2025. Január 12. - Ernő

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2009-10-22 16:01 sch részére

Első körben motor hőmérséklet szenzor hibára gondolnánk, vagy fals levegő, de az is lehet, hogy alacsony a hűtővíz szintje.

sch | 2009-10-22 15:54

sziasztok olyan gondom van már régebb óta hogy az alapjáratom vagy 2000 vagy ugrál a fordulat 700 és 2000 közt.bemelegedett motornál és csak télen.de szokott olyan is lenni hogy megállok a pirosnál a fordulat 2000 és hirtelen visszaesik 700-ra és ugyis marad de csak addig amig el nem indulok, de a következő lámpánál megint kezdődik elörröl vagy ugrál az alapjárat vagy 2000 körüli. mintha valami felekadna. xedos 9 2 literes.

foldvarygyorgy | 2009-10-22 13:43

Sziasztok! Köszönöm a hozzászólásokat,aki a xedos klub alapítására reagált. A fejlemény az ügyben annyi,hogy ma írtam alá a szerződést a domain név legálíssá tételéhez. Tehát xedos-klub lesz a hivatalos oldal címe. Csinálgatom a weboldalt is,és mindenkinek az ötletét várom aki érintett. Jó lenne az idén még csinálni egy találkozót. 06709497318 vagy foldvarygyorgy@freemail.hu További szép napot

Bálint66 | 2009-10-22 10:36 Flambi!! részére

Én is regeltem az oldalra, ugyan ezzel a névvel megtalálható leszek ezentúl ott is.

Bálint66 | 2009-10-22 09:53 Flambi!! részére

Én mikor beszereltem a műszerfalba a LED-eket, mintha ott sem lettek volna.
Végül vettem gyári izzókat, azokat mártottam bele nitróba, majd tapadásjavítóba, és fényező ismerősöm festette őket le pirosra. Úgy egész jó volt egy darabig. Aztán most hol piros, hol sárga mivel kezd róla leégni a festék.

Érdekes mert neki Honda Civic VTI-je van, ugyanezzel az eljárással van neki is, és nála hibátlan. Utólag rájöttünk, hogy a Xedos műszerfalban az izzók elrendezése okozhatja a nem kellően kivilágított részeket.

Flambi!! | 2009-10-22 01:45 Bálint66 részére

Ha már világítás. Nálam pl: LED helyzetjelzők vannak. Annyi az egész, hogy megfelelő ellenállás megoldhatja a feszültségingadozást. Ha nem akarsz ilyenekkel pepcselni, akkor speedmetal megoldását ajánlom. Nálam a Xedosba a LED-esített műszerfal szerintem egész jó lesz. Ez szintén pepecselős meló. Az Osram izzókat én is csak ajánlani tudom.

Flambi!! | 2009-10-22 01:42 foldvarygyorgy részére

Üdv!
Nem a mazda-autó oldal látogatottságát akarom a következő hozzászólásommal rontani, csak szeretném felhívni Xedos tulajdonosok figyelmét a Magyar Mazdaklub oldalára ahol van Xedos topik is. Mindkét topikot nagyon hasznosnak tartom, nagyon sokmindent megtudhat az ember amire szüksége lehet. Tehát, várunk szeretettel mindenkit.

Bálint66 | 2009-10-21 19:00 speedmetal részére

Azóta én is utánajártam ár ügyben! Valóban van ára, de úgy döntöttem, hogy úgy fogok cselekedni ahogy Te leírtad. Osram izzókat fogok vásárolni holnap. LED-el nem kinldóm. Volt már LED-el szerencsém műszerfalnál a Xedosomban de nem részletezném milyen lett.

Nagyon szépen köszönöm a részletes leírásod, nagyon megkönnyítetted a dolgomat a pontos szám leírásokkal!
Annyi kérdésem lenne még, hogy nekem van egy aggályom a Cool Blue-val. Az nem túl kékes egy kicsit? Nem ám még a végén a rendőrök...

speedmetal | 2009-10-21 18:32

A LED-el nekem az a bajom, hogy kékes árnyalata van, ami nem tetszik. Viszont akinek bejön, annak jó választás, csak az feszültségingadozásra kell odafigyelni, mert azt nem szeretik a LED-ek - úgy tudom.
A helyzetjelzőnek W5W (W2.1x9.5d) a jelölése, az Osram-nál 2825.
Árakat találsz a Neten:
- W5W - Osram 2825CB
- H1 - Osram 64150 NBR
- H3 - Osram 64151 NBR

Bálint66 | 2009-10-20 21:32 speedmetal részére

Egy 626-os ismerősöm is LED-es megoldást ajánl, csak meg kellene tudnom azt, hogy lehetne-e kapni 12V-osban hozzá illőt. Még nem szereltem szét, így nem tudom se a foglalatát se semmit. (helyzetjelzőnél).

Szóval Neked mindhárom izzó Osram gyártmányú. Mégis milyen árra számítsak (helyzetjelző, tompított és refi)?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó