2025. Január 8. Szerda - Gyöngyvér

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


tarcsajana | 2011-04-10 13:57

sziasztok!
Mar sokat segitettetek szerintem most is szamithatok ratok...tavaszi nagytakaritas kozben szetszedtem a muszerfalat is mert ott is egot akartam cserelni de megakadtam. A rizsizzot meg tudok venni de van a masik ami egy T alaku gumis foglalatban van az meg micsoda?mert kisebb is es a nevet nem tudom hogyan kerjem vagy keressem..esetleg innen is hozza lehet jutni?elore is koszonom

gabcsi | 2011-04-10 07:36 mazda-auto.hu részére

Köszi a segítséget.

Xedos81 | 2011-04-09 22:49

Sikerült megoldanom egy elég masszív kulcsal:)Viszont most az a problémám,hogy nyomogattam a gázt,és szép fehér füst száll a kipufogóbol,és csöpög is ki egy kis víz,ahogy melegszik már nem annyira füstöl csak éppenhogy,de a víz az csöpög.A vizet nem néztem mennyire fogy,mert nemrég vettem és tegnap kellett hozzáöntenem,de addig nem csinálta...Szimeringek cseréje megoldja vajon a problémát?mibe kerül ez kb. munkadíjastúl komplett?

Xedos81 | 2011-04-09 16:03

Üdv!
Tudnátok mondani valami jó trükköt amivel berohadt gyertyát tudnék kiszedni az 1.6ból?a tescos kulcs eltört,a rendes kulcsnak meg már a feje van megkopva és átfordul...

atter | 2011-04-09 01:57 Podi8 részére

Jól látod ,egyszerű kiszedni, a rugó leszedésekor viszont vigyázz mert az tényleg veszélyes művelet tud lenni, toronycsapágy gyanánt 2 fémlemezt fogsz benne találni ami egymáson elforog,elvileg azt kell csak megzsírozni

atter | 2011-04-09 01:53 Zolika67 részére

Normális jelenség nekem is csinálja :)

Podi8 | 2011-04-08 21:18

Rugóösszehúzó megvan. Jól látom, hogy alul csak 2 csavart + a motorháztető alattiakat kell kicsavarni és kijön az egész "gólyaláb"? Azt mondták, hogy toronycsapágy-gyanús.

Zolika67 | 2011-04-08 20:00

Sziasztok !
Az normális jelenség,ha tankoláskor letekerem a tanksapkát,és a vákum majdnem beránt a tankba ? Igazából nem tudom,hogy vákum,vagy nyomás lehet-e,de kb.fél percig fortyog mint egy szódás szifon :(

atter | 2011-04-08 09:48 pinterc részére

Kicsit feltorlódtak nálad a fékproblémák :) de itt vannak a leggyakoribb hibaforrások és a megoldásuk.
1. A hátsó nyereghez javítókészlet kell ami ezeregynéhányszáz ft (karmantyú,porvédőharang,szimmering a kézifékkarhoz) ,a nyergeket le kell szedni és szét kell bontani teljesen,a kéziféket egy excenteres tengely vezérli amihez a bowden kapcsolódik,ez szokott berohadni általában ennek a tövében van a szimmering amit cserélni kell,összerakáskor be kell zsírozni ezt is,a féktuskókat letisztitani és cserélni kell a karmantyút is és ezzel ez a része kész is van
2. Én még nem bírtam soha olyan fékbetétet venni ami ne szorult volna rá a kis acéllemezekre amiken csúsznia kéne,megoldása a tartókengyel kireszelése mert általában vastagon áll rajta a festék :)
3. a féktárcsákat mindenképp szabályoztasd fel mert ha nem sík akkor nem is fog fogni és a betétet is kinyírja (valószínű hogy tűréshatár alá vannak már kopva úgyhogy lehet,hogy cserélni kell)
4. a kézifék automata utánállítású de összerakáskor helyesen be kell pozicionálni a féktuskót az állítócsavarral
5. előfordulhat,hogy ha mindez megvan még akkor sem müxik a kézifék :) akkor már csak a bowden lehet összegyógyulva a kézifékkar felöli végén, nézni kell hogyha behúzod a kart mozog e a vége mindkét oldalon ha nem akkor takarítás+kenés vagy csere (rohadt drága az új úgyhogy érdemes próbálkozni a megmentéssel)
6. Az első fékeden szerintem szintén a betét kengyele szorulhat a vezetőlemezen , reszelés a vezetőlemez tisztítása megoldja a problémát
7. ahol a féktárcsa felfekszik a kerékagyra ott általában rozsdás lerakódás képződik körülötte,ha leveszed a tárcsát akkor visszarakás előtt drótkefézni kell itt is mert ettől is üthet a tárcsa

mazda-auto.hu | 2011-04-08 08:55 gabcsi részére

Mivel kábelköteget nem cserélsz, a vezérlőegység csatlakozóját nem érinti a probléma. Mivel mechanikailag gyakorlatilag minden ugyanaz, így csak minimális problémákba lehet belefutni, melyek egyszerűen megoldhatóak. Persze ez csak akkor igaz, ha autószerelésben jártas ember segít a munkában.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó