2025. Április 25. Péntek - Márk

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


tanaris | 2009-11-09 18:23

Azt hiszem igazatok lesz, mert a vezérlőtengely végén a gyújtótrafó felőli oldalon van valami ami akár a jeladó is lehet. mögüle és bele a házába folyik az olaj valószínúleg egy szimmering halt meg. Ha ez tönkrevághatja akkor megvan a tettes.
Köszi

mazda-auto.hu | 2009-11-09 10:20 tanaris részére

Műszerrel meg kellene nézni az autót. A főtengely jeladónak is lehet köze is a dologhoz, hiszen a PCM-nek érzékelnie kell a tengely forgását. Az 1,6-os esetében az egyik vezértengely végéről kapja a jelet, a V6-os-nál valóban a főtengelyről kapja, az olajszűrőtől nem messze az ötvényben.

tanaris | 2009-11-09 07:37

Kedves mazda-auto.hu! Mixi problémájával küzdök én is a xedos 6-osommal (indul/nem indul). Mindent leellenőriztünk amit ő is leírt itt, de szikra mégsincs. Ő a főtengely jeladóra gyanakodott. Hol találom a xedos 6-on a főtengely jeladót? Mi köze lehet a gyújtáshoz, ha a gyújtás oldalon minden egyben van a szikrához, akkor egy ilyen jeladó okozhat mégi ilyet?
Köszi

charlietaylor | 2009-11-07 23:48

Sziasztok!2.0 V6-os Xedos 6 indításánál a gyújtószikra nem jelenik meg azonnal csak kb.2-3 másodperc elteltével,de utána már minden ok,mi lehet a gond?

Csabi626 | 2009-11-06 08:31 putto részére

Érdemes vele sorbakötni egy 500-1000 ohm körüli ellenállást, mert ha 12V jön ki belőle, akkor az kipukkantja a LED-et.
Nem egyszerűbb egy 2W-os helyzetjelzőizzóval nézni inkább? Az alapból 12V-os, meg a polaritásra sem kell figyelned..

putto | 2009-11-05 10:32

Sziasztok! Egy kérdés: a hibakód kivillogtatásához kell beikteni 1K -s ellenállást a LED mellé, vagy simán LED -del elvégezhető a kiolvasás. köszönöm

putto | 2009-11-05 09:56 rares részére

Szia, a xedos9 -esemhez a féltegely BELSŐ részét újjították fel 35e per darabért, viszont mindent le kellett gyártatniuk és edzettetniük a belső részen. Szerintem a külső csuklót cserélni szokták. A bal elsőm nekem is pattog de nem úgy mint a féltegely kattogás, csak úgy finoman :) azt nézd meg ha megrángatod, kotyog -e a féltengely mind a külső, mind a belső csuklónál. Nekem a belső csklónál kotyogott, ami azt eredményezte, hogy gyorsításnál rázta a kocsi elejét, úgy mintha ütne a gumi.

rares | 2009-11-04 09:53

Sziasztok! Valaki tudna nekem segíteni abban hogy kb mennyibe kerülne egy bal első féltengely csukló javítása, a probléma az vele hogy mikor alászedem kattog. Köszi

gabo | 2009-11-03 22:45

Koszonom!

mazda-auto.hu | 2009-11-03 09:01 gabo részére

Köszönjük. Ki kell venni a kart tartó felső egységet, a kar rúdjából kifűrészelni egy szakaszt, összehegeszteni, lecsiszolni....

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó