni a kompressziót, egy kicsit szét is bontják a motort, pontosan kiderüljön mi a baj. Persze ez is pénzbe fog kerülni, de még mindig jobb mint találomra elkezdeni cserélgetni az alkatrészeket. Ha lenne helyem én a második autó vétlben gondolkoznék, mert a motor mellé sok egyébb alkatrészt is kapsz és a xedoszhoz minden aranyárban van, mivel sok fontos elemhez nincsen utángyártott alkatrész.

Kazat | 2011-04-20 12:46

Köszönöm a hozzászólásokat.
Igen tudom 1,6lit. olajfogyás 1000 km-en botrányos, de éppen ezért tartok tőle,hogy nem csak szelepszárszimering gond van.Talán olcsóbb lenne ha vennék egy "leinformálható" motort a régi helyett?
Pest megyében tud valaki jó mazda szerelőt?Akikkel én beszéltem és meghalották,hogy V6-os motor máris külföldre költöztek .De most tényleg nem igazán akarnak hozzányúlni vagy kapásból olyan összeget mondanak ami fedezné az Államadóságot.
üdv.
kazat

putto | 2011-04-20 12:39

Sziasztok, úgy néz ki elhagytam az egyik kerék fedőtárcsámat, a gyári felni közepéből.

Valaki tudja esetleg merre érdemes ilyet keresgélni (igen a bontók nekem is eszembe jutottak) ?

Köszönöm

mazda-auto.hu | 2011-04-20 10:03 Kazat részére

Lehet, hogy csak szimeringek keményedtek meg, de kopott, vagy leragadt olajlehúzó gyűrűk esetén sem érezhető teljesítmény csökkenés. Valószínűleg már nem segít egy jobb olaj, hiszen ezek az olajok hosszú távon képesek takarítási, illetve lerakódás gátló képességüket kifejteni. 1000km-en 1,6 Liter olaj már sok, véleményem szerint nem kellene így használni.

charlietaylor | 2011-04-20 00:16 Kazat részére

Szia!Ha a motor teljesítménye rendben van akkor elképzelhető hogy csak a szelepszárszimeringekkel van a gond!

Kazat | 2011-04-19 17:21

Sziasztok!
Van egy 1994 évjáratú Xedos9-sem(2.0)Még nem nézettem meg szerelővel de szinte biztos vagyok benne,hogy gyűrűkopása van.füstöl és sok(0,8dcl/500 km)olajat fogyaszt,hozzáteszem nyomaték van megy mint ahogy kell.Na most: mivel nagyon keveset használom évi 5000km nem tudom mit tegyek.
Tanácsokat várok-kérek érdemes-e valami "szuper olajat" kipróbálnom,vagy újítsam fel,ahogy nézegettem ez kb. 300-350e.lenne(ha van jobb ajánlat örülnék neki).Vagy így használjam? De akinek xedos mazdája van sejtem úgy van vele ahogy én is, ragaszkodik hozzá és szeretné rendbe rakni.Szóval várom a véleményeteket!
Üdv.
kazati

iMacko | 2011-04-18 21:45 pinterc részére

Sziasztok! Hasonló esetem volt nekem is a hátsó féknyereggel mint pinetrc-el. Az eső és a sár berakodott a mozgó részekre és ezáltal a rozsda kikezdte a féknyerget. Én vettem egy bontott féknyereg párat és azt bontottam szét, takarítás és most vagyok az összerakás fázisba. találtam robbantott rajzokat mindenhez ami Xedos 6. Ez nagy segitség a szerelésnél. Ha érdekel valakit az infó, akkor megoszthatom.

tarcsajana | 2011-04-18 19:22 drnet részére

Nah ez az!ebböl csak egy kell az egész műszerfalba igaz kisütné a szemem de mind világitana hogy roh@djon meg...Bocsánat egy ujabb sikertlelen nap muszerfal izzok utan rohangalva:D

atter | 2011-04-18 17:42 drnet részére

Sötétben nagyon ütős,kár hogy nappal nem annyira látszik

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó