2025. Január 11. Szombat - Ágota

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Bálint66 | 2010-04-29 22:38 Odi részére

Igen, jó felé keresgélsz, ott van egy kis csavar a váltó tetején, azon lehet után tölteni. Elég rossz helyre rakták, nagyon kicsi ott a hely. Én is rengeteget szenvedtem vele mire letudtam szedni azt a kis csavart. Ha váltóolajat cserélsz, lentebb mazda-auto leírta mennyi megy bele.

Odi | 2010-04-29 20:16

A váltóba az olaj visszatöltése a levegőszűrő(doboza) alatt kell végrehajtani a váltó tetején? Mert ott tanáltam vlm kapakot de nem tudom hogy kell kibontani? Rossz helyen keresgélek akkor kaphatnék vlm pontosabb leírást hogy hol kell? Merő nincs ami meg mutassa mennyi olaj van benne? Előre is köszönöm a választ.

EFY | 2010-04-29 09:07 mazda-auto.hu részére

szívóoldal ,-szűrő rendben,a többit kimérem.Köszönöm.

mazda-auto.hu | 2010-04-29 08:38 EFY részére

Nagyon sok minden lehet. Elsősorban motor hőmérséklet szenzor, fals levegő, vagy gyújtás. A levegőszűrő nincs eltömődve?

EFY | 2010-04-28 16:09

Ja igen,'92-es Xedos 6-ról van szó.Csak melegen jelentkezik a rángatás.

EFY | 2010-04-28 15:47

Kedves mazda-auto.hu.Xedos v6,tulajdonos vagyok.A télen elkezdett rángatni az auto,felváltáskor,és a fogyasztás is drasztikusan megnőtt.8,5-ről 12-re.a memória kiolvasásakor,mindég más hibákat ad.volt 15,17,25 kód.ahány olvasás/törlés mindég változik.esős időben a rángatás megszünik.(:o).Válaszát előre is köszönöm

mazda-auto.hu | 2010-04-28 08:53 Odi részére

Az 1,6-os Xedos 6 motorok kézi váltójába 2,68 Liter olaj kell. A V6-oséba 2 centiliterrel több.

Odi | 2010-04-26 16:50

Még az lenne a kérdésem hány liter olajat tudok beönteni a váltoba ha leengedem ami most benne van? Köszönöm előre is a választ:)

laca | 2010-04-25 12:50

Szia putto!
Én könnyen leszedtem a műszerfalat azok a kis kapuk amit mondtál azok mentek tönkre már nemsoká veszek egy másikat köszi a segitséget.

putto | 2010-04-23 11:35 laca részére

Elvileg forrasztva van egy nyákra az érzékelő, én sem kaptam megfelelő mikro kapcsolót a rossz helyére, szóval kellett egy kis Mcgájwer :) De előbb keress egy bontót ahol van ilyen vezérlő, és utána szedd szét, hogy úgy tudj odamenni, hogy belepróbálod. Kétszer nem fogod szétszedni a műszerfalat, azt garantálom :) Ja a kormányt én nem vettem le lustaságból, de utólag levenném, mert nehezen jön ki a műszerfal keret meg a kábelekkel is szoptam emiatt. ha még kell help dobj egy mailt: mazda3@freemail.hu

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó