2024. December 23. Hétfő - Viktória

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


charlietaylor | 2013-05-21 18:13 dene részére

A napfény sajnos ilyet tesz,ha az autó állandóan a szabadban parkol és hát ugye a fény beesési szöge...emiatt az említett részekről bizony az UV fény leeszi a lakkot.

dene | 2013-05-21 09:00

Úgy néz ki, el is kelt közben. Egyébként mi a jóistentől van az, hogy az autó alja, sárvédőívek nem rohadnak, a csomagtető, géptető és a tető meg le van mattulva, oda a lakk róla, és néhol szürke foltos. Mint valami kitérdepelt nadrág... Tengerparti sós levegő okozhat ilyet?

jóci | 2013-05-21 08:09

Ha megvenné a dene néven hirdetett Mazda xedost új kocsit varázsolhat, ha megveszi hozzá, az én általam ajánlott hozzá való kitünő alkatrészeket! A kocsi szine is eggyezik! Tehát van 4.db. ajtó 1.db. hátsó csomagtartő fedél, hátsó szélvédő, jobb első sárvédő. EZEK MIND HIBÁTLAN ÁLLAPOTBAN VANNAK! Első tulajtol! 97, évjárat a kocsi garázsban volt havat nem látott!! Minden egyben 55000FT! Készitsen új MAZDA XEDOST!!! E-mail: locherj@t-online.hu Tel: 06306583625

dene | 2013-05-20 23:20

Alaktrészgondokkal küzdő xedos-társak: 1997 év végi V6-os, angol papírjaival, szervízkönyvével stb. Össze van rakva, működőképes. Sötétkék autó. Óraállás 159 ezer. Szokásos cuccok: elektromos ablakok, és napfénytető, gyári távirányítós központi zár, abs, gyári tempomat ( kormányról vezérelhető ), gyári 15 x 114,3-as Enkei alufelnik, működő klíma, motoros tükrök, fekete bőr belső pár repedéssel, szakadással, Pioneer mélynyomók hátul. Elektromos cuccok ( fűtés-hűtés, fényszórók, ködlámpák, belső világítás stb. ) mind mennek. Hibák, hiányzó cuccok: Két hátsó lengéscsillapító tropa, Jobb első tompítottból ízzó kivéve, jobb hátsó felni patkás, de a pótkerék is ugyanaz, cserélhető, hátsó féktárcsák kopottak, hátsó dob kifúj, az autó felső részén fényezési hibák ( tető, csomagtető, géptető, A-oszlop ), hátsó lökös kissé letolatva. A két első gumi le van engedve, tehát pumpát, kompresszort hozzon légyszi, akit érdekel, és menne vele egy kört a mélygarázsban... Kb. ennyi. Mivel én már kicsereberéltem a nekem kellő dolgokat, adom tovább. Legyen vele más Xedosos is boldog. Az ára is ezt tükrözi: 70.000 magyar forint.

pinterc | 2013-05-20 21:56 atter részére

amúgy meg a másik fő problémám az, hogy egyáltalán honnan lehet ilyeneket viszonylag olcsón, de akár bontottban is kapni? :( :(

pinterc | 2013-05-20 21:53

ez egy 1,6-os példány ...és úgy törött el, hogy még azon a ponton, ami bent ül abban a "tányérban", ami felül van a toronyban... néha huppog, ha mondjuk kátyún vagy pl fekvőrendőrön nem kellő óvatossággal megyek át. Szóval nem tudom, hogyan van ez az egész, de félek ez megint nem lesz két fillér... Amúgy minden nap használom az autót ...holnap is ...mostmár sokkal óvatosabban

atter | 2013-05-20 21:50

valaki meg tudja mondani,hogy az 1.6 és a v6 kipuff rendszere a katalizátortól hátrafelé megegyezik??? (mert rázézésre igen )

atter | 2013-05-20 21:36 pinterc részére

1.6 vagy v6? mert a rugó miatt nem mindegy van pár variáció: bontottban fogsz találni (v6 hoz lehet tudok is) illetve újban is kapható elvileg minden de annak valószínű elég durva ára lesz,ha a toronyszilent rossz azt újra tudják sütni valamivel barátibb áron, a törött rugó helyett lehet gyártatni másikat (csak párban szigorúan ) az asszem 18-20e körül van (de hosszútávon talán ez a legjobb ,mert a gyári rugók sajnos törnek ) és ennél a variációnál már érdemes a lengéscsillapítókat is cserélni vagy felújittatni (bár a "nagykönyv" szerint lengéscsillapítót (meg rugót is) eleve is csak párban illik cserélni újban 25e/db alatt nem kapsz semmit a felújittatás lehet,hogy kijön 15-18e/db ,a toronycsapágy az egyetlen dolog ami ritkán szokott meghibásodni (nagyjából úgy képzeld el ,hogy két peremes műanyag gyűrű ami egymásba van pattintva és köztük van egy harmadik gyürű ami lapos és ezek simán el tudnak fordulni egymáson ,általában elég szétpattintani és bezsírozni ) az új ára amúgy 10e körül van ha jól emlékszem

pinterc | 2013-05-20 19:36

Sziasztok! S.O.S a segítségeteket szeretném kérni... a helyzet az, hogy a jobb első rugóm eltörött ...helyén van még, de cserélni kéne! A szerelőm azt mondta, hogy lehet úgy is kapni, és jobban meg is éri, hogyha lengéscsillapítóval, gólyalábbal, és egyéb szerelvényeivel veszem meg... A másik, hogy a bal első toronycsapágy vagy szilent, az nyekereg... állítólag az benne van egy olyan fent említett szettben... A kérdésem a következő, hol tudok ilyen cuccost vásárolni, és milyen árban van? Nem értek hozzá ...hogy érdemesebb beruházni? külön rugó, vagy egyben, ahogy a szerelőm mondta? A válaszotokat előre is köszönöm...

mb814 | 2013-05-20 11:38

Kedves Fórumozók! Segítséget szeretnék kérni. Nekem egy Xedos6 1.6-om van.Sajnos elrepedt a kipufogó leömlőm és nem találok sehol sem. Az enyém öntvény és nem acélcsöves. Kérlek jelezzetek, ha van valakinek ilyen. Köszönettel Gábor

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó