2025. Január 12. - Ernő

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Bálint66 | 2009-12-02 23:14 zolee részére

www.xedos-klub.hu

Itt a főoldalon baloldalt lehetséges szerintem a feliratkozás!

zolee | 2009-12-02 21:07 foldvarygyorgy részére

Ez egy jó hír hogy megalakult a Xedos-Klub.Gratulálok a kitartó munkádhoz.Én felszeretnék íratkozni mindenkép a hírlevélre.Csak a linket közöld légyszi,ahol megtehetem.Ha Xedos találkozókat akarsz szervezni siófok vagy környékén,abban tudok esetleg segíteni.

Fred | 2009-12-02 17:26

Sziasztok! Új vagyok a Xedosos társadalomban és máris problémám akadt. 1999-es, 1.6-os autóm gyorsításkor akadozik, 2000 és 3200 között több ponton is, ötödikben kb. 3800-nál valami szinte letiltja a további gyorsítást. (130-140 km/ó) Alacsonyabb fokozatban felmegy 4500-5000-ig is. Valaki találkozott már ilyen gonddal? Köszönöm

lnorbert | 2009-12-02 14:46

Köszönöm szépen a gyors választ.Annyi kérdésem lenne még hogy ez a hézagkiegyenlítő tányérrugóknak mert gondolom több van mennyi az ára?

Köszönöm a segítséget

mazda-auto.hu | 2009-12-02 10:03 lnorbert részére

A feszültségre már kaptál hasznos tippeket a többiektől, így csak a második kérdéssel foglalkozok.

Ha hidegen is hangos, akkor nem az olaj vékonysága okozza a zajt. Elképzelhető, hogy szennyezettek-kopottak a hidraulikus szelephézag kiegyenlítők, így idő kell nekik, míg beállnak. A 2,0i V6-os (és MX-3 1,8i V6) Mazda motorok esetében igen gyakran a vezérműtengelyek hézagkiegyenlítő tányérrugóinak gyengülése okozza a zajt. Ez kerregő hanggal jár, de más gondot nem okoz. Csak a cseréjük oldja meg a zajproblémát.

charlietaylor | 2009-12-02 00:12 lnorbert részére

Szia!Bocs hogy beleszólok de a 2.0 V6-osba 5w30-as olaj kell,nem lehet hogy emiatt hangos?A motorháztetőn belülről van egy matrica(ha még fent van a tiéden)amin rajta van milyen olaj szükséges.

Csabi626 | 2009-12-01 22:12 lnorbert részére

Szia Inorbert!
A feszültségproblémád szerintem generátorra utal, valószínűleg a végét járják a szénkeféid, és/vagy a csúszógyűrűk (esetleg fesszabályzó)
Nekem is v6-osom van, csak 626-os, nemrég kellett hasonló javítást végezni a generátoromon, ami összességében nem nagy dolog, viszont a generátor le és felszerelése már nem kis meló volt, ezt érdemes nem "amatőr" szakira bízni.

foldvarygyorgy | 2009-12-01 21:45

Kedves Xedos autótulajdonosok! Örömmel tudatom veletek hogy megalakult a xedos-klub. :) Egyenlőre még gyerekcipőben,de a hírlevélre már lehet feliratkozni,sőt megköszönném. Remélem sokan leszünk,és nem volt hiábavaló a munkám. További szép estét. Földváry György

Bálint66 | 2009-12-01 21:41 lnorbert részére

Na ez az, hogy nálam nyáron a nagy melegben egyáltalán semmi hangja! Csak télen mikor kint is hideg a levegő. Hiába tartom szigetelt garázsban akkor is ha hideg akkor hallani...

lnorbert | 2009-12-01 20:03

Az a baj hogy meleg időben hideg motornál is csinálja nem csak hidegben.De ha nálad is ilyen akkor nem aggódok csak egy kicsit zavaró olyan mint a hoffer traktor, jó annyira nem de van egyfajta hangja :(

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó