2025. Január 13. Hétfő - Veronika

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mixi | 2007-12-30 15:25

Még annyi ahogy visszagondolok, hogy olyat is csinált az elején, hogy indításkor első indításra nem akart indulni, de a másodikra pöccre.és utánna egyszer indult egyszer nem , most meg már nem is indul. Esetlag relé is lehet?

mixi | 2007-12-30 15:16

Igen. A motor test rendben.
A főbiztosítékok a motortérben az akumlátor mellett a fedél alatt vannak? azok is elvileg rendben vannak
a 120 A os is.
még mit kell megnéznem?

mazda-auto.hu | 2007-12-30 09:44 mixi részére

Rendben van a motorblokk testelése? Főbiztosítékok?

mixi | 2007-12-29 15:21

Na kideritettük, hogy megy a szivattyu indítózás alatt.de viszont nincs szikra, és nem mennek a befecskendezők sem.
?????????????????????????

mixi | 2007-12-28 13:32

Úgy néz ki , hogy most gyujtáson nincs semmi, csak indítózás alatt 8-10 volt.
Majd a villamosságszerelővel adunk neki 12 voltot .
Addigis kelemes ünnepeket és boldog újévet mindenkinek !!!

mazda-auto.hu | 2007-12-27 11:46 mixi részére

10V és 8-9 V az kevés. Első körben kipróbálnánk az autó indítását megfelelő tápfeszültséggel.

mixi | 2007-12-23 13:07

A xedos 9 -esem néha nagyon nehezen, hosszu nyegtetés után indult el. Máskor meg pöccre. most el jutottunk odáig , hogy az autó már el semm indul! egy villamosság szerelő haverral néztük, és úgy néz ki , hogy nem megy a szivattyú. gyujtáson kb 10 volt megy rá, indittózás alatt kb 8-9 volt. Ez elég lehet neki? vagy mi lehet a gond? S szivattyút csak úgy lehet kivenni ha levesszük a tankot? A xedos 6 szivattyúja ugyan olyan mint a 9-esé? Segítséget előre is köszönöm .

mazda-auto.hu | 2007-12-20 15:02 Jorge részére

Az 1600kcm-es Xedos 6 légmennyiségmérőjének ára: 168305,-Ft.

Jorge | 2007-12-20 11:38

Volt szervízben sokszor, már vagy 200 ezrem bánja, de mindig van új hibája. Nem vagyok annyira elkeseredve, mert bár ezer sebből vérzik, még cserben nem hagyott. Érdeklődnék a légmennyiségmérő áráról. Ez lesz a bűnös szerintem.

Jorge | 2007-12-20 11:38

Volt szervízben sokszor, már vagy 200 ezrem bánja, de mindig van új hibája. Nem vagyok annyira elkeseredve, mert bár ezer sebből vérzik, még cserben nem hagyott. Érdeklődnék a légmennyiségmérő áráról. Ez lesz a bűnös szerintem.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó