2025. Január 12. - Ernő
Mazda Xedos 6, Xedos 9
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
mazda-auto.hu | 2008-04-07 12:22 drepeter részére
drepeter - Elnézést, hogy töröltük az utolsó hozzászólásodat, de nagyon átrendezte a beírt link a honlapképet. Egyébként szinte biztos, hogy a Millenia 2.5 V6 vezérműszíj szett megegyezik az európai Xedos9 2.5 V6 kivitelekével.
mazda-auto.hu | 2008-03-28 07:53
A Millenia-val nem lehet tévedni, a motortól függően viszont eltérőek a rugók, mivel a 2,0 és a 2,5 súlya nem egyforma. A váltó zörej így nem beazonosítható. A 30-as olaj jó választás. Ennél csak egy 0w-30 lehetne jobb.
drepeter | 2008-03-27 17:46
Köszönöm a választ!
Az ültetőszettet meg isvettem ebay-en keresztül, remélem nem lepődök nagyot, hogy a milleniához más kell... Még kérdésem lenne, hogy a váltó felől, alulról terheléskor néha hallható rövid kopogás beazonosítható-e? Megyek olajcserére és megnézetem, de jó lenne tudni a mazda szakértőktől. Olvastam többfele olajról, végül 5w-30 castrol szintetikus olajat választottam.
mazda-auto.hu | 2008-03-25 16:28 drepeter részére
1.Nagyon jól áll a Xedos 9 -nek is egy kis ültetés. A karosszéria arányai, nyújtottsága sokkal jobban kidomborodik, így az igazi 2.A V6-os motorok esetében egy kompresszor, vagy turbó felszerelésének költsége 1,8-2 millió között mozog. Sajnos olcsóbban nem igen lehet hatásos teljesítmény növekedést elérni.
drepeter | 2008-03-25 13:35
Köszönöm a gyors reagálást és elnézést, hogy ennyire béna voltam, hogy a motorról nem írtam. A 123 kW-os 2497 cm3-s moci van benne. Ültetőszettet találtam az eibach-nál, bár milleniához van, szerintem ez a paraméter ugyanaz lehet.Ültetésen azért gondolkodtam, mert az autó amúgy is lapos, viszont ehhez képest a hasmagassága nem alacsaony, így szerintem jól mutatna egy nem extrém, de 3-4 cm körüli ültetés. Lényeg a lényeg: 2.5-ös mocival van, ehhez kapcsolódnak a kérdéseim! Köszönöm!
mazda-auto.hu | 2008-03-25 09:22 drepeter részére
Gratulálunk az autóhoz!
Direkt szűrőt semmiképpen nem ajánlunk. Melyik motor van az autóban? 2,0 vagy 2,5?
drepeter | 2008-03-23 20:37
Tiszteletem! Most vásároltam egy 2001-es Magyarországi Xedos 9-est, nagyon tetszik és meg vagyok vele elégedve. Az előző gazdája sajnos nem bánt vele jól: volt egy motorcsere 115 ezernél, az új mociban alig van 20 000. A váltó sem köszönhet sokat az elődnek, de működik és már javíttatott rajta vmit az előd. Néha nem is feltétlen nagy terhelésnél kopogást hallok rövid ideig, amit a váltónak tulajdonítok, lehet erre vmit gyanítani mi okozhatja?
Még egy kérdésem lenne. Van-e arra mód hogy még pár lovacskát csalogassa elő az autóból. Direktszűrő, turbo?
Ültetőszett is érdekelne, persze nem extrém méret, csak 3-4 cm.
Előre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2008-03-05 09:05 geri59 részére
Szívesen. De mennyivel olcsóbb lett volna, ha nem kell újra szétszedni. :(
geri59 | 2008-03-04 21:30
Köszönöm a tájékoztatást, nem olcsó, de biztos az eredeti az eredeti!! Mégegyszer köszönöm!
mazda-auto.hu | 2008-03-03 07:55 geri59 részére
2145,-/db