2024. December 26. Csütörtök - KARÁCSONY

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-02-06 09:32 to-man részére

A 323 fórumban már válaszoltam.

to-man | 2012-02-05 20:28

Sziasztok! Kérdésem a következő: 323F BA V6 2.0 Automata váltós és a Xedos6 V6 2.0 Automata váltós autóknak a vízhőtője ugyan olyan-e? Mert a 323F BA V6 2.0 -ás vízhűtőből megy 2 db fémcső a váltóba is ami elvileg hűti vagy fűti a váltót, és a kézikapcsolású vízhűtős változatnál nincs ott az a funkció! Segítsetek!

Puszta01 | 2012-02-04 21:50

Sziasztok! Találkozott már valaki Xedos 9 en olyan jelenséggel,h a computer kijelzője elkezd villogni , ezt csinálja egy ideig aztán teljesen eltünik a kijelző és még ujra nem inditom az autót elő sem jön... Ha igen mondjátok már meg mitől van ez? Köszi!

atter | 2012-01-31 21:46 Bálint66 részére

Nem teljesen, a két középső fúvóka egy légcsatornán van tehát ott elvileg egyforma hőmérsékletűt kéne fújnia,de holnap megnézem egy kiszedett fűtésboxon nehogy emlékezetből hülyeséget mondjak :)

Bálint66 | 2012-01-31 18:35 atter részére

Tehát ha jól veszem ki a szavaidból, akkor a középkonzolnál lévő anyósoldal felé eső fuvókát nem forgatja úgy át a motor, mint a felém esőt.

atter | 2012-01-31 16:22 Bálint66 részére

Nálad pedig jó eséllyel a fűtésbox szervómotor lesz a hibás,ha behajolsz a gázpedál oldalán a műszerfal alá akkor látni fogod a fűtésbox oldalán a motort egy amorf formájú műanyag tárcsába van beakasztva (kapcsolgasd közben a fűtésirányokat és látni fogod hogy végig tuja e forgatni vagy megakad valahol ha nagyon lassan mozog akkor tuti be van ragadva a motor),asszem 3 csavar rögzíti ha leveszed akkor óvatosan szét kell szedni a motor házát és újrakenni a mechanikát főleg a sarokban lévő fogaskereket aminek a tengelye alul pont a házba van ültetve nekem ebben volt elöregedve a gyári kenőanyag ami akkor már inkább tapadt mint csúszott és ezért egy bizonyos állásnál nem fordult tovább de egy kevés zsír spraly meg wd40 orvosolta a problémát, a középső fúvókákon egyébként soha nem fog olyan meleg jönni mint a szélsőkön mivel a kintről jövő friss levegőt is itt állítod

atter | 2012-01-31 15:53 Odi részére

Szia ha jó a termosztátod akkor ez 99% hogy fűtőradiátor dugulás sajnos xedos betegség 2 megoldás létezik az egyikhez ki kell szedni a műszerfalat úgyhogy azt inkább nem taglalnám tovább :) a másik a vegyi úton való tisztítás(kb fél napos program), amiről bővebben itt olvashatsz: http://www.mazdaklub.hu/forums/viewtopic.php?f=7&t=40&start=1400 annyival kiegésziteném az ott irtakat,hogy kiöblíteni nagyobb víznyomással érdemes pl ha ráhúzol egy slagot egyenesen a vízcsapról mert jobb lesz úgy a végeredmény + a zöld cillit helyett használhatsz evipass rozsdamarót mert abban 20% a foszforsav én legutoljára azzal mostam és ez hozta a legjobb eredményt. A legprofibb persze ha kiszeded a radiátort és egy hűtőjavítónál szétbontják és úgy tisztitják csak ezt akkora szívás megcsinálni,hogy inkább neki se állj :)

Bálint66 | 2012-01-30 23:13

...sőt az anyósoldalra eső teljesen hideget fúj.

Bálint66 | 2012-01-30 23:12

Ha már fűtés! :) Az vajon mitől van nekem, hogy teljesen melegre állítva a szabályzón a baloldali pénzesdoboznál lévő fuvóka tűz forrót, a középkonzolnál lévő felém eső baloldali kicsit hidegebbet, az anyósülésfelé eső szintén középkonzoli szinte teljesen hideget fúj? :)

pinterc | 2012-01-30 21:11 Odi részére

Szia! A motor hőfokod milyen, és azt az állapotot mikorra éri el? Lehetséges, hogy a termosztátod nyílt állapotban berohadt, és nem zár le! Ilyenkor folyamatosan a teljes hűtési körön kereng a hűtő víz, és emiatt később melegszik be a motor, és a hűtővíz. Ez a motor üzemére, és fogyasztására is kihat, ha ez a hiba; akkor minél előbb cseréltesd ki!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó