2025. Január 11. Szombat - Ágota

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


EFY | 2010-05-05 16:48

Nagyon köszönöm válaszát.további szép napot

mazda-auto.hu | 2010-05-05 15:11 EFY részére

Annyira kellene a csavarral "megtámasztani" a fojtószelepet, hogy éppen ne ragadjon be a szívócső ívébe, tehát könnyen kimozduljon. Nem nagyon van rá gyári adat, mivel ezt a csavart elvileg nem kell állítani.

mazda-auto.hu | 2010-05-05 11:42 Bálint66 részére

Valamivel jobb.

EFY | 2010-05-04 15:44

Tisztelt mazda-auto.Azt hiszem a probléma okát felfedeztük.a folytószelep állítócsavarja ki volt lazulva.a szelepígy teljes zárt helyzetbe került,a TPS eleve rossz adatokat küld az ECU-hoz.van-e valami specilális beállítási méret a folytószelephez?előre is köszönöm.

Bálint66 | 2010-05-04 13:00 mazda-auto.hu részére

K&N szűrőről van szó. Esetleg még arra gondoltam, hogy egy egyenes csővel a légtömegmérőtől kivezetni, és egy könyökcsővel az akksi elé vezetni. Ott még is csak távolabb lenne a motortól.

mazda-auto.hu | 2010-05-04 12:11

A veszélyek inkább a sportlégszűrő képességeiben lehetnek, de a melegebb levegő valóban csökkenti a teljesítményt valamelyest. A Xedos 6 esetében annyira szűkös a motortér, hogy nekem sincs sok ötletem. Esetleg azokban az autókban lenne, ahol nincs meg a gyári ködlámpa.

Bálint66 | 2010-05-04 09:52

T. Mazda-Autó!

Érdeklődnék, hogy milyen veszélyekkel járhat az, ha én a gyári légszűrőház helyére raktam fel a sport légszűrőmet? Sajna a Xedos 6-os motorterében nincs annyi hely hogy el tudnám vezetni úgy, hogy menetszeles hideg levegő jusson bele. Olyasmit olvastam erről, hogy így a motor meleg levegőjét szívja, és nem hogy 5-6%-os többlet nyomaték jutna, inkább ront a helyzeten. Neked lenne valami ötleted? :)
Válaszod előre is köszönöm!

Bálint66 | 2010-05-03 12:59 Odi részére

Ha jól emlékszem csavarni kellett.

Odi | 2010-05-03 12:37

Köszi szépen Bálint66. Meg annyi hogy azt a csavart csavargatni kell vagy olyan mint egy kapak mert nem tudom hogy kell leszedni, csavargattam de csak forog?

Bálint66 | 2010-04-29 22:39 Bálint66 részére

Mérő nincs benne :)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó