2025. Január 10. Péntek - Melánia
Mazda Xedos 6, Xedos 9
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
A hengerfal olajháztartása, kenése.
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda2 Show autók.
Mazda 3 MPS KW futómű tuning.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2011-02-08 11:29 Dave részére
varga@mazda-auto.hu
ogyp | 2011-02-08 10:43 Ferenc39 részére
Szia Ferenc39!
Az én Xedos 9-emben is villog a kijelző. Meg tudnád adni az elérhetőségedet az ogyp freemail hu -ra?
Köszi: ogyp
atter | 2011-02-07 20:05 laca részére
Szia az alábbi linken kicsit részletesebben le van írva a mosás menete:
http://www.mazdaklub.hu/forums/viewtopic.php?f=7&t=40&start=150
Dave | 2011-02-07 19:51 mazda-auto.hu részére
Szia!
Akkor szeretném megrendelni a szimmeringeket, és érdeklődnék mennyibe kerülne a gyári hengerfej tömítés? ha esetleg kaphatnék egy e-mail címet akkor küldeném az adatokat! előre is köszi! heló!
laca | 2011-02-07 18:28
Sziasztok!
Köszönöm atter köszönöm mazda auto megpróbálom a kimosást a csövek lekötésével mert öszintén szolva fogalmam sincs hogy kell szétszedni inkább nem kisérletezek.
atter | 2011-02-07 15:56 laca részére
Első körben próbáld meg a vegyszeres tisztítást amit megpróbálhatsz otthon is vagy,át is mossák neked szerintem bárhol ahol autóhűtővel foglalkoznak (ha otthon végzed a hűtőrendszerbe önthető tisztítókat inkább hagyjuk :) szét kell kötni a fűtést és csak a radiátorral foglalkozni, foszforsavas vízkőoldóval érdemes kiáztatni többször egymás után és egy slaggal sokszor átöblíteni ,hogy a nyomás mindenhonnan kiszedje a lerakódásokat ), és remélhetőleg ez megoldja majd a problémát egy időre,de ha nem akarsz ezzel 1-2 évente szórakozni ,akkor marad a műszerfal meg a kocsi fél belsejének a kiszerelése és a "mechanikus" tisztítás ha ezt választod akkor jó pár évre elfelejtheted a fűtés problémát, csak ez körülbelül 2 napos meló mert mindent ki kell,hozzá szedni ,hogy kijöjjön a müszerfal és kifelé még valahogy kiszenvedi az ember visszaszerelni a helyére valószínű sokkal tovább tart majd,de ha műszakilag felkészült vagy rá akkor ez a tuti megoldás
mazda-auto.hu | 2011-02-07 15:23 laca részére
A két válasz ugyanarra a hibára utal. A válaszomban leírtak csak megerősítik atter gondolatát.
laca | 2011-02-07 15:13
Sziasztok!
Köszönöm a választ de akkor tulajdonképpen mit csináljak mert két különböző választ kaptam!!!!
mazda-auto.hu | 2011-02-07 10:28 atter részére
Miután kinyit a termosztát (40km), akkor már a víz elkerüli a valószínűleg neház áramlási körülményeket biztosító fűtő ágat.
atter | 2011-02-06 20:56 laca részére
Elsőre úgy tűnik,hogy el van dugulva a fűtőradiátorod,sajnos nem egyedi a probléma :S két megoldás van,az első és legegyszerűbb a radiátor vegyszeres tisztítása ami lehet hogy,megoldja a problémát ,a másodikhoz sajnos ki kell szedni a műszerfalat :S aztán egy hűtőssel szétszedetni a radiátort és akkor ki lehet szedni belőle az összes üledéket ami a dugulást okozza,ez utóbbi módszer elég nagy macera de elvileg 100% os a siker, de először meg kell próbálni vegyszeresen mert kevesebb meló