2025. Február 6. Csütörtök - Dóra

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


atter | 2013-02-25 18:35 hege részére

atter | 2013-02-25 18:31 hege részére

ez nem teljesen ugyanaz de majdnem :) : http://demo.saleepc.ru/mazda/parts/eur/B2/AEGA05/W1/2610%20A A szétszedéshez kell egy hosszú csörű seeger fogó egy imbuszkulcs valamint venned kell egy féknyereg javító készletet (ebben benne van az összes gumi amit cserélni kell benne ) le kell szedni a féknyerget, a fékdugattyú imbuszos állítócsavarjával ki kell tekerni a dugattyút a helyéről aztán már látni fogod a seeger gyűrűt ha azt is leszedted akkor ki lehet emelni a mechanikát felfelé és ezután már oldalt a kézifék kilincs is kihúzható a nyeregből némi belerohadt dzsuva kiséretében az egész cuccot le kell mosni aztán bele az új karmanyú ,ill a kézifék kilincs alá a szimering (mert az miatt rohadt be vaéószínűleg ) meg a többi cucc is a helyére és kész is ( a magát kézifék kikincs mozgását egy pici ovális fémcsap közvetiti azt ki ne hagyd belőle :)

hege | 2013-02-25 09:15

valaki tud valami szerelési útmutatót a kézifék bowden visszacsapó rugo szétszedéséhez lelehet e szedni azt amin rajta van a rugó nagyon beált és a rugóm nem tudja viszahúzni !

hege | 2013-02-25 09:14 pinterc részére

Szia jobban jársz bontott alkatrészből mert ha sikerül a gyári gumit is kiszedni épen a kettöt szerintem 20 megkapod és 10 a berakás max amugy ha meg aztnézed hogy elkezdik furkálni meg javitgatni feltőlteni 5-10e ft ért és még mindig egy bármikor továbbreped vagy berobanhat az űveg

EFY | 2013-02-22 23:00 mazda-auto.hu részére

Hajjaj...Nagyon köszönöm,ez fontos infó.majd így kell keresnem.

mazda-auto.hu | 2013-02-22 10:34 EFY részére

Vigyázz, mert az említett órarugós (spirálrugó) csatlakozó doboz nincs rajta a kormányon, hanem utána következik a kormányoszlopon!

EFY | 2013-02-21 23:16

Köszönöm a választ.7végén megnézem,ha nagy a baj,veszek egy kormányt...Hali mindenkinek.

atter | 2013-02-21 22:26 pinterc részére

Ha húzni akarod a cserét akkor mindenképp menj el egy szélvédő javítóhoz és furasd meg a repedést,hogy ne terjedjen tovább,nem tudom mekkora a hiba de az is lehet ,hogy meg is tudják javítani Az ár amit írtál nem tűnik vészesnek ha keret is van hozzá mert a szélvédő magában 25-35K körül szokott lenni és általában a keret is legalább egy 20-as , sajnos itt visszaüt,hogy ez nem egy tömegtermék

pinterc | 2013-02-21 18:59

Sziasztok! Sajnos jobb szélen megrepedt a szélvédőm, és azt szeretném kérdezni, hogy van-e tippetek arra, hogy mit lehet kezdeni vele? Van-e olyan használható trükk, amivel húzni lehet a cserét, vagy ha nem, akkor valami általatok jól ismert helyet, ahol jó áron tudják cserélni.Beszéltem egy szélvédőssel, és azt mondta, hogy 45-50 között tudnák cserélni, nem gyári kerettel együtt! Ez az ár jónak mondható? Vagy érdemes bontottan venni?

mazda-auto.hu | 2013-02-21 10:10 atter részére

Ez az úgynevezett spirálrugós átvezető nem igazán javítható, nem hallottam még róla. Ettől függetlenül csere előtt mindenképpen érdemes ellenőrizni a probléma jellegét, hiszen akár az is lehet, hogy pl. a csatlakozójával van a gond, nem pedig a javíthatatlan belső szerkezetében történt valami.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó