2025. Január 13. Hétfő - Veronika

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2007-12-20 09:35 Jorge részére

A kétségbeesett állapot megszüntetéséhez valószínűleg csak el kellene menned egy Mazda szervízbe az autóval.

Jorge | 2007-12-19 19:43

1,6-os a Xedosom. 5 hónapja lett újabb motor belerakva. Azóta szédületesen sok a fogyasztása. Állítólag le lehet nullázni a számítógépét, amit többször próbáltam, sikertelenül. Mindenki elégedett a Xedosával, csak én vagyok kétségbeesve az enyémtől.

mazda-auto.hu | 2007-12-19 16:51 mixi részére

Sajnos nem vagyunk varázslók, így a távolból nehéz konkrét tippeket adni, főleg olyan problémákra, melyeket több dolog is okozhat. Ebben az esetben sem vagyunk biztosak abban, hogy a tele tankhoz köthető a hiba. Inkább gyújtásra gondolnánk, vagy esetleg "gyenge az áram" a rendszerben indítózás közben, ami több dologra is kihat. Próbáld meg előbb 2 másodpercre gyújtáson hagyni a rendszert és csak utána tovább fordítani a kulcsot. Van-e így valami változás?

mixi | 2007-12-19 16:18

Üdv mindenkinek!
Van egy xedos 9 esem és azt kezdte csinálni , hogy néha nagyon nehezen, hosszu nyegtetés után indul el. Máskor meg pöccre.
Ezt először tele tankolás után csinálta közvetlen.
és azóta már 4. szer.
De még majdnem tele van a tank!
Mi lehet a gond?
Segítséget előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2007-12-19 11:42 Jorge részére

A légmennyiségmérő esetében nem igazán beszélhetünk kalibrációról. Valószínűleg csak a "beszerelési segítség" jelző nyilait látod. Egyszerűbb diagnosztika általában 6000,-Ft. Xedos6 vagy Xedos9, milyen motor van benne? Légmennyiségmérő árat csak ezután tudunk adni.

Jorge | 2007-12-18 15:48

Köszönöm a segítséget.
Ha lehet, kérdeznék még néhányat.
Van a Mazda-autónál diagnosztika? Illetve mennyibe kerül? A légmennyiségmérő gumigyürüjén van egy nyíl mutatta kalibráció, ennek az elmozdulása befolyásol valamit? Ha mégis vennem kellene egy ilyen mérőt, mennyibe kerülne? Köszi a válaszokat és a türelmet.

mazda-auto.hu | 2007-12-17 12:25 nicky részére

A radiator cap, a hűtőradiátor fedele. Azt hidegen fel kell fagyállóval maximumra önteni, majd a következő leállítás után a kiegyenlítő tartályban (coolant only) be kell állítani a szintet.

nicky | 2007-12-17 12:17

Igen köszönöm eddig megvan. Bal oldalt van olyan hogy "Radiator Cap" feliratu tartály, gondolom az lehet ahová a fagyállót kell, fém tetős. De mégbalrább van egy műanyag "Radiator Coolant only" tartály.Van a tetejéhez egy szintjelző és a minimumon van. Az mi és mit kell oda önteni?

Jorge | 2007-12-17 11:36

Nálatok van ilyen diagnosztika?
Mennyibe kerül?

Jorge | 2007-12-17 11:36

Nálatok van ilyen diagnosztika?
Mennyibe kerül?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó