2025. Január 9. Csütörtök - Marcell
Mazda Xedos 6, Xedos 9
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
A hengerfal olajháztartása, kenése.
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda 3 MPS KW futómű tuning.
Mazda2 Show autók.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
geri59 | 2011-03-26 16:08 atter részére
Szia!
Köszönöm a választ, látod ezt a fogazást sem tudtam, ezért jó ide bejönni!!:) Szép napot!!
atter | 2011-03-26 14:37 geri59 részére
Ja ja 1 fok eltérés az tud érdekes dolgokat produkálni,szerencse hogy nem többel rakták mellé ,bár akkor be se indult volna :)
Féltengelycsuklóból nekem GLO van benne már elég sok ideje nyúzom 80.000 et már biztos elmentem vele eddig még semmi hangja sincs, 20 ezer körül van darabja ha jól emlékszem de pontosan nem tudom mert nekem 28ba lett anno okosítva , vagy még ott a gyári ami valószínű még tartósabb de biztos nincs kifinomult ára :)
Ja ha veszel akkor nézni kell hány fogas az ABS jeladó gyűrűje,látatlanba azt mondom ,hogy 44 ,de elvileg látezik 45 fogas is úgyhogy előtte ezt csekkold le mindenképp
geri59 | 2011-03-26 13:46 atter részére
Szia!
Én úgy jártam, hogy 2004-ben megvettem az autót, természetesen ilyenkor a szokásos cseréket megcsináltattam, és 1 fokkal elrakták a vezérlést, 6 évig úgy jártam, hogy akármit csináltak más szerelők is, egyáltalán nem akart menni az autó, most volt esedékes megint a csere és ez a szerelő aki kimondottan mazdás, mondta, hogy elvolt 1 fokkal rakva a vezérlés, ez annyit számított, nem is gondoltam volna, sok kinlódás után ment jól, megy jól az autó!! Még csinált olyat, itt írtam a fórumban, hogy rángatott, mindenki adott tanácsot, kitisztítottuk a légmennyiségmérőt, majd jó lett egy darabig, majd megint elkezdett rángatni, és láss csodát egyszer csak megszünt minden és nem csinálja, na ezeket a dolgokat nem értem!! Most sajnos mind a két féltengely csukló ropog, mennyi a felújitott ára ezeknek a dolgoknak, megtudnátok mondani!! Xedos6 1,6 1997-es!! Köszönettel, szép napot!!
hege | 2011-03-26 00:33
Xenon beállításról annyit mindenkinek világosba szerelje be utána meg vannak állítható csavarok a lámpán is +az automata a fényszóró magasságát mérd ki centivel pontosan a fókusz középpontot a lencsének utána nagy darab papír 3m a kocsitól valami támasztékra felrakni ugyan azt visszamérni így a két pont teljesen vízszintes ha úgy világit a lámpa akkor elvileg jó mindenkinek rendőr neked meg a szembejövőknek is nem villognak nem állítgatnak le
hege | 2011-03-26 00:26
Ha a Xenon beépitésére gondoltok akkor igen 2 évente egy kivesz berak nem gond egyépként lámpamoso maradhat bene mert az nem rossz a lámpa automata állithatoság 2 perc alat kiszedhető az se egy nagy dolog berakni kiszedni az azért vizsgára nem kell a xenon meg hát egyértelmű fogod a táprol lehuzod és kiveszed égőstűl amugy csavarozgatás felesleges én gyorskötözözni szoktam és akkor csak 4 vágás az egész azt ajálom bontoba be kell szerezni egy másik pár foglalatot és igy a kocsi ténylegesen 15p allat viszaálitható eredetire kb 2 e ft kölcség és attol még látsz a lámpamosot nehezebb felrakni furógép kell hozá meg 1-2 segédanyag de szerintem aki egy polcot felrakotmár otthon az ezt is megtudja csinálni nagyon nyugodtan tudok felajálani 2e ft ért 2db foglalatot xedos 6 ba meg 2db takarót lámpamőgé bontoba is 2-3e ft körül szokott lenni s3rvic3s@hotmail.com ha valakinek kell 2 be viheti bp 22 ker
atter | 2011-03-25 23:25 pinterc részére
Ha nem csináltad még akkor NE nyúlj bele :D egy erős közepes műszaki felkészültség azért nem árt hozzá,én nagyon vágom de csak ilyesmit én sem szedek szét kivéve ha nem kell többet összerakni :D de hasraütve max 20 pénzért megcsinálja neked bármelyik szerelő és akkor 99%,hogy jól lesz összerakva
Egyébként ez még az egyszerűbb vezérlések közé tartozik nem kell hozzá semmi célszerszám ellenben mondjuk a fiat bravoval aminek a gyári céleszköz nélkül az életbe be nem állítod :/
Zolika67 | 2011-03-25 22:42 drnet részére
Ha nagyon muszáj,akkor igen.Egyébként minden eredeti dolog megmaradt hozzá,kb tíz perc alatt visszaalakítom gyárira.Szerintem nem lesz vele gond így sem.Jövő héten beszerelem a lámpamosót,és az autómat szintező imitátort.Úgy érzem,ennyit megér a saját biztonságom.
pinterc | 2011-03-25 21:39
Hehe! Visszatérve a "vezérlés lebontásához"
hát én nem hiszem h. hozzákezdek, mert kegyetlen módon nem értek hozzá :D:D kicsit hülyén nézne ki, ha szétszedném, és többet nem menne az autó! Néztem egy robbantott ábrát, és hát köszi ...nem igazán igazodtam ki rajta. Ez tényleg ennyire bonyolult? :D Én egy átlag autós vagyok, de nem autószerelő. Nem kéne belebuherálnom mi?
drnet | 2011-03-25 21:37 Zolika67 részére
És műszakira hogy viszed? Visszaépítesz mindent?
Zolika67 | 2011-03-24 21:56 hege részére
Szia !
Köszi a linket,és a tippeket:) Én már az újrafoncsorozáson,és a takarításon túl vagyok.Tavaly ősszel ezeket megcsináltam,akkor már nagyon sokat javult fény.Sajnos esőben még így is elég keveset világít,ezért is döntöttem a Xenon mellett.Persze nem utolsó sorban a foncsor védelméért is.A lámpa mosót viszont be fogom építeni,de én a saját ablakmosó tartályába teszem annak a motorját is.Sehol nincs hely már egy másik tartálynak.