2025. Január 11. Szombat - Ágota

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


laca | 2010-04-22 16:18

Szia putto.
Köszi a választ megpróbálok egy bontottat azt nem tudod véletlen hogy azokat a kis érzékelő kapukat külön ki lehet cserélni?Ha igen hol kapok olyat?

Xedosgazda | 2010-04-22 09:29

Köszönöm a választ, de mint említettem, teljesen kiszámíthatatlan mikor működik és mikor nem.Rükvercben mindig, de néha alapjáraton is és magasabb fordulatszámnál is, így nem gondolnám hogy a kapcsoló mechanika zárna valamilyen áramkört ha erre célzott. Tanácstalan vagyok. Valakinek nem volt hasonló problémája esetleg?

mazda-auto.hu | 2010-04-22 08:02 Odi részére

Van egy leeresztő csavar, a visszatöltést pedig a "km óra szenzor" kihajtásánál kell elvégezni, a váltó tetején.

mazda-auto.hu | 2010-04-22 07:59 Xedosgazda részére

Első körben meg kellene nézni, hogy hátramenetbe kapcsoláskor nem ér-e bele a kapcsoló mechanika, valamilyen vezetékbe, kábelkötegbe.

Odi | 2010-04-21 21:16

email cim hendre_norbi@yahoo.com

Odi | 2010-04-21 21:15

Hello azt szeretném megtudni hogy a váltobba hogyan kell lecserélni az olajat, ha valaki tud segitsen messélje ell vagy kep vagy barhogy ahogy tud, koszonom elore is.

putto | 2010-04-21 18:27

Szia laca. Nekem a gombbal volt gondom. A tekerő egy roppant egyszerű szerkezet mechanikus kapcolódás nincsen. Úgy képzeld el mint eg flakonos kupakot aminek a palást oldalán hézzagok vannak. ezek a hézakok haladnak el 3 darab érzékeló előtt, ha jól emlékszem foto diódák. innentől kezde elektronika van. A Mester válaszolt a Kérdések Mazdáról a szakértőnek rovatban.Ha kijelzőn sem látszik a tekereés akkor lehet hogy valamelyik érzékelő kapu rossz pl. Mindenképp szét kell szedned az egészet aztán eldönthete, hogy nekiáljsz keresni a hibát vagy szétszedett műszerfallal elmész egy bontóba és belepróbálsz egy bontott egységet.

Xedosgazda | 2010-04-21 17:02

Tisztelt Mazda-auto.hu!Xedos 6-osom fordulatszámmérője vacakol. Ez abban nyilvánul meg, hogy általában nem mozdul a mutató. Magasabb fordulatszámnál (5-6ezer) Újra rendesen mutat, aztán kisebb fordulatszámnál újra 0. Ha beteszem a váltót hátramenetbe, tökéletesen működik mindig. Tisztelettel kérdezném, hogy mi lehet ennek az oka?

laca | 2010-04-21 15:54

Szia putto!
A tekerőt hiába csvargatom nem csinál semmit szerinted miért?

putto | 2010-04-21 11:29 laca részére

Szia, a gomb van beragadva, vagy a tekerő nem működik ?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó