2024. December 23. Hétfő - Viktória

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mb814 | 2013-05-20 11:29 kontalaci részére

Szia! Én is jártam így és még a műszeremet is elvittem szervizbe, hátha azzal van a baj. Aztán jött Mester Zoltán (Mazda Mester) és kiderült, hogy nincs test érintkezés a jeladóm és a tank között. Egy darab drót felforrasztása és a rögzítő csavar alá beszorítása megoldotta a problémámat. Remélem neked is segít. Üdv Gábor

mb814 | 2013-05-20 11:21 jóci részére

Szia jóci! Nekem kipufogó leömlőre lenne szükségem. Az enyém öntvény és csak ez jó, az acélcsöves leömlő nem jó!

jóci | 2013-05-12 19:46

Mazda Xedos 1.6-hoz teljessen újszerű 4.db ajtó és egy hátsó csomagtartó fedél lámpával, és egy hátsó szélvédő eladó OLCSON! Minden egyben 55000ft-érdeklödni Pécsett! Kiválló állapot, királykák szin! E-mail locherj@t-online.hu

Tom71 | 2013-05-12 16:53 Tom71 részére

Köszönöm az ötleteket! Minden képen megnézem, mert már gőzöm sincs, hogy mi szívat ennyire.

K.Robert | 2013-05-11 17:30

Sziasztok! Van egy feleslegessé vált, komplett gyári gyújtásom 2.0 V6 -hoz. motorkód: KF Ha esetleg valakit érdekel, írjon! üdv. robert.kerezsi@gmail.com

atter | 2013-05-10 22:20 Tom71 részére

Szia! Csak egy ötlet,de érdemes körülnézni a gyújtás jeladóra menő csatlakozó töve környékén , elképzelhető,hogy repedt a kábelek szigetelése,legallábis én egyszer ezzel szívtam

dene | 2013-05-10 14:01 atter részére

Igazad lehet, de idegesít, hogy csak kifejezetten emelt fordulaton kezdi el. Mondjuk legalább mint a 6 henger durúzsol, nem úgy mint nálam. :D De az se baj, ha a motor nem 100-as. Ami nekem kellett, megvan. A gyári sötétkék kasztni nagy része hibátlan, és a lámpabúrák, a még használható bőr, szélvédők stb. is megér némi aprót annak, aki xedost hajt, és van kedve/ideje/helye bontani. Legyen vele boldog más is.

Tom71 | 2013-05-10 11:09

Sziasztok! Segítséget kérnék, hátha valaki már találkozott ilyen problémával! Mazda X9 -em van 2.0 V6-os. Indítás pöc-röf indul, viszont gázadásnál el kezd fulladozni, durrogni. Strobival nézve valamiért megszűnik a gyújtás(kihagy). Mi okozhat ilyen problémát? Lambda szonda, gyújtáskábelek,gyertyák cserélve lettek. Villamossági szerelő szerint az elosztó jó. Hibakód a lambda szondára utalt csere előtt.

atter | 2013-05-09 18:41 dene részére

2 év állás után belefér némi zörej szerintem ,nem hinném ,hogy baja van ;)

dene | 2013-05-08 19:00

Köszönöm a segítséget. :) Majd megnézem. Egyelőre visszaraktam a légtömegmérőt, gyújtáskábeleket, és megnéztem, megy-e még. Ahhoz képest, hogy két évet állt beindítás nélkül, egész normális hanggal és alapjárattal megy. Csak nagyobb fordulatnál hallani valami apró csörgést. Talán hajtókar csapágy. Mindenesetre szinte elpusztíthatatlanok ezek a V6-osok...

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó