2025. Január 10. Péntek - Melánia

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Mantamann | 2011-02-03 11:39 atter részére

Szia Atter!
Ahogy Mazda-auto.hu írja, a két foglalat van felcserélve. Pechemre nekem megégett és cserélni kellett az izzó foglalatát. Első rendelésre meghozták a fém lemez-foglalatot. Tisztáztuk és pár nap múlva megjött a jó alkatrész.
(cikkszám: 'C001510H9' ehelyett egy lemezt kaptam).

Sajnos a hosszlengőkarjaim görbék (nem hiszem, hogy 'üzemi' görbeség lenne), ezért nem megoldás a felújítás.

Te honnan írsz? 'Kizárás' jár érte, ha e-mail címet cserélünk?

mazda-auto.hu | 2011-02-03 09:52 Mantamann részére

Ez valóban így van, a fényszórónál a két izzó foglalat adapter cikkszáma fel van cserélve.

atter | 2011-02-02 21:10 Mantamann részére

A lámpánál milyen alkatrészek vannak felcserélve ? Csak azért érdekel,hogy tudjam mire figyeljek :)
A futóműszilentet legegyszerűbb és legolcsóbb ha elviszed ujrasüttetni,egyébként a futómű nagy részben megegyezik a Ford - Probe futóművével,mondjuk a hátsót pont nem tudom mert ahhoz még nem kellett nyúlnom,de az első lengőkarok egy az egyben csereszabatosak és a fékek is úgyhogy van rá esély,hogy a hátsóval is ez a helyzet :) A hengerfejtömitést nem tudom biztosan de valószinű lehet különbség mert elétérő évjáratokhoz tök eltérő márkájú tömitéseket dobnak a keresők

Mantamann | 2011-02-02 15:26 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a gyors választ!

A futómű geometriáján is változtattak '94ben?

(A lámpa két alkatrésze van felcserélve a gyári adatbázisban, szó nélkül cserélték.)

A hengerfejes váltást olvastam, de talán a blokköntvény kialakítása ott nem változott, bár abból is ír a rendszer 6félét. :)

Azért bízom benne, hátha súg még valaki...

mazda-auto.hu | 2011-02-02 14:25 Mantamann részére

A lengőkarokhoz nem rendelhető szilent, gyárilag bele van "sütve". A hosszanti lengőkar valószínűleg nem csreszabatos, de a kereszt az igen.

Ha egy autóban nem cseréltek motort valamikor, akkor alvázszám alapján még a motor alkatrészek esetében is csak kb. 0,1% az esélye, hogy rossz alkatrész jön.

Nemrég írtam, hogy változott a hengerfej kialakítása 1994-ben, de még nem próbáltuk, hogy csereszabatos-e a tömítés.

Mantamann | 2011-02-02 12:19

Sziasztok!
Gábor vagyok Gödöllőről. Autóm egy ’92-es Xedos 6 1.6 16v. A következő kérdésekben várom segítségeteket:
A 92-es modell hátsó futómű „GA5R28200” cikkszámú ’trailing link/LAENGSLENKER’-nek nevezett alkatrésze csereszabatos-e a 94-es modell „CA3528200” cikkszámújával?
Ugyanígy cserélhető-e a 92-es modell „C00128620” cikkszámú alkatrésze a 94-es modell „CA3528620” vagy „CA3528620A” cikkszámújával?
(ABS-el rendelkezik az autóm, ha ez érdemi információ hozzá.)
Ezeknek az alkatrészeknek a szilentblokkja cserélhető-e? Mazda alkatrész katalógusban nem találok semmi olyat, ami nekem kellene.
A 113LE-s ’B6’ blokk hengerfejtömítés készlete helyettesíthető-e a 107Le-sével? Esetleg a 89 és 94 között gyártott MX-5 vagy a 89-95 Miata-val? Nem Mazda alkatrész katalógus kiad egy rakás B6/B6D/B6E/B69 motorkódút csereszabatosnak, de ezeknek még annyira se hiszek, mint a Mazdának..
Lehetőleg gyakorlati tapasztalatokat osszatok meg velem! Sajnos volt már olyan alkatrészem, amit Mazda gyári katalógus alapján rendeltem, szervizen keresztül, kép alapján is azonosítva és mégsem jót hoztak (a katalógusban volt a hiba).

Köszönöm előre is!
Gabesz

mazda-auto.hu | 2011-01-26 08:40 pinterc részére

Valószínű valami a csere után hozzáér a karosszériához, és átviszi a rezgéseket. Elképesztő hangokat tud gerjeszteni, akár egy vastag és rosszul elvezetett testkábel is a motor és a kasztni között.

mazda-auto.hu | 2011-01-26 08:35 Dave részére

Persze. Postai utánvéttel, vagy előre elutalva.

pinterc | 2011-01-25 20:55

Sziasztok Tönkrement a váltóm ...megtörtént a váltócsere, viszont egy valamit nem értek! Mitől van az, h. megváltozott a motornak a hangszíne, és emiatt sokkal zajosabb (mélyebb, bizonyos fordulatszám tartományon belül, dübörgő is) az egész kocsi. amúgy jól megy, meg minden; illetve mostmár azt csinálja, és nem hiszem h. van köze hozzá, de eddig nem csinálta: reggel a hidegben amikor elindítom az autót, akkor felpörög, és amikor leakar szabályozni, akkor leáll a motor. ha másodszorra elindítom, akkor megmarad.
szerintetek mi lehet ezeknek az oka?

Dave | 2011-01-25 19:36 mazda-auto.hu részére

Értem, köszönöm! ha tőled/tek rendelném a szimmeringeket, megoldható lenne?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó